Nog steeds geen pics van de 10/10. No pics no proof.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee. Totaal niet. Anders had ik die 10/10 chick wel gedaan, ik had totaal de kans maar ik ga geen sletten neuken.
En uit welk psychologisch rapport trek je dit precies?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je bent echt het meest wantrouwende, starre persoon die ik ooit heb ontmoet. Doe eens iets aan je lelijke mindset, man. Jouw scheve perspectief van de wereld gaat je niet ver helpen.
En 2 weken liefdesverdriet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nog steeds geen pics van de 10/10. No pics no proof.
Het is wel typisch dat je haar nu slet noemt terwijl je met haar voor 3 dagen ofzo had
Nou, het rapport dat zegt dat er duidelijk iets mis is met jou.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
En uit welk psychologisch rapport trek je dit precies?
Mensen die overdrijven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is wel typisch dat je haar nu slet noemt terwijl je met haar voor 3 dagen ofzo had
Meh, zou voor mij geen 10/10 geweest zijn. Maar was wel een mooi meisje verder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dude je bent 16, dat is júíst de tijd om sletten te neukenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee. Totaal niet. Anders had ik die 10/10 chick wel gedaan, ik had totaal de kans maar ik ga geen sletten neuken.
Ik ga naar de Subway.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
Terwijl jullie jezelf bezigen met futiliteiten ga ik me maar eens bedenken hoe ik aan een broodje met tonijnsalade kom.
Dichtstbijzijnde subway is 250 kmquote:
Nah, ik heb zelfrespect, sorry. Misschien niet op het internet, maar in het echt wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, zou voor mij geen 10/10 geweest zijn. Maar was wel een mooi meisje verder.
[..]
Dude je bent 16, dat is júíst de tijd om sletten te neuken
Als sociopaat is er genoeg mis met mij. Vraag me alleen af hoe, iemand als jij, in de positie is om daar een oordeel over te vellen. Buiten mijn forumposts om heb je volgens mij niet veel met me te maken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, het rapport dat zegt dat er duidelijk iets mis is met jou.
Sinds mijn tonijnpizza 2 weken terug ben ik wel even klaar met tonijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
Terwijl jullie jezelf bezigen met futiliteiten ga ik me maar eens bedenken hoe ik aan een broodje met tonijnsalade kom.
Strugglesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:56 schreef Moira. het volgende:
Moet alleen ff inschatten hoe laat ik precies moet gaan..
Moet om 17:15 op werk zijn, dus moet om 17:00 wel al in het bezit zijn van een lekkere Subway Club Sandwich oid.
Betekent dat ik rond 16:45 klaar moet zijn voor vertrek en om 16:50 de deur uit moet.
Hoewel ik eigenlijk ook nog drinken moet halen bij de supermarkt, maar dat zou ik eventueel ook in mijn kwartier pauze van 19:30 kunnen doen.
Oké.
Sletten neuken op je 16e heeft niks met zelfrespect te makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik heb zelfrespect, sorry. Misschien niet op het internet, maar in het echt wel.
Ik hoef geen psycholoog te zijn om een mens zijn acties te zien. Hetzelfde als dat je geen dokter hoeft te zijn om symptomen te herkennen als je ziek bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als sociopaat is er genoeg mis met mij. Vraag me alleen af hoe, iemand als jij, in de positie is om daar een oordeel over te vellen. Buiten mijn forumposts om heb je volgens mij niet veel met me te maken.
Of is dit je volgende stap als 21-jarige psychologie student?
In mijn ogen helaas wel, ik ben best gevoelgericht en als er geen mentale connectie is, wil ik mijn penor niet in die poenie steken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sletten neuken op je 16e heeft niks met zelfrespect te maken
Het is either that of wachten op een eenzame seksloze dood.
Hee unsje ff zonder gekkigheid enzo, dit was gewoon een serieuze (niet aanvallende, denk zeg 't alvast maar ffquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
Was terug aan het lezen en wilde nog ff hierop reageren
[..]
Maar je doet nu toch VMBO?
Als je dat allemaal wil onderzoeken zul je door moeten studeren tot WO Psychologie.
Met HBO Toegepaste Psychologie kom je niet zo ver, dat is meer praktijkgericht en niet echt wetenschappelijke research ofzo.
Da's best kut als je zo ver moet doorstuderen.
Ik wilde op VWO ook altijd Psychologie doen, stond iig bovenaan mijn lijstje met mogelijke studies. Toen ging ik naar havo en wilde ik dan maar ff m'n HBO TP propedeuse halen om vervolgens alsnog naar WO te gaan. Maar heb ik alles eens wat beter bekeken (en ook dat hele doorstuderen, vermoeiende en vaak demotiverende shit) en ben uiteindelijk op creatieve therapie beland, hehe
Had van mij ook wel wat meer (wetenschappelijke) theorie in mogen zitten, maar zit verder wel op m'n plek
Nee is ook weer waar. Maar mijn 'habit' om per se gevoelens te hebben voor iemand met wie ik seks had heeft mij in mijn jeugdige verleden nog wel eens genektquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
In mijn ogen helaas wel, ik ben best gevoelgericht en als er geen mentale connectie is, wil ik mijn penor niet in die poenie steken.
Lieve schat, je bent de enige.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hoef geen psycholoog te zijn om een mens zijn acties te zien. Hetzelfde als dat je geen dokter hoeft te zijn om symptomen te herkennen als je ziek bent.
En als je weet dat je een sociopaat bent, is het dan niet slimmer om soms eens advies te herkennen en er misschien iets mee te doen als meerdere mensen het vinden? Of ben je zo star dat je denkt dat het niet uitmaakt omdat jij het beter weet? Dat kan ook, maar dan moet je niet meer op mijn posts reageren. Ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |