Mja,ik wel iig...al moet ik wel erbij vermelden dat ik 1 maf oog heb,geen idee of dat meespeelt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef Fer het volgende:
Ik heb het idee dat het met de jaren lastiger wordt in het donker en met glimmend wegdek. Hebben meer dat?
Welke zijn dan wel en niet goed? Ik heb 's nachts hetzelfde probleem namelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks krap 250 kilometer, waarvan 200 over onverlichte 2 strooks snelwegen, en dan heb je heel erg last van slecht afgestelde verlichting en van dat kl#te Xenon. En idd, als je dan ook nog in de regen rijdt, is het allemaal niet zo'n pretje; lang leve de anti-verblindingsstand van de binnenspiegel![]()
Let wel op trouwens; niet elke gele bril is even goed, ik heb er diverse (ik werk er ook vaak mee), en er zit wel degelijk verschil tussen de ene en de andere.
Waarom hou je hem niet gewoon op?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:32 schreef Apuleius het volgende:
Ja, het werkt, maar verwacht er geen wonderen van. Bij mij is het zo dat ik de bril op mijn voorhoofd heb staan, tot er een tegenliggen aan komt.Het is dus op en af met dat ding.
In sommige omstandigheden vind ik het toch prettiger om zonder die glazen te rijden. Het is voor mij handig bij fel licht van tegenliggers en regen, of de combinatie daarvan. Niet nachtblind genoeg nog.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom hou je hem niet gewoon op?
Juustem! Ik ben nachtblind genoeg om niet te kunnen rijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:59 schreef Apuleius het volgende:
[..]
In sommige omstandigheden vind ik het toch prettiger om zonder die glazen te rijden. Het is voor mij handig bij fel licht van tegenliggers en regen, of de combinatie daarvan. Niet nachtblind genoeg nog.
Succes vanavond!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Juustem! Ik ben nachtblind genoeg om niet te kunnen rijden
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:50 schreef Apuleius het volgende:
TS heeft zich inclusief fonkelnieuwe nachtkijkert om een boom gevouwen?
Geen tijd gehad om even weg te kunnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:50 schreef Apuleius het volgende:
TS heeft zich inclusief fonkelnieuwe nachtkijkert om een boom gevouwen?
Oh gelukkig, je bent nog aan 1 stuk aanwezig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Geen tijd gehad om even weg te kunnen
Ik mis een paar schroefjes, maar voor de rest gaat het primaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:18 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Oh gelukkig, je bent nog aan 1 stuk aanwezig.
Goede vraag, mijn gevoel zegt; hoe harder geel hoe beterquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Welke zijn dan wel en niet goed? Ik heb 's nachts hetzelfde probleem namelijk.
Wat heb je nu gekocht dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Dames, heren; mijn bril is goedgekeurd!!
Net een uur moeten rijden, zowel snelweg als provinciaal. Ging méér als goed! Een wereld van verschil joh.
Absoluut! Het kartonnen proefbrilletje was al fijn, maar eentje op sterkte helemaal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ah ok, tailormade, dan zal het inderdaad wel een aardige verbetering zijn
Wat kostte die? Ik ga dit weekend ook op pad voor zo'n brilquote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Leuke meevaller; mijn verzekeraar heeft de kosten terug betaald!![]()
Hans Anders wist niet zeker of het vergoed werd, ik moest de nota maar opsturen. Met succes dus
Hans Anders, ¤35,- incl glazen op sterkte.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat kostte die? Ik ga dit weekend ook op pad voor zo'n bril
Tot 10 november. Heb hem deze week nog besteld, want dat demobrilletje was geweldig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hans Anders, ¤35,- incl glazen op sterkte.
Was wel een aanbieding, maar volgens mij is die verlengd tot half november? Even navragen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |