quote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat kostte die? Ik ga dit weekend ook op pad voor zo'n bril
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tot 10 november. Heb hem deze week nog besteld, want dat demobrilletje was geweldig.
Dank je, morgen ga ik naar HA!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hans Anders, ¤35,- incl glazen op sterkte.
Was wel een aanbieding, maar volgens mij is die verlengd tot half november? Even navragen!
En mocht jij (of een ander) niet eentje op glazen nodig hebben; de Action heeft ze voor 2,50quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank je, morgen ga ik naar HA!
Draag normaalgesproken geen bril of lenzen, dus verwacht geen bril op sterkte nodig te hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En mocht jij (of een ander) niet eentje op glazen nodig hebben; de Action heeft ze voor 2,50
Dat heb ik m'n schoonzus/zwager ook geadviseerd. Die hebben nu ook beide een goedkoop brilletje van de Action, bevalt ze primaquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Draag normaalgesproken geen bril of lenzen, dus verwacht geen bril op sterkte nodig te hebben.
Dan dit eerst maar eens proberen, bedankt!
Kom je nu mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En mocht jij (of een ander) niet eentje op glazen nodig hebben; de Action heeft ze voor 2,50
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
JaMijn man had een nachtbrilletje van de Action meegenomen, gewoon een normale bril met gele glazen. Maar die past niet over m'n eigen bril
Dus ik moet echt eentje op sterkte hebben.
quote:
Okee, my bad. Het was ook licht ironisch bedoeld.quote:
Had het anders wel sneu gevonden hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Okee, my bad. Het was ook licht ironisch bedoeld.
Lang leve Action!quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:12 schreef Charged het volgende:
Ben op m'n demobrilletje gaan zitten,lekker slim...Action it is dus.
Dat half uurtje dat ik dat demo ding gebruikt heb beviel best goed.
Super!quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lang leve Action!
Ze liggen in een doosje bij de auto-afdeling.
Ik hoop op goede ervaringenquote:Op zondag 10 november 2013 13:45 schreef leolinedance het volgende:
Heb het Action ding gehaald. Wel 2,79 ipv
2,50 !! Vandaag of morgen testen!
Ik heb hem nu een paar keer gebruikt en het is die ¤ 35 meer dan waard. Wat een rust aan de ogen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Had het anders wel sneu gevonden hoor35,- of 2,50... zit nogal verschil in.
Jij bent niet de snuggerste thuis he?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:00 schreef Andyy het volgende:
Het is bullshit, je hebt al weinig licht en dan doe je er ook nog eens glas voor wat ervoor zorgt dat je nog minder licht binnen krijgt
Uhuhquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij bent niet de snuggerste thuis he?
Dat is juist het hele idee, dat je minder licht binnen krijgt zodat je niet verblind word, en dus geen last hebt van "nachtblindheid", verblinding door te veel lichten die voornamelijk voorkomt bij mensen met een bril/lenzen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtblindheidquote:Nachtblindheid is een aandoening van het netvlies van het oog (ICD-10 H53.6, E50.5). Nachtblindheid is het slecht of helemaal niet kunnen zien wanneer er weinig licht is.
Ok, dan is die aandoening inderdaad wat jij bedoelt, maar dit topic gaat over wat ik bedoel (lees de OP)quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtblindheid
en
http://www.gezondheidsnet.nl/ziekten/3176/nachtblindheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |