Ik had er net een repetitie-weekend van RENT opzitten, dus ik dacht heel even: Neeeee, niet nog meer Seasons!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:47 schreef RaymanNL het volgende:
Seasons of love was echt het hoogtepunt van de aflevering![]()
Ja dat vond ik op zich wel apart, maar mooi gekozen. Niet snel 1 of ander verhaal verzonnen, maar de opmerkingen dat het er niet toe doet, dat het erg genoeg is dat hij er niet meer is.quote:Ik vind trouwens dat ze het heel eervol hebben opgelost door de doodsoorzaak niet te benoemen. Dat kunnen we aan onze eigen fantasie over laten
Dat New York verhaal gaat steeds meer richting SMASH. Gaven ze zelf in de serie ook al aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef Deceit het volgende:
Ik ben er over uit, ik kijk alleen maar voor Santana de laatste 2 seizoenen!
Vind de rest niks meer aan, geef haar een spinoff!
Vorig seizoen alleen maar New York zitten volgen, zal dit seizoen ook het geval zijn.
Ik speel vanaf eind november 17x Angelquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
Rent is echt mijn favoriete musical e-v-e-r
![]()
Ooit 'Mimi' mogen zingen in een musicalkooropvoering van Rent. Awesome
D'n dieje jaquote:
Dat zegt me dan weer niks, is dat een serie?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat New York verhaal gaat steeds meer richting SMASH. Gaven ze zelf in de serie ook al aan
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niks, is dat een serie?
Ah oke. Leuk?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Over het maken van een musical. Soort volwassen Glee.
"I'll cover you (reprise)"quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ken zowat de hele musical woord voor woordlekker om bij mee te blèren en actieve dingen in huis op te doen. Ooit ga ik 't nog eens een keer als musical doen, ik zweer
![]()
Ja, die nummers staan tegenwoordig echt los van het verh... van wat moet doorgaan als verhaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
Alsof de muziek ook nog maar enigszins belangrijk is.
And it's beginning to, and it's beginning to, and it's beginning to...... (Joanne? Which way to the stage?) ... SNOOOOOOW!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
With a thousand sweet kisses
Ik blijf Christmas Bells ook een briljante vindenVooral het stuk dat iedereen door elkaar zingt. Bazennummer. En La Vie Boheme
Ik skip het bijna altijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
Alsof de muziek ook nog maar enigszins belangrijk is.
Ik pak dan altijd ff de iPad of zoquote:
Ik kijk het nog wel als het de lui in NY zijnquote:
Maar dan krijg je dus gewoon Smash, zoals Rachel zelf al aangafquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:41 schreef MikeyMo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zoiets heeft van: kom we laten McKinley voor wat het is en laten alles in New York afspelen, dat gedeelte vind ik stukken interessanter dan het constante herhalen van zetten op McKinley
Geen idee wat dat is, maar McKinley is zo'n gepasseerd station...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus gewoon Smash, zoals Rachel zelf al aangaf
Een serie over musicalsterren in New Yorkquote:
Realisme zijn ze nooit van betichtquote:maar McKinley is zo'n gepasseerd station...
Die Arty trouwens ook: is een wigger nerd in een rolstoel, heeft al 2 cheerleaders aan de haak geslagen
Ja, vergeleken bij zulke varkenspoten heeft iedereen stokjes!!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef MikeyMo het volgende:
Even een side by side comparison:
[ link | afbeelding ]
Ik vind ze maar eng dun, zeker vergeleken bij Dani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Psssst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn huisgenote blijkt op het echte Carmel High gezeten te hebben, waar die in Glee op gebaseerd is (jeweetwel, Vocal Adrenaline). Ze deed ook show choir
echt hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |