Nee, klopt niet.quote:
Nou dat moet niet zo moeilijk zijn als je Under The Dome hebt gekeken, dan kun je alle bagger aan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:17 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke serie die ik met mijn vriendin kan kijken.
Onlangs hebben we Under The Dome gezien, maar nu ben ik een beetje inspiratieloos.
Dat was een slechte serie zeg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:17 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke serie die ik met mijn vriendin kan kijken.
Onlangs hebben we Under The Dome gezien, maar nu ben ik een beetje inspiratieloos.
Jep, inmiddels wel. Voorkeur gaat uit naar een Comedy, waar maximaal 2 seizoenen van uit zijn.quote:
Ik persoonlijk vind Brooklyn Nine-Nine erg leuk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Jep, inmiddels wel. Voorkeur gaat uit naar een Comedy, waar maximaal 2 seizoenen van uit zijn.
True word spokenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Nou dat moet niet zo moeilijk zijn als je Under The Dome hebt gekeken, dan kun je alle bagger aan.
Men at Work, met Hyde van That 70s show en die gozer van the OC. Zijn net twee seizoenen van. Serie is erg vermakkelijk, geef de cast wel 2-3 afleveringen, daarna zijn ze beter op elkaar ingespeeld.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Jep, inmiddels wel. Voorkeur gaat uit naar een Comedy, waar maximaal 2 seizoenen van uit zijn.
Bored to Deathquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
quote:CBS moves up 'Intelligence' premiere
Josh Holloway fans can get their hot boy fix a little earlier: CBS announced today that Intelligence — its new procedural about a high-tech intelligence operative (Holloway) with a super-computer microchip in his brain — will bow in January instead of February.
The new drama that also stars Marg Helgenberger will have a special preview on Jan. 7 at 9 p.m. before it premieres in its regular Monday at 10 slot on Jan. 13.
The drama was originally set to begin on Monday, Feb. 24.
Intelligence will replace Hostages, which will finish its 15-episode season with a two-hour finale on Monday, Jan. 6 at 9. It’s unclear, for now, what the future is for the Toni Collette drama, which has averaged a 2.0 rating/5 share in adults 18-49 and 7.55 million viewers.
Bron
Ga Happy Endings even downloaden. Lijkt me vermakelijk! Bedankt!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Men at Work, met Hyde van That 70s show en die gozer van the OC. Zijn net twee seizoenen van. Serie is erg vermakkelijk, geef de cast wel 2-3 afleveringen, daarna zijn ze beter op elkaar ingespeeld.
Anders Happy Endings, was erg leuk, maar inmiddels gecanceld. Dacht drie seizoenen.
Episodes.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel tof. Kijk 'm tot nu toe elke week met veel plezier. Maar kan zijn omdat het nieuw is en dat ik er na 1 seizoen genoeg van heb.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:22 schreef Jivis het volgende:
hier Brooklyn Nine-Nine? Heb het een tijdje proberen te volgen omdat het me een soort Parks & Recreation op het politiebureau leek, maar het blijft vrij matig. Extreem flauwe grappen en vervelende personages. Wat mij betreft geen aanrader.
Heb 1 aflevering gezien en die viel me niet tegen moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, klopt niet.
Maar schijnt nog helemaal niet zeker te zijn of het doorgaat. Ratings vielen zwaar tegen.
Mij kon het ook niet echt boeien. Te weinig snelheid in en de acteerprestaties van sommige acteurs viel echt zwaar tegen.
Ik heb het opgegeven na 3 eps. Het is helemaal niks. De grappen zijn dom en de typetjes niet leuk.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:22 schreef Jivis het volgende:
Kijkt iemand hier Brooklyn Nine-Nine? Heb het een tijdje proberen te volgen omdat het me een soort Parks & Recreation op het politiebureau leek, maar het blijft vrij matig. Extreem flauwe grappen en vervelende personages. Wat mij betreft geen aanrader.
Na de 1e aflevering gaat het echt heel snel bergafwaarts. Ik vond de pilot ook nog wel aardig, maar daarna aflevering 2 doorgezeten en halverwege 3 uitgezet, omdat het niveau om te huilen was.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb 1 aflevering gezien en die viel me niet tegen moet ik zeggen.
Dank je voor het melden. Dan ga ik hem wissen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Na de 1e aflevering gaat het echt heel snel bergafwaarts. Ik vond de pilot ook nog wel aardig, maar daarna aflevering 2 doorgezeten en halverwege 3 uitgezet, omdat het niveau om te huilen was.
M'n vriendin vind hem minder worden met het laatste seizoen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef truedestiny het volgende:
Jullie vergeten natuurlijk New Girl.Beste comedy op het moment in mijn opzicht.
Same here.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven na 3 eps. Het is helemaal niks. De grappen zijn dom en de typetjes niet leuk.
Eerste seizoen begon kut, irritant wijf die Jess, toen werd het heel leuk tot einde seizoen 1, ging meer om die gasten, maar nu is het echt niet veel meer aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef truedestiny het volgende:
Jullie vergeten natuurlijk New Girl.Beste comedy op het moment in mijn opzicht.
By far de leukste comedy van het seizoen. Als je fan bent van shows die Ricky Gervais in samenwerking met Stephen Merchant maakte dan gaat dit je zeker bevallen (Merchant in de hoofdrol). De typische Engelse plaatsvervangende schaamte is meermalen aanwezig.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:48 schreef turance het volgende:
Is Hello Ladies (TV Series 2013– ) - IMDb een leuke serie?
Ik haat britse meuk en ik vind het ook de leukste nieuwe serie van dit seizoen, dus dat zegt heul veul!quote:Op donderdag 14 november 2013 12:48 schreef turance het volgende:
Is Hello Ladies (TV Series 2013– ) - IMDb een leuke serie?
Die ga ik proberen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:25 schreef Seam het volgende:
Ground Floor (met Dr Cox) had een leuke pilot zeg! Sterke cast (met twee gruwelijk lekkere meiden, en DR COX!!!) en leuk plotje. Is van de maker van Cougar Town en Scrubs dus als liefhebber van die series moet je deze ook proberen. Nadelen: lachband en multicam.
Had ik al gezegd dat Dr Cox erin speelt?
Oh! Die heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:29 schreef Seam het volgende:
Is al een paar pagina's eerder besproken
Heb het eerste seizoen al gezien. Was wel positief, maar er had meer ingezeten imo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oh! Die heb ik gemist dan.
Maar check het uit. Het is het waard.
Komt er nog een seizoen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb het eerste seizoen al gezien. Was wel positief, maar er had meer ingezeten imo.
Ja seizoen 2 is al besteld (2014) en de schrijvers hebben de intenties om de serie te laten eindigen in seizoen 3.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja seizoen 2 is al besteld (2014) en de schrijvers hebben de intenties om de serie te laten eindigen in seizoen 3.
Zit nu net de eerste aflevering te kijken, beetje suf. Wordt niet veel beter dus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat was een slechte serie zeg.
Ik heb het hele seizoen afgekeken
Inderdaad een toffe serie. Ben begonnen met de serie op te nemen, want hij wordt tegelijk met Grey's Anatomy uitgezonden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oh! Die heb ik gemist dan.
Maar check het uit. Het is het waard.
Nee stop er maar mee. De eerste was nog het leukste.quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit nu net de eerste aflevering te kijken, beetje suf. Wordt niet veel beter dus?
Ik vond Under The Dome wel geslaagd, leuk mysterieus plot, echter niet altijd even goed acteerwerk. Goede middenmoter qua series (en daarmee één van de beste nieuwe series van dit jaar, maar dat licht wellicht ook aan de concurrentie).quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit nu net de eerste aflevering te kijken, beetje suf. Wordt niet veel beter dus?
Ik vind Under the Dome ook best aardig maar zeker niet een van de beste nieuwe series van dit jaar. Kan er een heleboel opnoemen die beter zijn. The Americans, Arron, Banshee, Vikings, House of Cards, Ray Donovan bv.quote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vond Under The Dome wel geslaagd, leuk mysterieus plot, echter niet altijd even goed acteerwerk. Goede middenmoter qua series (en daarmee één van de beste nieuwe series van dit jaar, maar dat licht wellicht ook aan de concurrentie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |