SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
En dat is raar? Hij moet 100% van zijn duels winnen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Grandesco het volgende:
IF Pelle word van de bal gelopen door Felipe Santana...
Santana is dit jaar weer net zo achterlijk overpowered als vorig jaar...echt de meest irritante CB om tegen te spelen so far vind ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Grandesco het volgende:
IF Pelle word van de bal gelopen door Felipe Santana...
Het gebeurde alsof Pelle er niet stond...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dat is raar? Hij moet 100% van zijn duels winnen?
Deze reus is wat goedkoper. De wittequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef WezepAFCA het volgende:
Wil graag een team maken met Reus maar ben bang dat hij nog flink zal dalen
even de glitchcoins witwassenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze reus is wat goedkoper. De witte
[ afbeelding ]
100.000 munten. Of 1 (witte) Reus.quote:
0,5 Serero.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100.000 munten. Of 1 (witte) Reus.
Soms gedraag je je echt als Djeetje. Mja logisch want je hebt ook rood haar ghehehehequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100.000 munten. Of 1 (witte) Reus.
Ik ben meestal behulpzaam..laat mij ook een keer irritant doen johquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef wonton het volgende:
[..]
Soms gedraag je je echt als Djeetje. Mja logisch want je hebt ook rood haar ghehehehe
Is Tim ook een ginger?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef wonton het volgende:
[..]
Soms gedraag je je echt als Djeetje. Mja logisch want je hebt ook rood haar ghehehehe
Sylviequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Sylvie om het goed te maken
haha noob ik ben drie uur wegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
9 uur 's avonds ben ik net weg denk
Was de afweging tussen beide, destijds voor van der vaart gekozen..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kroos ipvVan der Vaart
geen optie?
Post gewoon de hele seriequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Sylvie om het goed te maken
Ik had ze al gezienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)st-van-energie.dhtml
Nee, ik vind haar echt niks. Maar ik ben denk ik gebiased, omdat ik haar echt niet kan uitstaan als ze op tv is.quote:
Deze passeerden de revue op de zaak vandaag. Toen ik zei dat ik dat allemaal al had gezien in een lingerie reclame blaadje, en ik eigenlijk alleen nog maar benieuwd was naar haar kut, vonden ze dat ik verziekt wasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)st-van-energie.dhtml
Die goal vanaf de achterlijn en die sweaty via de paalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Casta
![]()
![]()
![]()
Goal vanaf de achterlijn was sowieso een bewussie
haha je hebt geen vriendenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Het handelen gaat nog niet heel snel.
Jammer van de schrale beeldkwaliteit alleenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die goal vanaf de achterlijn en die sweaty via de paal
Jawel, eentje. Die heeft welgeteld 0 coins via tradenquote:
Lambruscoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu lambrusco op, dat is geen goede combi met fifa ben ik net achter gekomen.
Ik heb een volle vriendenlijst. Maar dat komt vooral door Fokquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel, eentje. Die heeft welgeteld 0 coins via traden.
Sylvie met een Rolexquote:
Ik heb ook wel wat (ex)Fokkers maar die spelen blijkbaar geen FIFA14.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een volle vriendenlijst. Maar dat komt vooral door Fok
speel je xbox?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat (ex)Fokkers maar die spelen blijkbaar geen FIFA14.
Dat was alles behalve lucky.. ik schiet er nu wel veel in, 12 goals voor en 1 tegen in de laatste 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:40 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
als hij eens Lucky wint post hij het niet
Als het andersom was geweest had je unlucky verloren jajajajjaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was alles behalve lucky.. ik schiet er nu wel veel in, 12 goals voor en 1 tegen in de laatste 2 wedstrijden.
Wat ben jij mijn resultaten dan aan het bekijken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest had je unlucky verloren jajajajja
[ afbeelding ]
ik wacht op een update
Of mij ik kan zelfs in divisie 8 niet winnen tegen een 80 chem team na de patchquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op zoek naar iemand waar je van kan winnen?
Rijst zou ik proberen.
ja moet er toch een beetje inkomen hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op zoek naar iemand waar je van kan winnen?
Rijst zou ik proberen.
Even controleren of je posts wel op waarheid berusten en niet te subjectief zijn door de feiten erbij te pakken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat ben jij mijn resultaten dan aan het bekijken?
Zeker weten, ik bied 131 euro.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand nog interesse in een Mitsubishi Galant 2.5 v6 van 1998?
Net op mijn auto ingeruild
Maandelijkse afbetaling of wat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zeker weten, ik bied 131 euro.
nee BIN.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maandelijkse afbetaling of wat?
Gemiddeld 1 op 10.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar serieus hoeveel zuipt zo'n ding wel niet?
KATquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Grandesco het volgende:
Ik Rainbow de keeper net met Cerci!!!!!!!!!!!!!!!!
dat valt nog wel mee danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gemiddeld 1 op 10.
Misschien iets schadelijker omdat het een automaat is.
Ja, mijn oude auto was schadelijker met een 2.7 literquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee dan![]()
Eerst mijn rijbewijs maar eens halen.
ik weet niet of ik nog in je lijst sta maar aan de hand van je GT ben je ook zo te vinden natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen raden wat hiervan de eindstand was en welke ik ben. Winnaar krijgt Messi, maar mensen uit mijn lijst mogen niet mee doen.
4-0 voor de rechterpartij en jij bent linksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen raden wat hiervan de eindstand was en welke ik ben. Winnaar krijgt Messi, maar mensen uit mijn lijst mogen niet mee doen.
Dan lach ik ook maar even mee:quote:
Haha ja nu is het dus verpest.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nog in je lijst sta maar aan de hand van je GT ben je ook zo te vinden natuurlijk
http://www.easports.com/f(...)XBOX/Rode%20Eekhoorn
quote:
Fout en tijd is om.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4-0 voor de rechterpartij en jij bent links
graag gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja nu is het dus verpest.
[..]
[..]
Fout en tijd is om.
1-2, ik ben links.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Blistering het volgende:
Goh, dan kan je nog zoveel coins hebben en een super goed team, als je gewoon geen reet bakt van Fifa dan word je alsog ingemaakt door teams die 5x slechter zijn
Of het nou komt door het feit dat ik vrijwel niet kan tricken, of dat ik gewoon te langzaam ben, maar m'n tegenstanders zijn me altijd een stap voor, zowel offensief als defensief
[ afbeelding ] is m'n team, zal waarschijnlijk ook gewoon wel niet goed zijn. Maar het is wel typerend dat ik van de mat getikt word door een 78 team omdat ik zelf gewoon de skills niet heb om m'n spelers to the max te gebruiken.
Merk ook wel absoluut dat het deels komt omdat ik Fifa 13 nooit heb gedaan. In Fifa 12 kon ik prima meekomen online, maar met name het verdedigen krijg ik maar niet onder de knie nu. Ik word eigenlijk continu geowned door perfect gegeven steekballen over de grond en door de lucht, waar de tegenstander achteraan kan pacen om 't klusje simpel af te maken.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zal echt zwaar slecht spelen, dat weet je nu al
Rijdt echt grandioosquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
amerikaans slagschiphoe rijdt dat nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Velgen zijn dan weer niet mijn ding maar lagen er al op en zijn abnormaal duur als je ze los koopt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Rijdt echt grandioos![]()
Niet normaal die luxe voor een auto van dat jaar (2000).
Ik moest hem wegdoen omdat de gordels achterin te kort waren voor de maxi-cosi![]()
![]()
Dit is hem:Ik vind dat echt een lelijke autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Velgen zijn dan weer niet mijn ding maar lagen er al op en zijn abnormaal duur als je ze los koopt![]()
ik ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een lelijke auto
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Zo pijnlijk om door een keepersfout weer een voorsprong weg te geven. Stekelenburg maakt blunder na blunder. Keepers met KAT.
Nu MOET ik de laatste wedstrijd winnen om nog te promoveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Rijdt echt grandioos![]()
Niet normaal die luxe voor een auto van dat jaar (2000).
Ik moest hem wegdoen omdat de gordels achterin te kort waren voor de maxi-cosi![]()
![]()
Dit is hem:echt een pooierbak met die velgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Velgen zijn dan weer niet mijn ding maar lagen er al op en zijn abnormaal duur als je ze los kooptlag ook een V6 zeker of niet?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een lelijke auto
Ja het zijn ook wel auto's waar maar een klein publiek voor is. Dus of je vind 'm schitterend of afschuwelijk.quote:
Maar dat ding van jou is juist niet vierkant, die voorkant vind ik echt verkrachting van een auto.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Ja het zijn ook wel auto's waar maar een klein publiek voor is. Dus of je vind 'm schitterend of afschuwelijk.
Sowieso vind ik dat een amerikaan een vierkant bakbeest moet zijn. Het rijcomfort van een Amerikaan is altijdongeacht het bouwjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |