Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ja, met een kast vol panda's kan het nooit lang durenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opvallend dat jij weet hoe lang fax het volhoudt.
I eat Chowi for breakfast :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent lang weggeweest.
Chowi zo fijn?
Je hebt gelijk.. Het leven is al gehaast genoeg as it isquote:
Hallonballon :$quote:
I see what you did there.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
I eat Chowi for breakfast :$
En ja, ik ben niet zoveel op FOK! lately
Vakantie op Ameland was fantastisch, alles zo heerlijk rustig, alle tijd etcquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
Je hebt gelijk.. Het leven is al gehaast genoeg as it is
hoiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. Het leven is al gehaast genoeg as it is
[..]
Hallonballon :$
Vinquote:
Hihihihiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I see what you did there. [ afbeelding ]
Ik miste je wel een beetje.![]()
Maar ik begrijp dat je betere dingen te doen had.
Ja, daar was ik nie ehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vakantie op Ameland was fantastisch, alles zo heerlijk rustig, alle tijd etc
'N avondquote:
Komt er veel naaktheid bij kijken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihihi
Awww kaneeltje toch
Ja.. Nja.. Ja.. Eigenlijk wel ja.. Rare, doch mooie periode in m'n leven ditdat
WAAR IS DE PARTY GODNONDEJU!!!quote:
Ik heb al mijn kleding in de fik gestoken.. Nuff said :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt er veel naaktheid bij kijken?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb al mijn kleding in de fik gestoken.. Nuff said :$
Yo Vin. Geen biermaten vandaag?quote:
Een of ander onbekend iemand ofzo.quote:
Pijp jij ook weleens courgettes?quote:
Eigenlijk ben ik heel sad ende alleen, maar ik ga mezelf gewoon lamzuipenquote:
Hoinquote:
Niet haten op Sarahquote:
Weenie.. Ken jij die? :$quote:
Ik voel mij wel aangetrokken tot het onbekende. Wie ben jij? Wat is deze topic? Wat is een SC? Wat is seks?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een of ander onbekend iemand ofzo.
Jammer.quote:
Hallo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel sad ende alleen, maar ik ga mezelf gewoon lamzuipen
[..]
Hoin![]()
[..]
Niet haten op Sarah
[..]
Weenie.. Ken jij die? :$
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel sad ende alleen, maar ik ga mezelf gewoon lamzuipen\
Cheers matequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
* Vinniiee fles whisky open trekt...
Weenie, weenie, weenie en ewwwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voel mij wel aangetrokken tot het onbekende. Wie ben jij? Wat is deze topic? Wat is een SC? Wat is seks?
Proostquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
* Vinniiee fles whisky open trekt...
Sopsequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Proost
Ik ga de douche in
Fijne avond
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Proost
Ik ga de douche in
Fijne avond
Seks is als Miley Cyrus als idool hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Weenie, weenie, weenie en ewww
SeksDat moet je niet willen
Echt ehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seks is als Miley Cyrus als idool hebben.
getver, ranzig wijf is datquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seks is als Miley Cyrus als idool hebben.
Ik zie daar het nut niet van in. Bovendien zonde geld. Betaal je, wat is het, 2 euro, voor een courgette, ga je hem af lopen lebberen. De courgette is daarna niet meer voedselwaardig en kan weggegooid worden. In de kliko. No way, José! Mij niet gezien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pijp jij ook weleens courgettes?
Wat praat jij? Weenie hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze, je kon geen fatsoenlijke op-chick vinden?
Vorige topic ook al.
Even normaal doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze, je kon geen fatsoenlijke op-chick vinden?
Vorige topic ook al.
Jij geeft het goede voorbeeldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet van in. Bovendien zonde geld. Betaal je, wat is het, 2 euro, voor een courgette, ga je hem af lopen lebberen. De courgette is daarna niet meer voedselwaardig en kan weggegooid worden. In de kliko. No way, José! Mij niet gezien.
Eten en seks houd ik altijd strikt gescheiden. Dat is een principekwestie.
Ik dacht dat het verboden waren, dus ik doe alles omgekeerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Helemaal van God los, die menschen.. LEEF VOLGENS DE 10 GEBODEN NU HET NOG KAN!!
Bakkes, je weet niet, dus ik vergeef je ;squote:
Uh oh.. En nu? Wat moeten we nu doen, Fera?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verboden waren, dus ik doe alles omgekeerd.
I don't give a fuck woman.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bakkes, je weet niet, dus ik vergeef je ;s
Ik heb anders uit betrouwbare bron vernomen dat een courgette een heerlijke anale stimulatie geeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet van in. Bovendien zonde geld. Betaal je, wat is het, 2 euro, voor een courgette, ga je hem af lopen lebberen. De courgette is daarna niet meer voedselwaardig en kan weggegooid worden. In de kliko. No way, José! Mij niet gezien.
Eten en seks houd ik altijd strikt gescheiden. Dat is een principekwestie.
EN JIJ HEBT GEL IN JE HAAR.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, we hebben die uitgebreid geïnspecteerd en de conclusie was niet positief
Het is wel vermoeiend, steeds stelen en vreemdgaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uh oh.. En nu? Wat moeten we nu doen, Fera?
We kunnen niet allemaal natte gleuven tot onze beschikking hebben.. Het geeft nietquote:
Dingen in de fik steken ook, ik weet er alles vanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend, steeds stelen en vreemdgaan.
Dat zou ik best willen zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pijp jij ook weleens courgettes?
Geil.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
Vieze dikke groene slijmklodders op alle haters
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb anders uit betrouwbare bron vernomen dat een courgette een heerlijke anale stimulatie geeft.
Ja. En steeds lullig doen tegen m'n ouders.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dingen in de fik steken ook, ik weet er alles van
Welke bron is dat en mag ik z'n 06?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb anders uit betrouwbare bron vernomen dat een courgette een heerlijke anale stimulatie geeft.
Wat...quote:
GEDRAAG JEquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. En steeds lullig doen tegen m'n ouders.
Vertel me meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee x4quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voel mij wel aangetrokken tot het onbekende. Wie ben jij? Wat is deze topic? Wat is een SC? Wat is seks?
Dus? Wat is je punt behalve die in je zin dan?quote:
Hee vrouw.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal natte gleuven tot onze beschikking hebben.. Het geeft niet
quote:
BEKEER ME.quote:
Een of andere gekkie op fok had eens een courgette in z'n poeperdje gestopt en vertelde daarover.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welke bron is dat en mag ik z'n 06?
Waarom doe jij zo boos?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Wat is je punt behalve die in je zin dan?
[..]
Hee vrouw.
[..]
Ja de entertoets zit vlak naast mijn clitoris.quote:
quote:
quote:
Maak eens fotoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja de entertoets zit vlak naast mijn clitoris.
Mijn theequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja de entertoets zit vlak naast mijn clitoris.
Lekker makkelijk weer.quote:
Ben je nou overtuigd van je geloof of niet?quote:
I like your stylequote:
Have fun.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo boos?
Het raakt me meer dan ik wil toegeven
Ja, want ik ben opnieuw geboren :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je nou overtuigd van je geloof of niet?
Reïncarnatie mag toch niet?quote:
Problemen met/over je ex hoef je niet af te reageren op anderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Have fun.
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #227
Ik mag dat.. Alleenrechtquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Have fun.
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #227
Nou vooruit, die vraag over seks wil ik wel in persoon toelichten dan.quote:
Hij mag zijn frustraties wel botvieren vind ik.. Ik kan de wereld aan tegenwoordigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Problemen met/over je ex hoef je niet af te reageren op anderen.
Oh, ik dacht dat fok daar voor bedoeld was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:
So many buttons to touch and squeezequote:
Ben je zo dik geworden?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij mag zijn frustraties wel botvieren vind ik.. Ik kan de wereld aan tegenwoordig
quote:
Zeik niet man, je weet niet eens hoe en wat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt mijn nieuwe doel, ja.. Ik ben nu een foodiequote:
Dat kon jij altijd alquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij mag zijn frustraties wel botvieren vind ik.. Ik kan de wereld aan tegenwoordig
Wat jij wiltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat fok daar voor bedoeld was.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeik niet man, je weet niet eens hoe en wat.
Zou je wel anders piepen.
Lunatics zijn juist leuk. Again, z'n 06?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een of andere gekkie op fok had eens een courgette in z'n poeperdje gestopt en vertelde daarover.![]()
Dqod weet. Hij is een complete lunatic, dus neem vooral geen contact met hem op.
quote:
Weltrusten pik!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kon jij altijd al
[..]
Wat jij wilt
Ik ga pitten
Ow, is ze een feeder?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wordt mijn nieuwe doel, ja.. Ik ben nu een foodie
quote:
Nee, ik deed stoer, nu ben ik soft en ben ik niet bang om dit te showen aan de buitenwereld :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kon jij altijd al
[..]
Wat jij wilt
Ik ga pitten
Oh, da's die van dat zuur weet je wel.. Geen idee van PHquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lunatics zijn juist leuk. Again, z'n 06?
Vertel dan eens man. Met je je weet niet eens hoe en wat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeik niet man, je weet niet eens hoe en wat.
Zou je wel anders piepen.
Weenie, ik ga het wel even vragen :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, is ze een feeder?
Spann0nd.
Oja, laatmaardan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik deed stoer, nu ben ik soft en ben ik niet bang om dit te showen aan de buitenwereld :$
I'm a changed woman, man!! JWZ
[..]
Oh, da's die van dat zuur weet je wel.. Geen idee van PH
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vertel dan eens man. Met je je weet niet eens hoe en wat.
Wel gaan lopen blaten maar te laf zijn om persoonlijke informatie delen, OPBOKKEN.
.....quote:
Gaat je quite frankly geen reet aan mens.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vertel dan eens man. Met je je weet niet eens hoe en wat.
Wel gaan lopen blaten maar te laf zijn om persoonlijke informatie delen, OPBOKKEN.
Sorry, doe al andere :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
Iemand op whatsapp heeft deze tekst als plaatje: "You know why I care so much about other people's feelings, because no one ever cared about mine."!!
Die 176 euro had je voor betere doeleinden kunnen bewaren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
.....
Ik heb net 88 courgettes gekocht
Aandachtszoekers.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
Iemand op whatsapp heeft deze tekst als plaatje: "You know why I care so much about other people's feelings, because no one ever cared about mine."!!
http://www.supermarktaanbiedingen.com/zoeken/courgettequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die 176 euro had je voor betere doeleinden kunnen bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waarom begin je er dan over?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat je quite frankly geen reet aan mens.
Ga maar weer terug waar je hoort, in de keuken dus.
Zulke mensen als contact hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
Gewoon een emo plaatje sturen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
Ik verdien het wel weer terug, sorry.. Niet boos zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die 176 euro had je voor betere doeleinden kunnen bewaren.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.supermarktaanbiedingen.com/zoeken/courgette
1 Courgette is 69 cent lieverd.AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Vermoei me dan niet met je geklaag. Zoek een gloryhole op. Ik hoop dat je een lunatic aantreft. Je hebt geen idee van PH.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat je quite frankly geen reet aan mens.
Ga maar weer terug waar je hoort, in de keuken dus.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.supermarktaanbiedingen.com/zoeken/courgette
1 Courgette is 69 cent lieverd.Ja maar ik shop altijd bij de Albert Heijn want dat is voor elitaire mensen en daar heb je elitaire courgettes en die zijn wel 2 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Bij de AH zijn ze 69 cent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar ik shop altijd bij de Albert Heijn want dat is voor elitaire mensen en daar heb je elitaire courgettes en die zijn wel 2 euro.
Ik begon er niet over?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over?
Echt, van die halfbakken verhalen en het dan niet afmaken
Het maakt me zo boos eh, zo machteloos
Een pot natquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik begon er niet over?
Het was slechts een link namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een pot natGeen gleuf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is er niet. Werken.quote:
Ik heb geen auto.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb nog wel wat klusjes voor je hier in huis
Bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze 69 cent.
[ afbeelding ]
quote:
Daar heb je geen auto bij nodig hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is er niet. Werken.
[..]
Ik heb geen auto.
Ga je ze ook lezen, of is het statusdecoratie?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met alle nieuwe boeken die ik de afgelopen week heb gekocht.![]()
Staat zo mooi in mijn kast. Net alsof ik slim ben,.
Hoe kom ik daar dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar heb je geen auto bij nodig hoor.
Alleen een emmer water en een dwijl. M'n vloer moet gedaan worden namelijk.
6/10quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn
Courgette in het groenteschap
In de aanbieding
Zou ik het voor doen
Courgette in mijn winkelmand
Twijfels, maar toch
Liggend op de band
Door kassameisje gescand
Courgette is van mij.
Ik weet nog niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je ze ook lezen, of is het statusdecoratie?
Zoveel moeite in gestoken en dan dit.quote:
Hard gewordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn
Courgette in het groenteschap
In de aanbieding
Zou ik het voor doen
Courgette in mijn winkelmand
Twijfels, maar toch
Liggend op de band
Door kassameisje gescand
Courgette is van mij.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoveel moeite in gestoken en dan dit.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hard geworden
Mooie dag met 13 graden
Aubergines hadden schimmels
Heb ze weggedaan
Groeten uit Zeeland
Als het een haiku had geweest had je meer punten gehad 6.5/10quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoveel moeite in gestoken en dan dit.
Ja dat is niet mijn probleem tochquote:
Toch wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het een haiku had geweest had je meer punten gehad 6.5/10
[..]
Ja dat is niet mijn probleem toch
Ik zal morgen een courgette halen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef Fascination het volgende:
Beter één courgette in je anus dan tien in het vak.
Gezondheidquote:
Nee, dan komt dat miepje toch al bij je langs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal morgen een courgette halen.
Kom je dan langs?
Ze zou het ook wel eens met een meisje willen doen, zei ze.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dan komt dat miepje toch al bij je langs.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dan komt dat miepje toch al bij je langs.
Wat kan ik er nou aan doen dat jij een persoonlijke haat hebt jegens het vrouwelijk ras.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het een haiku had geweest had je meer punten gehad 6.5/10
Dat zeg ik nergens.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat kan ik er nou aan doen dat jij een persoonlijke haat hebt jegens het vrouwelijk ras.
Punt in je anus ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Maar het is geen haiku dus minder punten!
Kijk/keek jij Breaking Bad?quote:
Preutse man gespot.quote:
Nee, dankjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je dan toch wil kwijlen, Jason Statham op veronica.
Hij is overrated.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Faal jij even hard.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwop, mwop, mwooooooopppppquote:
Ze heeft geen tepelsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een fetisj voor blauwe vrouwen.
[ afbeelding ]
Viessss.....quote:
Nu doen m'n tieten pijn. Sympathie ...quote:
Ik heb de eerste aflevering gezien. Die vond ik best heel tof.quote:
Wel makkelijk, kan in iedereen veranderen toch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een fetisj voor blauwe vrouwen.
[ afbeelding ]
Frigide non, altijd een naaisetje achter de hand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Viessss.....
Die van mij ook bijna eens, nog niet zo lang geleden
He bah, wat een vuige details van jouw seksleven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Viessss.....
Die van mij ook bijna eens, nog niet zo lang geleden
WHehehehe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu doen m'n tieten pijn. Sympathie ...
Alsof je haar daarvoor zou nemenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel makkelijk, kan in iedereen veranderen toch.
Die heb ik hier niet meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Frigide non, altijd een naaisetje achter de hand.
Nee omdat > tetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je haar daarvoor zou nemen
Gewoon geil blauw
Ik verras jullie graag met nieuws wat niemand wil horenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, wat een vuige details van jouw seksleven.
Alsof wij daarop zitten te wachten.
[..]
WHehehehe.
Symphatiepijn. Ik heb het wel als ik van die filmpjes zie waar kerels een paal in hun zak krijgen ofzo.
[..]
Gewoon geil blauw
Dat dan weer niet, toch omdat ik daar wat mis. Grappig eigenlijk. Terwijl als ik tussen m'n benen wordt getrapt, dat nog steeds vreselijk pijn doet, volgens mij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, wat een vuige details van jouw seksleven.
Alsof wij daarop zitten te wachten.
[..]
WHehehehe.
Symphatiepijn. Ik heb het wel als ik van die filmpjes zie waar kerels een paal in hun zak krijgen ofzo.
[..]
Gewoon geil blauw
Smurfin is 4 cm ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee omdat > tetten.
Smurfin is ook blauw.
Vooral niet stoppen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik verras jullie graag met nieuws wat niemand wil horen
Trap in je kut.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, toch omdat ik daar wat mis. Grappig eigenlijk. Terwijl als ik tussen m'n benen wordt getrapt, dat nog steeds vreselijk pijn doet, volgens mij.
Hokeuj :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smurfin is 4 cm ofzo.
[..]
Vooral niet stoppen.
[..]
Trap in je kut.
quote:
Ik zit klaar.quote:
Inderdaad. Maar die reacties van mensen altijd.quote:
Die wordt al direct afgestoten door moeder konijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die reacties van mensen altijd.Alsof dat beestje een wereld vol zonneschijn en regenbogen tegemoet gaat.
Dat was 'ie waarschijnlijk al. Of mama is dood. Anders komt 'ie niet zomaar bij mensen terecht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die wordt al direct afgestoten door moeder konijn.
Weltrusten!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
12 uur geweest, tijd voor bed kutjes,
Laterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
12 uur geweest, tijd voor bed kutjes,
Kut is dat hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:36 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Geil wakker worden terwijl je alleen in bed ligt
eerder ruk, want die kut ontbreekt dusquote:
Ja... bij mij niet natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eerder ruk, want die kut ontbreekt dus
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook nergens last van
Maarja ik neuk enkel in het weekend
het grootste nadeel van man zijn, geen tietenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben saai.
Gelukkig heb ik wel tieten.
Mogguh
Maar jij hebt een piemolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het grootste nadeel van man zijn, geen tieten
HOAX!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben saai.
Gelukkig heb ik wel tieten.
Mogguh
Ik heb nu geleerd dat het niet verstandig is om kinderen te vertellen hoe je zelf was als puber.quote:In normale gezinnen zeggen ze als groet tegen elkaar iets als: tot straks, tot vanmiddag, tot morgen enz.
Y. en ik niet, wij zeggen steevast: "tot ooit!"
Dit is er de afgelopen jaren langzaam ingeslopen en ik heb net ontdekt waarom!!
Ik: tot vanmiddag
Hij: tot ooit!!
Ik: neehee, tot vanmiddag!!
Hij: nope, het is TOT OOIT!
Ik: waarom dan?
Hij: omdat jij weleens hebt verteld dat je op donderdag naar school ging en dan op zondag een keer weer naar huis kwam. Stel je nou voor dat ik ook zoiets ga doen? Dat kan makkelijk natuurlijk want ik lijk op jou! Dan klopt "tot vanmiddag" niet en "tot ooit" dus wel.
Ik: i hate it when you're right!! Bel je wel even als je besluit niet thuis te komen?
Hij: natuurlijk mama, tot OOIT!!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Even asociaal copy paste van mn fb
[..]
Ik heb nu geleerd dat het niet verstandig is om kinderen te vertellen hoe je zelf was als puber.
En dat ook gewoon voor ik mijn eerste bak thee op heb he!!quote:
klopt, dat is ook fijnquote:
Niet elke piemel is fijn hoor!quote:
sommige dingen leer je pas als het te laat isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Even asociaal copy paste van mn fb
[..]
Ik heb nu geleerd dat het niet verstandig is om kinderen te vertellen hoe je zelf was als puber.
je hebt t wel over mijn piemel hè, die is gewoon geweldig!quote:
Ik heb hem wel even duidelijk gemaakt dat er geen mobieltjes waren toen ik jong was en er dus niet altijd mogelijkheid was tot even bellen naar huis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sommige dingen leer je pas als het te laat is
1) geen ideequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt t wel over mijn piemel hè, die is gewoon geweldig!
niet teveel redenen geven, anders gaan mensen nog denken dat je aan het compenseren bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) geen idee
2) hoef ik ook niets over te weten
3) er zijn nog steeds niet geweldige piemels!!!
Het is een schandequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ook gewoon voor ik mijn eerste bak thee op heb he!!
Compenseren? Voor wat? Ik kom niets tekort hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet teveel redenen geven, anders gaan mensen nog denken dat je aan het compenseren bent
Rotkind!quote:
Ja maar dat is niks nieuwsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Compenseren? Voor wat? Ik kom niets tekort hoor
[..]
Rotkind!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oke lopend met een tas en plu en gokken levert niet de gewenste resultaat.
Ik quote de verkeerde
nu denk iedereen dat ik een klein krom pikkie hebquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oke lopend met een tas en plu en gokken levert niet de gewenste resultaat.
Ik quote de verkeerde
krijg je met zo'n opvoering hèquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Compenseren? Voor wat? Ik kom niets tekort hoor
[..]
Rotkind!
Denk eerder dat het aan de opvoeding ligtquote:
na dat bedoelde ik ook. Auto correct en zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk eerder dat het aan de opvoeding ligt
je bent een fokker toch... die 30 cm kan ook voor sommige te klein zijn...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nu denk iedereen dat ik een klein krom pikkie heb
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent een fokker toch... die 30 cm kan ook voor sommige te klein zijn...
de magic.. and its gone
Tijd voor koffie
Nee, ik ben een passant, tegenover fokkers kan ik me niet metenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent een fokker toch... die 30 cm kan ook voor sommige te klein zijn...
de magic.. and its gone
Tijd voor koffie
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik ben een passant, tegenover fokkers kan ik me niet meten
ik heb vriendelijk bedankt en ben weggegaan...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ooit een ONS gehad met iemand die een piemel had van <10cm
Heb toen voorgesteld of hij geen FOK!account wilde nemen![]()
Ik kon niet meer weg! Stomme OVquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb vriendelijk bedankt en ben weggegaan...
iemand vanuit het dorp toen, alles op loopafstand, al doe je er dronken echt wel vet lang overquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon niet meer weg! Stomme OV
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iemand vanuit het dorp toen, alles op loopafstand, al doe je er dronken echt wel vet lang over
er blijkt geen eind aan te komen en dan kom je thuis, kijk je op de klok en dan valt het eigenlijk wel mee....quote:
Lantaarnpalen zijn dan ook zeer interessante gesprekspartners!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er blijkt geen eind aan te komen en dan kom je thuis, kijk je op de klok en dan valt het eigenlijk wel mee....
of het valt tegen omdat je onderweg eerst nog een discussie hebt met een lantaarnpaal, of dat je ergens in een berm belandt ofzo
het kan allemaal
Daar heb jij toch elk jaar last van?quote:
Ik wil een massage! Gister voor het eerst vier jaar gevoetbald. Direct twee uur. Ik kan niet meer op m'n benen staanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft kopje thee....
ik ga strijken, daar krijg je het ook warm van...
Jep, maar het is koud op kantoor. Gisteren is een collega vergeten het raam dicht te doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb jij toch elk jaar last van?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft kopje thee....
ik ga strijken, daar krijg je het ook warm van...
Je mag hier wel strijken.....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, al kan ik moeilijk gaan strijken op mn werk
ik zou zeggen maak die oostblokdoos van je wakkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil een massage! Gister voor het eerst vier jaar gevoetbald. Direct twee uur. Ik kan niet meer op m'n benen staan
Ja kan ze wel maar dan wil ze een massage terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou zeggen maak die oostblokdoos van je wakker
Ze kan goede massages geven geloof ik, winkwink
Ik ga strijken
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja kan ze wel maar dan wil ze een massage terug
Je hebt echt geen zin om te gaan strijken hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uitstel van executie, ik eet een appeltje
je zou de berg moeten zienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt echt geen zin om te gaan strijken he
Ik herken het helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zou de berg moeten zien
En achteraf valt het echt wel mee
ik zie mijn mama niet zo vaak dat ik dat kan vragen, daarbij strijkt ze ook al voor iemand waar ze betaald voor krijgt dus dat kan ik haar niet aan doen hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik herken het helemaal niet.
Mijn moeder strijkt altijd voor mij
Gheghe, ik zei niet dat ik het leuk vondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag hier wel strijken.....
ik haaaat strijken
Grrrmmblblquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even douchen, krijg ik het vast wel warm van
maar je wordt er wel warm van?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, ik zei niet dat ik het leuk vond
traplopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen waar ik warm van word
Het heeft gewerkt!quote:
Als jij trap op en af loopt krijg je het echt wel warmquote:
Schat hij loopt 's ochtends een keer naar beneden en 's avonds naar boven. Verder niet, daar krijg je het niet warm vanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij trap op en af loopt krijg je het echt wel warm
Nee hoor, alleen als ik de trap op of af renquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij trap op en af loopt krijg je het echt wel warm
En nog een paar keer per dag om koffie chocomelk te halenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat hij loopt 's ochtends een keer naar beneden en 's avonds naar boven. Verder niet, daar krijg je het niet warm van
He's doing it wrong!!!!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat hij loopt 's ochtends een keer naar beneden en 's avonds naar boven. Verder niet, daar krijg je het niet warm van
Jij sluit je thuis niet op in je slaapkamer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En nog een paar keer per dag om koffie chocomelk te halen
Ik had het over mn werk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij sluit je thuis niet op in je slaapkamer?
Ik zit ook binnen maar ik moet wel afwassen, groots opruimen, wassen en moeilijke dingen doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Bijna middag alweer. Nog lieden die warm binnen zitten en medelijden hebben met hen die het druilerige weer moeten trotseren? Ik niet al kijkend naar buiten, want...zit binnen!
Ik ook en daar heb ik heul geen zin in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zit ook binnen maar ik moet wel afwassen, groots opruimen, wassen en moeilijke dingen doen
ik moet er zo uit, pluutje mee, ik overleef het welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Bijna middag alweer. Nog lieden die warm binnen zitten en medelijden hebben met hen die het druilerige weer moeten trotseren? Ik niet al kijkend naar buiten, want...zit binnen!
ik lig zelfs nog in bedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zit ook binnen maar ik moet wel afwassen, groots opruimen, wassen en moeilijke dingen doen
Ik bleef ook langer liggen dan geplant.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik lig zelfs nog in bed
Dat was niet helemaal het planmaar goed
met ontbijten jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |