SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILER![]()
Harde boneyard sessie net met straighton
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik vind het wel gaar dat het zoveel is, dit staat gewoon gelijk aan 3 dagen fulltime spelen. Het is gewoon teveel![]()
![]()
Ik 3 dagen farmen voor m'n appartementje en dan krijgen die franse kut kindjes die elkaar alleen maar doodschieten in freeroam het gewoon cadeau![]()
![]()
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
Time: Friday 2200
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
* destruction derby op de renbaan
**Kopieer het lijstje en zet jezelf erop als je ook echt kan**
FOK! / PSN
- ManageTheAnger / ProtectedbyDurex
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- FritsFlits (fritsflits)
-kawa4/ nielswinsen
-kamikazebanaan / miniruis16
-Kn0x - gabrielknox
-Rijssi (Reneon01990)
-MRN89 / Hellmouth8
-Duuc-nl / Duuc-nl
- Multiply / Stefmeister8
- -CRASH- / J-055
- KolonelKhedaffi / eL1337
**Als de 16 cap bereikt is kun je jezelf alsnog op de lijst zetten. Zodra er plek vrijkomt wordt de volgende op de lijst geinvite**
**Heb je nog geen headset? De MM is tot vanavond los!**![]()
BAWSAQ gaat keihard onderuit hierdoor wssquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:45 schreef Rijssi het volgende:
money no prob thanks R*. dat bedrag verdubbelen op BAWSAQ
Hyperinflatie en shit![]()
Ligt balzak er niet meer uit?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:45 schreef Rijssi het volgende:
money no prob thanks R*. dat bedrag verdubbelen op BAWSAQ![]()
Dat ging hard ja, wie was jij?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pepe Pinzon, had een beetje gare wapens en blies mezelf een keer op met een granaatquote:
Wtfkrijgen we 500.000? p.p Dat is ziek veel... Dan heeft iedereen meteen het duurste appartement.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ga naar de stripclub met 500k aan singles, bitches!
[ afbeelding ]
PSN: Reneon01990![]()
????quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef over_hedge het volgende:
Wtfkrijgen we 500.000? p.p Dat is ziek veel... Dan heeft iedereen meteen het duurste appartement.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Eensquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:42 schreef kensei het volgende:
Ik 3 dagen farmen voor m'n appartementje en dan krijgen die franse kut kindjes die elkaar alleen maar doodschieten in freeroam het gewoon cadeau!
![]()
In delen van 250000.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef over_hedge het volgende:
En ja dat kan. Of een auto. Ik heb zelf al bijna 400000 bij elkaar gespaard, dus ik zal er een auto oid van kopen.![]()
Ja ik koop er ook ee nauto van denk ik. en mijn motor tunenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
In delen van 250000.
En ja dat kan. Of een auto. Ik heb zelf al bijna 400000 bij elkaar gespaard, dus ik zal er een auto oid van kopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bohhh ze was wel goed nat zeg!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef Rickk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Straighton89 heeft het gezellig in me appartment.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Had geen zin meer om te rijden dus ik heb even een heli geregeldquote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haha, ja ik zag hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had geen zin meer om te rijden dus ik heb even een heli geregeld![]()
Jij bent dus trouwens tEElzor? Wel vet appartement, welke is het?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef Rickk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Straighton89 heeft het gezellig in me appartment.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-kamikazebanaan / miniruis16
-Kn0x - gabrielknox
-Rijssi (Reneon01990)
-MRN89 / Hellmouth8
-Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
KeFFuR1208/KeFFeR1208
![]()
![]()
Vanavond ben ik er denk ik ook wel!
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- kamikazebanaan / miniruis16
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD![]()
Fokkers accepteer de invité:) ballyx"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
eind volgende week ergens ofzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:15 schreef Furdinand het volgende:
Wanneer krijg je die doekoes van Rockstar?
voorspelling, dat we hier nog veel van deze vragen gaan zien
mee bekant vangde gin haas.![]()
Verwerken in de OP, inclusief link dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
eind volgende week ergens ofzo
voorspelling, dat we hier nog veel van deze vragen gaan zien
Spelers GTA Online ontvangen vijf tonquote:Rockstar zal het geld via twee stortingen naar de ingame bankrekeningen van de spelers overdragen. De eerste donatie zou eind volgende week (rond 19 oktober) al moeten plaatsvinden. De tweede eind oktober. De reden dat dit in twee keer gebeurt, is om de economie in balans te houden.Afgezien van het downloaden van de title update hoeven spelers niets te doen, ze zullen het ingame geld vanzelf op hun bankrekening krijgen."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hoe kan ik fatsoenlijk LS custom shit voor mijn Futo vrijspelen? Ik host een sport race en kan dan mijn futo kiezen. Alleen racen er dan allemaal gasten met dikke auto's mee zodat ik niet eens kans heb om te winnen.![]()
Gewoon races winnen in de klasse van je auto. Je hoeft niet perse je eigen auto mee te nemen, dus als de rest zoveel sneller is kun je costum auto's beter uitzetten. Dan heb je iig kans om te winnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef DSS24 het volgende:
Hoe kan ik fatsoenlijk LS custom shit voor mijn Futo vrijspelen? Ik host een sport race en kan dan mijn futo kiezen. Alleen racen er dan allemaal gasten met dikke auto's mee zodat ik niet eens kans heb om te winnen.![]()
hogere rank behalen,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef DSS24 het volgende:
dan allemaal gasten met dikke auto's mee zodat ik niet eens kans heb om te w
plus voor sommige updeets moet je minimaal zoveel race's gereden van die bepaalde klasse ( voor de futo dus sport)mee bekant vangde gin haas.![]()
Ben erbij hoor!
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Dumpafval / DuCK_Oelewapper![]()
Yep, dat ben ik. Dat is het 400k appartment, had heel de server uitgenodigd maar er kwam maar 2 manquote:Jij bent dus trouwens tEElzor? Wel vet appartement, welke is het?
Fantastisch!![]()
hij is van binnen identiek aan die van 230k die ik heb.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:24 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Yep, dat ben ik. Dat is het 400k appartment, had heel de server uitgenodigd maar er kwam maar 2 man![]()
![]()
Klopt, ze hebben in totaal maar 3 interiors gemaakt..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij is van binnen identiek aan die van 230k die ik heb.Fantastisch!![]()
ook aan die van 205kquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij is van binnen identiek aan die van 230k die ik heb.en hebben ook allemaal 10 plekken in de garage
Ah daar gaat het foutquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Gewoon races winnen in de klasse van je auto. Je hoeft niet perse je eigen auto mee te nemen, dus als de rest zoveel sneller is kun je costum auto's beter uitzetten. Dan heb je iig kans om te winnen.Ik hoef helemaal niet aan te komen met mn karige futo. thanks!
![]()
Op het moment dat veel FOK!kes een dikke snelle bak hebben kunnen we ook een custom cars race doen natuurlijk.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Gister ging t ook snel genoegquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:34 schreef Divje het volgende:
Op het moment dat veel FOK!kes een dikke snelle bak hebben kunnen we ook een custom cars race doen natuurlijk.
PSN: Duuc-nl![]()
Vind het maar dom dat iedereen 500k krijgt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Inderdaad, heeft iedereen meteen alles, en vindt t sparen sowieso wel leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:35 schreef over_hedge het volgende:
Vind het maar dom dat iedereen 500k krijgt.PSN: Duuc-nl![]()
Dit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:35 schreef over_hedge het volgende:
Vind het maar dom dat iedereen 500k krijgt.![]()
Wat kost die?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:36 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon een scheiding maken tussen bad sports en players die normaal doen. De bad sports krijgen niks![]()
![]()
Iemand een idee om de timed out bug te omzeilen als ik een missie wil starten? Ik heb de DNS al ingesteld van de week.![]()
Godver, teammates gaan niet mee het dak op bij boneyard.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
hoe moet je die instellen ??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:45 schreef snakeman123 het volgende:
Iemand een idee om de timed out bug te omzeilen als ik een missie wil starten? Ik heb de DNS al ingesteld van de week.
ik krijg nog steeds cloud niet beschikbaar blabla,
Nat Type 2
heb er zelf geen verstand van
Haha gay!![]()
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Nog 1 plekkie.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik ook verdommequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:35 schreef over_hedge het volgende:
Vind het maar dom dat iedereen 500k krijgt.![]()
![]()
Wat gaat er gebeuren met hun dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:50 schreef Rickk_ het volgende:
Franse kiddo's volgende week:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Laatste lijst stond ik na SevD, beetje opletten he ;pquote:
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Dumpafval/ DuCK_Oelewapper
- Muto / Muto010![]()
Ik doe ff 1 potje mee daarna moet ik naar de kapper :phier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Jij gaat hoge ziekenhuiskosten hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:58 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Laatste lijst stond ik na SevD, beetje opletten he ;p
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010
Maar vol dus.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik vind die 500K wel lekker, het werd al pijnlijk duidelijk dat ze je (zeker in het begin) proberen te verleiden maar extra geld te kopen. Belachelijk lage beloningen voor missies, zelfs een simpele pauper auto verkoop je voor hetzelfde bedrag of zelfs meer.
Ik bedoel, op dit moment moet je werkloos zijn wil je serieus kunnen sparen voor je appartement.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.![]()
Wie heeft er bezwaar als de tijd gewijzigd wordt naar 21-21:30?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:58 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Het idee was 21, maar ergens is dat veranderd in 22.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:05 schreef Rijssi het volgende:
Hoelaat nou vanavond dan. 21:00 of 22:00
Daarom de vraag of het 21u kan blijven voor de meesten, met een uitloop naar 21:30YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Dan pak het midden... 21:30quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het idee was 21, maar ergens is dat veranderd in 22.
Daarom de vraag of het 21u kan blijven voor de meesten, met een uitloop naar 21:30<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Headset komt morgen binnen![]()
21 uur of 22 uur maakt me weinig uit. 21.30 is prima"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Iemand die mee wil doen met de boneyard survival nu?YouTube
Ja ik, ben er over 10 minuten. PS3 aanslingeren en daarna GTA. Kan dat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die mee wil doen met de boneyard survival nu?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:01 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind die 500K wel lekker, het werd al pijnlijk duidelijk dat ze je (zeker in het begin) proberen te verleiden maar extra geld te kopen. Belachelijk lage beloningen voor missies, zelfs een simpele pauper auto verkoop je voor hetzelfde bedrag of zelfs meer.
Ik bedoel, op dit moment moet je werkloos zijn wil je serieus kunnen sparen voor je appartement.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja is goed, ik wacht wel ffquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja ik, ben er over 10 minuten. PS3 aanslingeren en daarna GTA. Kan dat?YouTube
Ik ga pas na 18:30 online<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Want? 2K krijg je voor een eenvoudige missie die je soms een halfuur kost. Een pauper auto verkoop je voor meer maar dat mag slechts één keer per dag.quote:
Dus je moet wel missies gaan farmen e.d. en dat kost belachelijk veel tijd. Zoals te verwachten is het pay2win geworden. Of je moet dus geen leven hebben.
Ga nou niet rondlopen tijdens zo'n survival.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Manage, wilde je huidige server joinen, maar is al vol. Kan je een invite sturen?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ja is cool, ff mijn auto ophalen en dan terugrijden moment.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:15 schreef FritsFlits het volgende:
Manage, wilde je huidige server joinen, maar is al vol. Kan je een invite sturen?YouTube
dan moet je gaat racen of tdm en fatsoenlijk presteren. Dan heb je ook in de lower levels aardige rewards.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Want? 2K krijg je voor een eenvoudige missie die je soms een halfuur kost. Een pauper auto verkoop je voor meer maar dat mag slechts één keer per dag.
Dus je moet wel missies gaan farmen e.d. en dat kost belachelijk veel tijd. Zoals te verwachten is het pay2win geworden. Of je moet dus geen leven hebben.PSN: Reneon01990![]()
er is plek nuYouTube
Daar vind ik helaas geen reet aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:16 schreef Rijssi het volgende:
[..]
dan moet je gaat racen of tdm en fatsoenlijk presteren. Dan heb je ook in de lower levels aardige rewards.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.![]()
Je netjes gedragen neem ik aan, of het is al te laat bij jou.quote:
Ik kreeg 1 keer een waarschuwing dat ik een game had verlaten terwijl hij bezig was. Als ik dat vaker zou doen zou ik ook in de bad sport sessies gegooid worden. Het was GVD niet eens mijn schuld omdat de game vast liep, en daar krijg ik dan een waarschuwing voor.![]()
Heb in totaal denk ik wel 10.000 gekregen omdat ik zo'n 'good sport' ben
Elke keer als ik dat hoor of lees moet ik aan die Leonardo diPauperio denken met z'n "Old Sport" in The Great Gatsbyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:21 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat hoor of lees moet ik aan die Leonardo diPauperio denken met z'n "Old Sport" in The Great GatsbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.true that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Invite gestuurd.YouTube
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:21 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat hoor of lees moet ik aan die Leonardo diPauperio denken met z'n "Old Sport" in The Great Gatsbyhaha idem. Fucking irritant was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Reneon01990![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:22 schreef Divje het volgende:
[..]Kak, ik drukteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
El Sonidito door m'n kop![]()
![]()
Oke, ik loop jullie l achterna om op het dak te komen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:24 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kak, ik drukte![]()
El Sonidito door m'n kop![]()
Oh beginnen jullie netquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:25 schreef FritsFlits het volgende:
Oke, ik loop jullie l achterna om op het dak te komenPSN: Duuc-nl![]()
voor survival krijg je 20k als je wint. duurt 10 min. Autos verkopen 9k kan 1x per 24 uur in game. Dus dat is nog best vaak. Races winnen verdient ook goed en dat kost ook weinig tijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Want? 2K krijg je voor een eenvoudige missie die je soms een halfuur kost. Een pauper auto verkoop je voor meer maar dat mag slechts één keer per dag.
Dus je moet wel missies gaan farmen e.d. en dat kost belachelijk veel tijd. Zoals te verwachten is het pay2win geworden. Of je moet dus geen leven hebben.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Helaas, ik heb een paar vrienden die langskomen, dus we gaan bieren. Waarschijnlijk gaat GTAO wel aan maar met FOK!ers meedoen gaat niet werken danquote:![]()
![]()
Bij mij komt het nog telkens in beeld dus zal het wel niet te laat zijn. Maar als ik het dan wil worden mag ik geen auto's meer jatten of winkels overvallen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je netjes gedragen neem ik aan, of het is al te laat bij jou.
Ik kreeg 1 keer een waarschuwing dat ik een game had verlaten terwijl hij bezig was. Als ik dat vaker zou doen zou ik ook in de bad sport sessies gegooid worden. Het was GVD niet eens mijn schuld omdat de game vast liep, en daar krijg ik dan een waarschuwing voor.![]()
![]()
Gewoon geen personal vehicles van anderen opblazen of een job quitten terwijl je bezig bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bij mij komt het nog telkens in beeld dus zal het wel niet te laat zijn. Maar als ik het dan wil worden mag ik geen auto's meer jatten of winkels overvallen?
Auto's jatten en winkels overvallen heeft er geen invloed op, dat hoort er nou eenmaal bij
Het geld moet dan wel binnen gaan stromen ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
voor survival krijg je 20k als je wint. duurt 10 min. Autos verkopen 9k kan 1x per 24 uur in game. Dus dat is nog best vaak. Races winnen verdient ook goed en dat kost ook weinig tijd.
Ik blies gisteren ook nog eens 3 personal cars op omdat ik een granaat liet vallen ipv gooidequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon geen personal vehicles van anderen opblazen of een job quitten terwijl je bezig bent
Auto's jatten en winkels overvallen heeft er geen invloed op, dat hoort er nou eenmaal bijFucking onhandig maar wel grappig.
![]()
En hoelang duurt het dan? Want ben pas lvl 9 dus niet echt ver ofzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon geen personal vehicles van anderen opblazen of een job quitten terwijl je bezig bent
Auto's jatten en winkels overvallen heeft er geen invloed op, dat hoort er nou eenmaal bij![]()
Benieuwd hoe vaak Painore gister die melding kreeg
Ben ja al een bad sport dan? Want als je dat nog niet bent valt het wel mee hoe lang dat duurt. Paar ingame dagen denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En hoelang duurt het dan? Want ben pas lvl 9 dus niet echt ver ofzoJe krijgt vanzelf een keer $1000 omdat je je goed gedraagt. Dan weet je dat je goed zit
genoeg om een huisje te kunnen kopen en autjes tunen etcquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het geld moet dan wel binnen gaan stromen ja.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
WTF WTF WTF
WEG CONNECTIE!YouTube
Dafuq is dat kruis met snavelsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:41 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
wollah fucking lang mee bezig geweest![]()
Zijn de kosten van verzekeren trouwens afhankelijke van de waarde van je auto, of is het een vaste prijs?![]()
Afhankelijk van de auto. Heb net 12.000 mogen aftikkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:42 schreef kensei het volgende:
Zijn de kosten van verzekeren trouwens afhankelijke van de waarde van je auto, of is het een vaste prijs?![]()
![]()
Doet 't niet, kruisje.quote:
M'n Futo kostte me 1135 ofzo. M'n Surano 13.870quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:42 schreef kensei het volgende:
Zijn de kosten van verzekeren trouwens afhankelijke van de waarde van je auto, of is het een vaste prijs?
Dat kruis maakt het echt lelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:41 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
wollah fucking lang mee bezig geweest![]()
![]()
Kom vanavond wel weer.
21u de sessie starten, en om 21:30 racen. (Met een kleine uitloop voor de mensen die pas om 21:30 kunnen inloggen)YouTube
Eerst tracker & verzekeren, dan kan je 'm terugkrijgenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:45 schreef rolls-reus het volgende:
En als ik een auto koop, ermee ga rijden en dan ga ik dood of wordt mn auto gejat is hij dan weg?![]()
![]()
Hopen dat er geen dames zijn dan, anders horen we jou weer hele tijd door dat ding tetterenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kom vanavond wel weer.
21u de sessie starten, en om 21:30 racen. (Met een kleine uitloop voor de mensen die pas om 21:30 kunnen inloggen)![]()
![]()
Dan breng ik m wel weer terug naar mn garage, nu geen geld meer voor een verzekeringquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:45 schreef SevD het volgende:
[..]
Eerst tracker & verzekeren, dan kan je 'm terugkrijgen![]()
![]()
Via een garage heb je iig direct een trackerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan breng ik m wel weer terug naar mn garage, nu geen geld meer voor een verzekeringMaar zonder verzekering; weg = weg
![]()
#SWAGquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Iedereen altijd in snelle auto's online. Ik rij gewoon een Dubsta met alles er op en er aan. Ik kan zelfs door vrij diep water rijden vanwege de uitlaat naar het dak toe.
[ afbeelding ]
Niet mijn auto dit uiteraard maar het zelfde type.![]()
De optie 'Leave GTA Online' in het startmenu garandeert nog niet dat je voortgang wordt opgeslagen... American Cycle wel.
Voor als het nog niet gepost is: de wielrenrace van enkele minuten American Cycle garandeert een save. Middenin de race verschijnt vrijwel altijd (en anders bij een tweede poging) een opslagicoontje. Ook als je alleen speelt. Entree kost $100 (cash, wordt niet van de bank gehaald) maar dit is voor mij de manier om mijn voortgang op te slaan.![]()
![]()
Het was trouwens een gratis autoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:46 schreef SevD het volgende:
[..]
Via een garage heb je iig direct een trackerMaar zonder verzekering; weg = weg
maar ik ga nu sparen voor een verzekering
![]()
![]()
Mijn ervaring tot nu toe is dat even snel één wanted star evaden hetzelfde effect heeft. Dus als ik stop trap ik nog even snel wat mensen in elkaar en vlucht ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:48 schreef Desunoto het volgende:
De optie 'Leave GTA Online' in het startmenu garandeert nog niet dat je voortgang wordt opgeslagen... American Cycle wel.
Voor als het nog niet gepost is: de wielrenrace van enkele minuten American Cycle garandeert een save. Middenin de race verschijnt vrijwel altijd (en anders bij een tweede poging) een opslagicoontje. Ook als je alleen speelt. Entree kost $100 (cash, wordt niet van de bank gehaald) maar dit is voor mij de manier om mijn voortgang op te slaan.
Ik ben het opslagicoontje nog nooit tegengekomen na gezocht te zijn, maar ik zal er even op letten. Dat zou nog makkelijker zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mijn ervaring tot nu toe is dat even snel één wanted star evaden hetzelfde effect heeft. Dus als ik stop trap ik nog even snel wat mensen in elkaar en vlucht ik.![]()
Wel echt evaden dan he, zodat je ook xp krijgt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben het opslagicoontje nog nooit tegengekomen na gezocht te zijn, maar ik zal er even op letten. Dat zou nog makkelijker zijn.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.![]()
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wel echt evaden dan he, zodat je ook xp krijgt.![]()
Ok. Voordat je straks met de Fok! crew voor m'n deur staat als het mislukt.quote:
Kan iemand trouwens bevestigen dat er meer voertuigen verschijnen in free roam naarmate je rang stijgt? Toen ik rang 15 werd begon ik plots 2 verschillende kleine vliegtuigjes te zien op de verschillende vliegvelden. Ook die vrachtwagens met boomstammen achterop kwamen voor het eerst langs. Toeval of hoort dit zo?
Is iemand al die vrachtwagen tegengekomen die een stuk of vijf, zes auto's vervoert? Die zou wel erg tof zijn.![]()
Ik weet alleen dat er betere vliegtuigen en choppers spawnen naarmate je beter wordtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:57 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand trouwens bevestigen dat er meer voertuigen verschijnen in free roam naarmate je rang stijgt? Toen ik rang 15 werd begon ik plots 2 verschillende kleine vliegtuigjes te zien op de verschillende vliegvelden. Ook die vrachtwagens met boomstammen achterop kwamen voor het eerst langs. Toeval of hoort dit zo?
Is iemand al die vrachtwagen tegengekomen die een stuk of vijf, zes auto's vervoert? Die zou wel erg tof zijn.PSN: Duuc-nl![]()
Wie is TigerXtrm? Anders werk je even mee tijdens boneyard
Alleen betere als in: de andere voertuigen die anders op die plekken verschijnen, die worden vervangen... of ook betere?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er betere vliegtuigen en choppers spawnen naarmate je beter wordt
Ik krijg nu al een Elder Scrolls: Oblivion idee dat wanneer je eenmaal hoog zit qua niveau dat je alleen maar 'high-end' spul tegenkomt. Het moet niet zo zijn dat er in GTA5 straks op elk vliegveld een privéjet staat. De kleine vliegtuigjes moeten ook blijven natuurlijk.![]()
Zit je nu ook samen met ons in Survival?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:59 schreef Abed het volgende:
Wie is TigerXtrm? Anders werk je even mee tijdens boneyard![]()
Op t vliegtuig spawned op het begin bijvoorbeeld die bobcat nog niet(die chopper die auto's kan tillen) en in een later level spawned die wel. Maar ik ben zelf nog laag dus weet t niet precies.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alleen betere als in: de andere voertuigen die anders op die plekken verschijnen, die worden vervangen... of ook betere?
Ik krijg nu al een Elder Scrolls: Oblivion idee dat wanneer je eenmaal hoog zit qua niveau dat er alleen maar 'high-end' spul tegenkomt. Het moet niet zo zijn dat er in GTA5 straks op elk vliegveld een privéjet staat. De kleine vliegtuigjes moeten ook blijven natuurlijk.PSN: Duuc-nl![]()
Mijn vraag is eigenlijk: in het begin spawnen die Maverick helikopters... spawnen die nog steeds als je een hogere rang hebt of worden ze echt vervangen door de groter Chinook-achtige dingen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Op t vliegtuig spawned op het begin bijvoorbeeld die bobcat nog niet(die chopper die auto's kan tillen) en in een later level spawned die wel. Maar ik ben zelf nog laag dus weet t niet precies.
Maar ik ga wel even op de GTA fora rondneuzen om daar antwoord op te vinden.![]()
![]()
SurvivalsOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
In je bed gaan liggen is nog sneller...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wel echt evaden dan he, zodat je ook xp krijgt.![]()
Mensen die alsnog meewillen doen kunnen hun naam gewoon toevoegen ondanks de 16 cap. Als er plek vrijkomt wordt deze persoon gewoon geinvite.If not now, then when.![]()
Ik heb tijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:12 schreef kensei het volgende:
pico als je rond half 7 tijd heb kan ik wel paar keer die race doen![]()
![]()
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010
- PicoMMP / pico020![]()
Ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:23 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand even zin om te farmen bij Criminal Record race 1vs1 1 lap?PSN: Duuc-nl![]()
Wat dacht je, ik pik die plek van Dumpafval in?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010
- PicoMMP / pico020
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:58 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010
-------------------------------------------------
- PicoMMP / pico020If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
In de netwerk instellingen van je console:quote:
Primary DNS: 8.8.8.8
Secondary DNS: 8.8.4.4No amount of money ever bought a second of time.![]()
?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ok ik invite je over een paar minuten. Ik rijd er even heen.
Je reed weer tegen politie aan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Momentje nog, ging wat mis met mijn auto enzohier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Heb t trouwens nog nooit gedaan, gewoon rondjes rijden en op replay drukken? Geen R2 drukken ofzo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Momentje nog, ging wat mis met mijn auto enzoPSN: Duuc-nl![]()
Ja, 1 rondje, is heel kort. om en om winnen, geld verdienenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb t trouwens nog nooit gedaan, gewoon rondjes rijden en op replay drukken? Geen R2 drukken ofzo?![]()
![]()
Je hebt een invitequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb t trouwens nog nooit gedaan, gewoon rondjes rijden en op replay drukken? Geen R2 drukken ofzo?![]()
Yep. drie sterren omdat ik er 1 doodreed. Auto kapot, te voet gevlucht en toen een taxi gepakt naar bestemmingquote:![]()
![]()
godver ik zie iedere keer "Pico020 broke your lap record"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Yep. drie sterren omdat ik er 1 doodreed. Auto kapot, te voet gevlucht en toen een taxi gepakt naar bestemming
hier schreef kensei: haha komen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
godver ik zie iedere keer "Pico020 broke your lap record"![]()
![]()
Iemand die een survival kan opzetten?hier schreef kensei: haha komen
Wat is volgens jullie de beste auto om te kopen?
Denk zelf die Dewbauchee Rapid GT? 8.2 speed, 9 acceleration, 3 3 braking en 7.4 handling. en maar 132k'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zodra ik veel geld heb ik ga ik sowieso de Z-type kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
Denk zelf die Dewbauchee Rapid GT? 8.2 speed, 9 acceleration, 3 3 braking en 7.4 handling. en maar 132k![]()
![]()
Dikke SUV of een monstertruck, gaat moeilijk kapot. Wat erg handig is met die races naar mt chilliadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
Denk zelf die Dewbauchee Rapid GT? 8.2 speed, 9 acceleration, 3 3 braking en 7.4 handling. en maar 132khier schreef kensei: haha komen
Als jij survival kan starten?quote:hier schreef kensei: haha komen
kut statsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zodra ik veel geld heb ik ga ik sowieso de Z-type kopenals fifa speler moet ik toch vasthouden aan het pace is everything.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dikke SUV of een monstertruck, gaat moeilijk kapot. Wat erg handig is met die races naar mt chilliadGewoon een snelle auto voor missies en freeroamen. Offroad/races boeien me niet zo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als dat ding eenmaal op gang is.. en je kunt hem altijd opvoeren. Zo'n snel wagentje is na een paar botsingen op hoge snelheid al kapoere.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kut stats
[..]
als fifa speler moet ik toch vasthouden aan het pace is everything.Gewoon een snelle auto voor missies en freeroamen. Offroad/races boeien me niet zo
iemand toevallig een lijst met alle gang attacks? ik kwam er gisteren onderweg naar de fok meeting 1 tegen die ik nog niet gedaan had maar ik weet niet meer waaronder het start menu heb ik al gezocht maar kon daar ook niets vinden
![]()
failed to join, timed out, failed to join, timed out, failed to join, timed out, failed to join, timed out, failed to join, timed out..
achja ik heb in solo play tot nu toe iig zo'n 150k bijmekaar gesprokkeld, toch wel trots op.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Race 1: Van LS Airport naar de top van Mt. Chiliad.
Start:
Finish:
Race 2: Van Mt. Chiliad terug naar LS Airport.
Start:
Finish:
Daarna wellicht nog een ingame race voor cash.
Line up:
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010
- PicoMMP / pico020YouTube
Al geprobeerd een demilitarized zone in je router te zetten met de console ip?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
failed to join, timed out, failed to join, timed out, failed to join, timed out, failed to join, timed out, failed to join, timed out..
achja ik heb in solo play tot nu toe iig zo'n 150k bijmekaar gesprokkeld, toch wel trots op.hier schreef kensei: haha komen
Mijn auto is door de politie in beslag genomen en moet m nu terugstelen.. Maar hij is verzekerd dus als ik dit niet doe krijg ik m dan terug?![]()
![]()
Nee volgens mij raak je m dan kwijt. Je kan bij de impound 'm terug kopen toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:57 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn auto is door de politie in beslag genomen en moet m nu terugstelen.. Maar hij is verzekerd dus als ik dit niet doe krijg ik m dan terug?![]()
Wat houdt "CE" in icm GTA V?
http://gtaforums.com/topi(...)-find-the-elegy-rh8/
Hier hebben ze het over CE ofzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
terugjattenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee volgens mij raak je m dan kwijt. Je kan bij de impound 'm terug kopen toch?hier schreef kensei: haha komen
Ja farmen is sowieso saai, maar ben gisteren 20K verloren dus zo pak ik weer wat terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]dat je wisselt van klasses anders wordt t wel heeeeel saai
![]()
![]()
Die demolition derby leek mij ook awesome.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Race 1: Van LS Airport naar de top van Mt. Chiliad.
Start:
[ afbeelding ]
Finish:
[ afbeelding ]
Race 2: Van Mt. Chiliad terug naar LS Airport.
Start:
[ afbeelding ]
Finish:
[ afbeelding ]
Daarna wellicht nog een ingame race voor cash.
Line up:
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010
- PicoMMP / pico020If not now, then when.![]()
Als je er genoeg van hebt merk ik het welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]dat je wisselt van klasses anders wordt t wel heeeeel saai
![]()
![]()
20k maar? hier 30quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja farmen is sowieso saai, maar ben gisteren 20K verloren dus zo pak ik weer wat terug
Ik heb nog wel ffquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je er genoeg van hebt merk ik het wel
Huh je zit er niet meer in Laat maar psn valt uit en ik ga eten excuusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je er genoeg van hebt merk ik het welPSN: Duuc-nl![]()
Je hebt gelijk, die doen we na die race!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die demolition derby leek mij ook awesome.
Ik was het even vergeten!YouTube
Ik zie het. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Huh je zit er niet meer in Laat maar psn valt uit en ik ga eten excuus![]()
Kom er zo aan kwartiertjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:06 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand anders nog zin om ff 1vs1 Criminal record 1 lap te racen?![]()
![]()
Ik vond het ook al veel, maar klopt ik ook. Ik had nog wat staan van een wave missie gisteravond.quote:![]()
Ik neem aan dat we daarna gewoon gaan free roamen of zo? Militaire basis raiden etc.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die doen we na die race!
Ik was het even vergeten!If not now, then when.![]()
Enige manier inderdaad.quote:
Is wel vervelend als het geen auto is, maar een motor. Dan ben je extra kwetsbaar.![]()
Dat verschilt, zolang het allemaal georganiseerd is loopt het lekker... maar zodra het "ieder voor zich is" is het een enorme chaos met alle ellende van dienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we daarna gewoon gaan free roamen of zo? Militaire basis raiden etc.
Maar dat stelde ik gister ook al voor, als wij met 16 fokkers zijn.... moet je kijken, dan kunnen we nog wel eens het hoogst aantal aan neergeschoten politieagenten en militairen krijgen... in elk geval onze stats boosten.
Gaan we gewoon in een grote hangaar staan ofzo
YouTube
Ja dat zou awesome zijn! Titans, cargobobs jatten etc.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat verschilt, zolang het allemaal georganiseerd is loopt het lekker... maar zodra het "ieder voor zich is" is het een enorme chaos met alle ellende van dien
Maar dat stelde ik gister ook al voor, als wij met 16 fokkers zijn.... moet je kijken, dan kunnen we nog wel eens het hoogst aantal aan neergeschoten politieagenten en militairen krijgen... in elk geval onze stats boosten.
Gaan we gewoon in een grote hangaar staan ofzoIf not now, then when.![]()
Ik hoop dat het werkt vanavond, ik zal iedereen afzonderlijk moeten inviten dacht ik.YouTube
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopen dat die gozer de heli down krijgt met z''n shotgun
Hellmouth die vanuit een afvalbak ff de survival voor ons in leven houdt
Mijn stats zijn echt bagger, ik kan niet eens normaal uit een bak klimmen of ik ben al doodgeschotenhier schreef kensei: haha komen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:14 schreef Grielen het volgende:
Hellmouth die vanuit een afvalbak ff de survival voor ons in leven houdt![]()
![]()
fackhier schreef kensei: haha komen
Dankzij jou hebben we straks big money. Aan mij zal het echt niet liggenquote:![]()
Wave 9 in mijn eentje is best lastigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dankzij jou hebben we straks big money. Aan mij zal het echt niet liggen![]()
![]()
![]()
Hoe zit dat als je zo'n helicopter koopt voor een miljoen oid.
Kan moeilijk in de garage staan waar je niet kan opstijgen.![]()
Idd, misschien toch in die loods schuilen bij die waves.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:20 schreef tralalala het volgende:
Bij mij gaat het altijd goed tot die irritante heli's komen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Of met RPG, maar ik heb geen idee vanaf welke level je die kan kopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Idd, misschien toch in die loods schuilen bij die waves.![]()
True, die heb ik ook niet. Toch best lang volgehouden met zn 3e nog.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of met RPG, maar ik heb geen idee vanaf welke level je die kan kopen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Met survivals liggen ze over de map verspreid ten tijden van de wave dat je ze nodig bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:26 schreef Abed het volgende:
[..]
True, die heb ik ook niet. Toch best lang volgehouden met zn 3e nog.YouTube
het is nu dus eigenlijk handiger om maar 1 auto te hebben als je vaak missies doet? Aangezien je zonder auto spawnt als je er meerdere hebt en er niet in 1 zit als je de missie begint?
mooi kut dan'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik durf niet van mijn plek af te gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Met survivals liggen ze over de map verspreid ten tijden van de wave dat je ze nodig bent.![]()
![]()
Kut ik ben niet echt handig met granaten. Dit is trouwens mijn laatste potje, ik ga ff vreten zo.hier schreef kensei: haha komen
Als je uit je garage rijd met 1 auto start je de missie daar ook mee geloof ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
het is nu dus eigenlijk handiger om maar 1 auto te hebben als je vaak missies doet? Aangezien je zonder auto spawnt als je er meerdere hebt en er niet in 1 zit als je de missie begint?
mooi kut dan
Als je vanuit je apartement jobs accepteerd niet![]()
en als je tijdens het freeroamen een missie accept/begint en niet in 1 van je auto's zit? Als je 1 auto hebt begin je daar sowieso mee. Maar met meerdere krijg je er dan geen 1 toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je uit je garage rijd met 1 auto start je de missie daar ook mee geloof ik
Als je vanuit je apartement jobs accepteerd niet'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
godver ga eens dood, ik heb hongerhier schreef kensei: haha komen
Ik geloof door select ingedrukt houden kun je iets kiezenquote:hier schreef kensei: haha komen
Dat werkt nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:37 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik geloof door select ingedrukt houden kun je iets kiezen![]()
Select ingedrukt houden en inventory kiezen.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.![]()
Ja dan selecteer ik mask none maar mijn masker blijft gewoon op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:39 schreef Seikcid het volgende:
Select ingedrukt houden en inventory kiezen.![]()
Ik had laatst elke keer zn headset op voor in een heli. Moest helemaal een hoed kopen om hem af te krijgen. Gelukkig hielp dat![]()
![]()
Voor?quote:
Ik log zo ook weer in denk
YouTube
Ja wat was dat dan. Ging vlekkeloos tot zoverquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:50 schreef MRN89 het volgende:
Lekker dan.. blijft die bij wave 8 hangenPSN: Reneon01990![]()
Survival doen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Ik kom er ook zo aan (probeer nu online te komen)YouTube
Ik ben er sowieso pas 2130 want ik ben pas 2000 thuis en ga dan even snel trainen. Daarom had ik er ook 2200 van gemaakt.
If not now, then when.![]()
Ik wil rond 20.00 online komen, denk ik.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ga morgen naar de sportschool dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben er sowieso pas 2130 want ik ben pas 2000 thuis en ga dan even snel trainen. Daarom had ik er ook 2200 van gemaakt.
Of maak er een quik session voor, door achter elkaar alle spiergroepen zonder rust te trainen.
jwtzYouTube
Is er een mogelijkheid om de Benefector Feltzer online te kopen? Ik had er net 1 gejat maar hij was too hot om te modden![]()
Heb ik ook. Heel raar, maar ach kleine bug.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dan selecteer ik mask none maar mijn masker blijft gewoon op.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik moet er sowieso al een quick session van maken. Ik ben er iets voor 2130 uiteraard. Dan begint het toch ook?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ga morgen naar de sportschool dan.
Of maak er een quik session voor, door achter elkaar alle spiergroepen zonder rust te trainen.
jwtzIf not now, then when.![]()
Zeker. maar probeer online te komen maar wilt nog niet echt lukkenquote:
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Heb m weer teruggevonden, helemaal de tievus in geredenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:56 schreef Shadeauw het volgende:
Wie is Boffer69?
Klootviool killed mij en jat mijn getunede auto
Lekkere crewmember![]()
![]()
Bounty huntenDat is wel leuk bij freeroame
Fijne collegas soms he?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb m weer teruggevonden, helemaal de tievus in gereden
Lekkere crewmembermee bekant vangde gin haas.![]()
ik krijg mn bounty nieteens want ik verlies steeds online (timed out etc) voordat ik die kan innen :/quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:04 schreef over_hedge het volgende:
Bounty huntenDat is wel leuk bij freeroame
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Heerlijk.. Het ergste was dat ik 'm nog een lift wou geven omdat de politie achter 'm aanzat. Doe ik dus ook niet weerquote:![]()
![]()
vooral fransen. daarintegen kun je hun wel leuk terug uitschelden met hun eigen extreme accent waar ik goed in ben gezien ik multilinguaal ben en alle accenten zowat exact kan nadoen.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vooral fransen. daarintegen kun je hun wel leuk terug uitschelden met hun eigen extreme accent waar ik goed in ben gezien ik multilinguaal ben en alle accenten zowat exact kan nadoen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Even een vraagje tussendoor. Kan je twee auto's verzekeren etc. (personal vehicle) zonder dat je een garage hebt?
En welke auto spawnt dan wanneer je een sessie joined?![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vooral fransen. daarintegen kun je hun wel leuk terug uitschelden met hun eigen extreme accent waar ik goed in ben gezien ik multilinguaal ben en alle accenten zowat exact kan nadoen.![]()
![]()
Die gast waar ik het over had was een van de Fok crewquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vooral fransen. daarintegen kun je hun wel leuk terug uitschelden met hun eigen extreme accent waar ik goed in ben gezien ik multilinguaal ben en alle accenten zowat exact kan nadoen.![]()
kensei zeker, gewoon reporten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Die gast waar ik het over had was een van de Fok crewVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ben online invite me maar! O_rocesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ga morgen naar de sportschool dan.
jwtzmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ah ik speel nu met en paar fokkers![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:56 schreef Shadeauw het volgende:
Wie is Boffer69?
Klootviool killed mij en jat mijn getunede auto![]()
![]()
Select -> auto op "No-one" zetten en hij wordt er automatisch uitgegooidquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:56 schreef Shadeauw het volgende:
Wie is Boffer69?
Klootviool killed mij en jat mijn getunede auto![]()
![]()
Kut missie, save leroy... pauper bende... deed hem alleen en kreeg het niet voor elkaar
nja dan maar survival, iemand die mee wil doen?YouTube
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ah ik speel nu met en paar fokkers![]()
![]()
o/quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kut missie, save leroy... pauper bende... deed hem alleen en kreeg het niet voor elkaar
nja dan maar survival, iemand die mee wil doen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: