Waarom ga je niet gewoon slapen? Dan heb je ook een last van honger en dorstquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Monopoly het volgende:
EN KLOJO JE HOUDT WEL JE PIEMEL IN JE BROEKJE ANDERS DAN KOM IK JE VERKRACHTEN MET EEN PARAPLU, DIE STEEK IK OVERDWARS IN JE ANUS TERWIJL MURDERA JE IN JE OOGKAS NEUKT JAA ?![]()
![]()
![]()
Omdat ik nog HIMYM moet kijken zometeen en nog American dad. Tevens wil ik nog wat fijne trance opzetten terwijl ik GTA 2 ga spelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon slapen? Dan heb je ook een last van honger en dorst
Ik reflecteer op jou dat ik eigenlijk nu gewoon moet gaan slapen
ik zou je ook in de kast laten komen bebe. #agressief hosselenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag toch al uit de kast gekomen![]()
[..]
,, succes ,,
wij zijn éénquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat ik nog HIMYM moet kijken zometeen en nog American dad. Tevens wil ik nog wat fijne trance opzetten terwijl ik GTA 2 ga spelen
2quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat ik nog HIMYM moet kijken zometeen en nog American dad. Tevens wil ik nog wat fijne trance opzetten terwijl ik GTA 2 ga spelen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou je ook in de kast laten komen bebe. #agressief hosselen
2014 Q1 ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:50 schreef Monopoly het volgende:
I
[..]
Ik wacht tot die voor de PC uit komt en dan koop ik hem
oh kut ik heb de laatste 2 rolo rolletjes opgevreten. maar nog wel een hele doos amerikaanse diabetesverwekkend voedsel voor de munchies morgenquote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 00:51 schreef Murdera het volgende:
Thank God for USA food.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh kut ik heb de laatste 2 rolo rolletjes opgevreten. maar nog wel een hele doos amerikaanse diabetesverwekkend voedsel voor de munchies morgen
haha neequote:
Ze zei toch dat ik maar moest roepen als ik meer pakketjes nodig had?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Thank God for USA food.
Time to get fat
hihi. Je zei pikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef Klojo120 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 12 oktober 2013 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
#agressief hosslelen
[/quoteahhh zo zit de kurk in de fles de vork in de,steel de pik in de kut
Aah dat is kutquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha neeziek. Vandaag met koorts op werk grzeten om een deadline te Halen. Nie zo best
heb echt een paar debiele fouten gemaakt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |