he wtf? ik denk ik ga de laatste afleveringen terugkijken vandaag maar santana is waar? kan iemand haar storyline vertellen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
Geen Santana. Zonder haar is NY een stuk saaier.
die ligt te scharen met Daniquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
he wtf? ik denk ik ga de laatste afleveringen terugkijken vandaag maar santana is waar? kan iemand haar storyline vertellen?
Wat was dit ontiegelijk slecht inderdaad. Enige goede was Tyra Banks en Just The Way You Are.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
Het is wel echt ontzettend triest tegenwoordig.... Mijn hemel wat slecht
Dat dacht Santana kennelijk ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Inderdaad!En vooral die rare blik van Rachel naar Sam. Ik dacht echt, dit ga je toch niet menen? Niet die twee?
Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:59 schreef babette21 het volgende:
Had het nummer al gehoord (en goedgekeurd),
Da's dan wel weer heel bijzonder want als het om muziek gaat loop ik tegenwoordig echt 100 jaar achter!quote:
Weer zo'n flut-gimmick... zijn er alleen maar fillers dit seizoenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:00 schreef babette21 het volgende:
Deze week in Glee: Glee meets the Muppet Show
Oh ik ken 90% van de nummers bij Glee ook niet. Allemaal van die top 40 en oude musicalmeuk. Betekent niet dat ik achterloopquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Da's dan wel weer heel bijzonder want als het om muziek gaat loop ik tegenwoordig echt 100 jaar achter!
(heb ook steeds het idee dat ze in Glee onwijs onbekende nummers doen en dan blijken het dikke hits te zijn)
Ik verwacht dat het maar een klein stukje binnen de hele aflevering is, net als toen met die kleine kinderen of toen ze allemaal elkaar speelden (wat beiden wel leuk gedaan was).quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weer zo'n flut-gimmick... zijn er alleen maar fillers dit seizoen?
Huh heb ik dit gemist?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef babette21 het volgende:
Slappe hap inderdaad
[..]
Dat dacht Santana kennelijk ook![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |