Ja, het is nu nog niet veel overwoekerd ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
Mwah, zijn al zoveel mensen geweest dat me er weinig aan lijkt.
Kan je na gaan hoe ik denk over de pier....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:12 schreef Uncle het volgende:
De lol van Doel heb ik nooit zo begrepen eigenlijk...
I get it nowquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe ik denk over de pier....
Ik en serieus op Fokquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
I get it now![]()
Dacht dat je serieus was
Wikipedia: Urban exploring, urbex of UE is het bezoeken en fotograferen van (meestal) verlaten gebouwen en omgevingen die doorgaans voor het publiek niet opengesteld zijn. De term 'urban exploring' is Engels en betekent letterlijk 'het onderzoeken van het urbane (=stedelijke)', maar het kan zich net zo goed op het platteland afspelen. Urban exploring wordt beoefend door urban explorers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef polariteit het volgende:
Begrijp ik uit de titel van dit topic nu goed dat iets pas 'urbex' is als het oude meuk is waar je in moet breken om foto's te kunnen maken?
Urbex is gewoon een beetje slachtoffer van zijn eigen succes... Want los van de werkelijke definitie en bedoeling van Urbex krijg ik tegenwoordig het idee dat het meer staat voor: Overdreven HDR bewerkingen van 12 in het dozijn foto's gemaakt in ge-ensceneerde locaties waar je eigenlijk niet mag komen maar waar je in de rij moet staan om dezelfde foto te kunnen maken als degene voor je.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wikipedia: Urban exploring, urbex of UE is het bezoeken en fotograferen van (meestal) verlaten gebouwen en omgevingen die doorgaans voor het publiek niet opengesteld zijn. De term 'urban exploring' is Engels en betekent letterlijk 'het onderzoeken van het urbane (=stedelijke)', maar het kan zich net zo goed op het platteland afspelen. Urban exploring wordt beoefend door urban explorers.
Wat versta jij onder Urbex?
In principe zoals het hier staat, maar dan zonder het ' afgesloten voor publiek' stukjequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wikipedia: Urban exploring, urbex of UE is het bezoeken en fotograferen van (meestal) verlaten gebouwen en omgevingen die doorgaans voor het publiek niet opengesteld zijn. De term 'urban exploring' is Engels en betekent letterlijk 'het onderzoeken van het urbane (=stedelijke)', maar het kan zich net zo goed op het platteland afspelen. Urban exploring wordt beoefend door urban explorers.
Wat versta jij onder Urbex?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |