"Schilt"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Taalkundig volslagen bagger. "Er is een nieuwe game beland" ? "...spullen waarna nooit meer is omgekeken"?
Begin met Nederlands leren en ga dan denken dat je columns kunt schrijven.
Dat maken wij wel uit!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:23 schreef Unites het volgende:
Ok bedankt voor alle tips/opmerkingen.
Dit topic kan op slot.
Leuk dat je bezig bent met columns schrijven!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:32 schreef Unites het volgende:
U kent het vast wel: u loopt met uw dierbare (klein)kinderen gezellig door de plaatselijke speelgoedwinkel vol met puzzels, games, poppen en andere spullen. Plotseling springen de ogen wagenwijd open van uw kleine pupil: er is een nieuwe game beland! ''Mama, papa, opa, oma... mag ik deze hebben alsjeblieft, alsjeblieft, dan zal ik heel erg lief zijn.''
Zelfs jij schrijft beter met je belabberd taalgebruik. Geef wat tips aan TS.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:02 schreef deadprez het volgende:
Echt belachelijk slecht geschreven. Stop met columns schrijven, want dat kun je blijkbaar niet.
Op basis van zijn taalgebruik ik zou zeggen 'Nee'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:24 schreef SiennaForrest het volgende:
Leuk dat je bezig bent met columns schrijven!![]()
Best moeilijk om een goede column te schrijven, naast een vleugje humor, een eigen stijl en b.v. een 'klacht' is grammatica natuurlijk erg belangrijk. Wat vaak werkt is om een bepaald probleem aan de kaak te stellen en naar een conclusie toe te werken, liefst dus met een kop, staart en body.
In het verhaal weet ik niet zo goed waar je uiteindelijk heen wilt, in het begin wel even, maar je haakt af en daardoor is het einde wat onbevredigend of te snel... Het onderwerp is wel typisch iets waar een goede column over te schrijven valt, maar ik zou proberen het iets meer beeldend te maken en meer te 'overdrijven'.
Heb je een specifieke reden waarom je dit thema hebt gebruikt? Schrijf je vaker columns of andere teksten? Wil je er meer mee, of is het een soloproduct? Anyway, succes ermee en gewoon doorgaan!
Ik vroeg hem niet of hij dat op professionele basis doet maar of hij ze vaker schrijft... Ja hij heeft nog veel te leren op dat gebied, maar dat betekent niet dat het geen kansen heeft. Uiteraard zien velen dat anders, en is iemand de grond intrappen veel leuker natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef Bovenkamer het volgende:
[..]
Op basis van zijn taalgebruik ik zou zeggen 'Nee'.Oftewel hij is niet door de keuring heen gekomen.
Ja hij schrijft vast al vaker in zijn dagboek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Ik vroeg hem niet of hij dat op professionele basis doet maar of hij ze vaker schrijft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop