By far de leukste comedy van het seizoen. Als je fan bent van shows die Ricky Gervais in samenwerking met Stephen Merchant maakte dan gaat dit je zeker bevallen (Merchant in de hoofdrol). De typische Engelse plaatsvervangende schaamte is meermalen aanwezig.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:48 schreef turance het volgende:
Is Hello Ladies (TV Series 2013– ) - IMDb een leuke serie?
Ik haat britse meuk en ik vind het ook de leukste nieuwe serie van dit seizoen, dus dat zegt heul veul!quote:Op donderdag 14 november 2013 12:48 schreef turance het volgende:
Is Hello Ladies (TV Series 2013– ) - IMDb een leuke serie?
Die ga ik proberen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:25 schreef Seam het volgende:
Ground Floor (met Dr Cox) had een leuke pilot zeg! Sterke cast (met twee gruwelijk lekkere meiden, en DR COX!!!) en leuk plotje. Is van de maker van Cougar Town en Scrubs dus als liefhebber van die series moet je deze ook proberen. Nadelen: lachband en multicam.
Had ik al gezegd dat Dr Cox erin speelt?
Oh! Die heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:29 schreef Seam het volgende:
Is al een paar pagina's eerder besproken
Heb het eerste seizoen al gezien. Was wel positief, maar er had meer ingezeten imo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oh! Die heb ik gemist dan.
Maar check het uit. Het is het waard.
Komt er nog een seizoen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb het eerste seizoen al gezien. Was wel positief, maar er had meer ingezeten imo.
Ja seizoen 2 is al besteld (2014) en de schrijvers hebben de intenties om de serie te laten eindigen in seizoen 3.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja seizoen 2 is al besteld (2014) en de schrijvers hebben de intenties om de serie te laten eindigen in seizoen 3.
Zit nu net de eerste aflevering te kijken, beetje suf. Wordt niet veel beter dus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat was een slechte serie zeg.
Ik heb het hele seizoen afgekeken
Inderdaad een toffe serie. Ben begonnen met de serie op te nemen, want hij wordt tegelijk met Grey's Anatomy uitgezonden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oh! Die heb ik gemist dan.
Maar check het uit. Het is het waard.
Nee stop er maar mee. De eerste was nog het leukste.quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit nu net de eerste aflevering te kijken, beetje suf. Wordt niet veel beter dus?
Ik vond Under The Dome wel geslaagd, leuk mysterieus plot, echter niet altijd even goed acteerwerk. Goede middenmoter qua series (en daarmee één van de beste nieuwe series van dit jaar, maar dat licht wellicht ook aan de concurrentie).quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit nu net de eerste aflevering te kijken, beetje suf. Wordt niet veel beter dus?
Ik vind Under the Dome ook best aardig maar zeker niet een van de beste nieuwe series van dit jaar. Kan er een heleboel opnoemen die beter zijn. The Americans, Arron, Banshee, Vikings, House of Cards, Ray Donovan bv.quote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vond Under The Dome wel geslaagd, leuk mysterieus plot, echter niet altijd even goed acteerwerk. Goede middenmoter qua series (en daarmee één van de beste nieuwe series van dit jaar, maar dat licht wellicht ook aan de concurrentie).
Zijn de critici ook verdeeld over. Eén van mijn favoriete series, zelfde verhaal als Under The Dome eigenlijk. Toffe post-apocalyptische scenes. Moet je ding zijn denk ikquote:Op zondag 17 november 2013 16:14 schreef Monolith het volgende:
Falling skies staat ook nog op mijn lijstje. Beter alternatief?
Under the Dome is bij ons echt zo'n dingetje geworden als we een nieuwe serie gaan kijken, zo lang het niet zoals Under the Dome is dan is het goedquote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor nooit iemand over Last Man Standing, ben ik de enige die deze comedy leuk vindt?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef truedestiny het volgende:
Jullie vergeten natuurlijk New Girl.Beste comedy op het moment in mijn opzicht.
Ken 'm niet. Maar ik zie dat Tim Allen erin mee speelt.quote:Op zondag 17 november 2013 17:51 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik hoor nooit iemand over Last Man Standing, ben ik de enige die deze comedy leuk vindt?
Daar hou ik wel van, dus dat komt mooi uit. Eerste aflevering is beter dan die van under the dome in ieder geval.quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn de critici ook verdeeld over. Eén van mijn favoriete series, zelfde verhaal als Under The Dome eigenlijk. Toffe post-apocalyptische scenes. Moet je ding zijn denk ik
Dan moet je ook Jericho en the Walking Dead kijken. En misschien the Event.quote:Op zondag 17 november 2013 18:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van, dus dat komt mooi uit. Eerste aflevering is beter dan die van under the dome in ieder geval.
Met the walking dead ben ik bij. Die andere twee zet ik even op mijn lijstje.quote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan moet je ook Jericho en the Walking Dead kijken. En misschien the Event.
Reviews zijn voorlopig ook wel okay, alleen zou het allemaal wel heel erg "geleend" zijn van anderen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Seam het volgende:
Nog een half dagjeDie promo's van Almost Human zijn zo tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |