Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Nou nou, dit is ook wel een advies wat je af en toe zelf ook ter harte kan nemen hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
is het dan niet slimmer om soms eens advies te herkennen en er misschien iets mee te doen als meerdere mensen het vinden?
Zoek de coordinaten in mijn postquote:
Ik kan dat gewoon niet, dan raak ik zo in de war en dat is niet goed voor me.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee is ook weer waar. Maar mijn 'habit' om per se gevoelens te hebben voor iemand met wie ik seks had heeft mij in mijn jeugdige verleden nog wel eens genekt
Oh, ik dacht dat ik gereageerd hadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee unsje ff zonder gekkigheid enzo, dit was gewoon een serieuze (niet aanvallende, denk zeg 't alvast maar ff) post/vraag waar je nog steeds niet op had gereageerd hehe
Hoe wil je dat allemaal gaan doen dan? Settle je met het niet-zo-diepgaande HBO Toegepaste Psychologie of wil je echt helemaal vanaf het VMBO doorstuderen naar het WO Psychologie?
Gewoon invoeren in google mapsquote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou nou, dit is ook wel een advies wat je af en toe zelf ook ter harte kan nemen he
Maargoed back to the HBO/WO (T)P vraag
Nja komt nog wel dan. Ik raakte juist enorm in de war van die neukertjes waar ik wél per se gevoel bij moest hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet, dan raak ik zo in de war en dat is niet goed voor me.![]()
Ben je wel lang bezig als je daadwerkelijk naar de uni wil hehequote:[..]
Oh, ik dacht dat ik gereageerd had
En ik weet echt wel dat het geen aanval is hoor
Maar ik weet het nog niet, ik wil niet naar Havo, dus ik ga sowieso in de welzijn op MBO4 en vanaf daar zie ik wel I guess.
Sofia, Varna, Plovdiv en Boekarest. Allemaal op zo'n 250 KMquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zit in Bulgarije?En daar hebben ze geen Subway?
Woef.quote:
Dat ik zelfrespect heb heeft in mijn geval niks te maken met de mensen die ik neukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:06 schreef Dven het volgende:
"Ik heb zelfrespect"
Echt zo'n leeg, rekbaar en subjectieve opmerking gemaakt voor en door mensen die verder weinig om handen hebben om zichzelf enige positieve eigenschappen mee te geven
Dude, wat doe je daar danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Sofia, Varna, Plovdiv en Boekarest. Allemaal op zo'n 250 KM
Livin' da sweet lifequote:
Hier hebben we Mario'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Life is sweeter with a Subway nearby.
Ik heb hier ook een Mario'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier hebben we Mario'sMaar te ver weg en ik wil straks na werk direct door naar de pub
ok ok gr gr, doe ik ook, maar dan achter de laptopquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:10 schreef Unscrewed het volgende:
Ik reageer zo op jouw posts Moira. even een peukje roken.
Ik denk niet dat het dezelfde is inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een Mario'swss wel wat anders dan de jouwe maar het is wel Mario's
Maar waarom woon je helemaal daar dan?
Regenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Sardu het volgende:
Pff, meteen afspraak met de psycholoog gemaakt. Die post van Uns maakte wel dusdanig veel indruk dat ik hoop nog voor het weekend opgenomen te worden.![]()
In other news, zometeen de regen trotseren om wat koude vrijdagmiddag pils weg te werken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |