gaat me een beetje snel maar Ik benbwel in voor een beetje expririmenterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil naast je liggen en je met kaarsjes en wierook in slaap masseren en je knuffelend warm houden in je bedje en morgenochtend je lunchtrommel vullen met allerlei lekkernij
jeweetsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja zal wel ff wennen zijn ja, maar wel chill
Mijn warme lichaam ingeoliëd tegen je aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
gaat me een beetje snel maar Ik benbwel in voor een beetje expririmenteren
kan niet wachten op de koortsdromen over jou zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn warme lichaam ingeoliëd tegen je aan
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan niet wachten op de koortsdromen over jou zo
neuk mequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Natte voorbips likken met mijn mannelijke welgevormde tong
was toch sowieso al hrt planquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Monopoly het volgende:
EN KLOJO JE HOUDT WEL JE PIEMEL IN JE BROEKJE ANDERS DAN KOM IK JE VERKRACHTEN MET EEN PARAPLU, DIE STEEK IK OVERDWARS IN JE ANUS TERWIJL MURDERA JE IN JE OOGKAS NEUKT JAA ?![]()
![]()
![]()
Ik ben vandaag toch al uit de kast gekomenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Murdera het volgende:
Voor heteros zijn jullie best wel ontzettend homofiel
,, succes ,,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Monopoly het volgende:
EN KLOJO JE HOUDT WEL JE PIEMEL IN JE BROEKJE ANDERS DAN KOM IK JE VERKRACHTEN MET EEN PARAPLU, DIE STEEK IK OVERDWARS IN JE ANUS TERWIJL MURDERA JE IN JE OOGKAS NEUKT JAA ?![]()
![]()
![]()
dreig met iets anders, dit bevalt me.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |