Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ja, met een kast vol panda's kan het nooit lang durenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opvallend dat jij weet hoe lang fax het volhoudt.
I eat Chowi for breakfast :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent lang weggeweest.
Chowi zo fijn?
Je hebt gelijk.. Het leven is al gehaast genoeg as it isquote:
Hallonballon :$quote:
I see what you did there.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
I eat Chowi for breakfast :$
En ja, ik ben niet zoveel op FOK! lately
Vakantie op Ameland was fantastisch, alles zo heerlijk rustig, alle tijd etcquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
Je hebt gelijk.. Het leven is al gehaast genoeg as it is
hoiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. Het leven is al gehaast genoeg as it is
[..]
Hallonballon :$
Vinquote:
Hihihihiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I see what you did there. [ afbeelding ]
Ik miste je wel een beetje.![]()
Maar ik begrijp dat je betere dingen te doen had.
Ja, daar was ik nie ehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vakantie op Ameland was fantastisch, alles zo heerlijk rustig, alle tijd etc
'N avondquote:
Komt er veel naaktheid bij kijken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihihi
Awww kaneeltje toch
Ja.. Nja.. Ja.. Eigenlijk wel ja.. Rare, doch mooie periode in m'n leven ditdat
WAAR IS DE PARTY GODNONDEJU!!!quote:
Ik heb al mijn kleding in de fik gestoken.. Nuff said :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt er veel naaktheid bij kijken?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb al mijn kleding in de fik gestoken.. Nuff said :$
Yo Vin. Geen biermaten vandaag?quote:
Een of ander onbekend iemand ofzo.quote:
Pijp jij ook weleens courgettes?quote:
Eigenlijk ben ik heel sad ende alleen, maar ik ga mezelf gewoon lamzuipenquote:
Hoinquote:
Niet haten op Sarahquote:
Weenie.. Ken jij die? :$quote:
Ik voel mij wel aangetrokken tot het onbekende. Wie ben jij? Wat is deze topic? Wat is een SC? Wat is seks?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een of ander onbekend iemand ofzo.
Jammer.quote:
Hallo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel sad ende alleen, maar ik ga mezelf gewoon lamzuipen
[..]
Hoin![]()
[..]
Niet haten op Sarah
[..]
Weenie.. Ken jij die? :$
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel sad ende alleen, maar ik ga mezelf gewoon lamzuipen\
Cheers matequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
* Vinniiee fles whisky open trekt...
Weenie, weenie, weenie en ewwwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voel mij wel aangetrokken tot het onbekende. Wie ben jij? Wat is deze topic? Wat is een SC? Wat is seks?
Proostquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
* Vinniiee fles whisky open trekt...
Sopsequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Proost
Ik ga de douche in
Fijne avond
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Proost
Ik ga de douche in
Fijne avond
Seks is als Miley Cyrus als idool hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Weenie, weenie, weenie en ewww
SeksDat moet je niet willen
Echt ehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seks is als Miley Cyrus als idool hebben.
getver, ranzig wijf is datquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seks is als Miley Cyrus als idool hebben.
Ik zie daar het nut niet van in. Bovendien zonde geld. Betaal je, wat is het, 2 euro, voor een courgette, ga je hem af lopen lebberen. De courgette is daarna niet meer voedselwaardig en kan weggegooid worden. In de kliko. No way, José! Mij niet gezien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pijp jij ook weleens courgettes?
Wat praat jij? Weenie hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze, je kon geen fatsoenlijke op-chick vinden?
Vorige topic ook al.
Even normaal doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze, je kon geen fatsoenlijke op-chick vinden?
Vorige topic ook al.
Jij geeft het goede voorbeeldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet van in. Bovendien zonde geld. Betaal je, wat is het, 2 euro, voor een courgette, ga je hem af lopen lebberen. De courgette is daarna niet meer voedselwaardig en kan weggegooid worden. In de kliko. No way, José! Mij niet gezien.
Eten en seks houd ik altijd strikt gescheiden. Dat is een principekwestie.
Ik dacht dat het verboden waren, dus ik doe alles omgekeerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Helemaal van God los, die menschen.. LEEF VOLGENS DE 10 GEBODEN NU HET NOG KAN!!
Bakkes, je weet niet, dus ik vergeef je ;squote:
Uh oh.. En nu? Wat moeten we nu doen, Fera?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verboden waren, dus ik doe alles omgekeerd.
I don't give a fuck woman.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bakkes, je weet niet, dus ik vergeef je ;s
Ik heb anders uit betrouwbare bron vernomen dat een courgette een heerlijke anale stimulatie geeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet van in. Bovendien zonde geld. Betaal je, wat is het, 2 euro, voor een courgette, ga je hem af lopen lebberen. De courgette is daarna niet meer voedselwaardig en kan weggegooid worden. In de kliko. No way, José! Mij niet gezien.
Eten en seks houd ik altijd strikt gescheiden. Dat is een principekwestie.
EN JIJ HEBT GEL IN JE HAAR.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, we hebben die uitgebreid geïnspecteerd en de conclusie was niet positief
Het is wel vermoeiend, steeds stelen en vreemdgaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uh oh.. En nu? Wat moeten we nu doen, Fera?
We kunnen niet allemaal natte gleuven tot onze beschikking hebben.. Het geeft nietquote:
Dingen in de fik steken ook, ik weet er alles vanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend, steeds stelen en vreemdgaan.
Dat zou ik best willen zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pijp jij ook weleens courgettes?
Geil.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
Vieze dikke groene slijmklodders op alle haters
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb anders uit betrouwbare bron vernomen dat een courgette een heerlijke anale stimulatie geeft.
Ja. En steeds lullig doen tegen m'n ouders.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dingen in de fik steken ook, ik weet er alles van
Welke bron is dat en mag ik z'n 06?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb anders uit betrouwbare bron vernomen dat een courgette een heerlijke anale stimulatie geeft.
Wat...quote:
GEDRAAG JEquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. En steeds lullig doen tegen m'n ouders.
Vertel me meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee x4quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voel mij wel aangetrokken tot het onbekende. Wie ben jij? Wat is deze topic? Wat is een SC? Wat is seks?
Dus? Wat is je punt behalve die in je zin dan?quote:
Hee vrouw.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal natte gleuven tot onze beschikking hebben.. Het geeft niet
quote:
BEKEER ME.quote:
Een of andere gekkie op fok had eens een courgette in z'n poeperdje gestopt en vertelde daarover.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welke bron is dat en mag ik z'n 06?
Waarom doe jij zo boos?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Wat is je punt behalve die in je zin dan?
[..]
Hee vrouw.
[..]
Ja de entertoets zit vlak naast mijn clitoris.quote:
quote:
quote:
Maak eens fotoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja de entertoets zit vlak naast mijn clitoris.
Mijn theequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja de entertoets zit vlak naast mijn clitoris.
Lekker makkelijk weer.quote:
Ben je nou overtuigd van je geloof of niet?quote:
I like your stylequote:
Have fun.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo boos?
Het raakt me meer dan ik wil toegeven
Ja, want ik ben opnieuw geboren :$quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je nou overtuigd van je geloof of niet?
Reïncarnatie mag toch niet?quote:
Problemen met/over je ex hoef je niet af te reageren op anderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Have fun.
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #227
Ik mag dat.. Alleenrechtquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Have fun.
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #227
Nou vooruit, die vraag over seks wil ik wel in persoon toelichten dan.quote:
Hij mag zijn frustraties wel botvieren vind ik.. Ik kan de wereld aan tegenwoordigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Problemen met/over je ex hoef je niet af te reageren op anderen.
Oh, ik dacht dat fok daar voor bedoeld was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Problemen met/over je ex hoef je niet af te reageren op anderen.
quote:
So many buttons to touch and squeezequote:
Ben je zo dik geworden?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij mag zijn frustraties wel botvieren vind ik.. Ik kan de wereld aan tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |