quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef becky27 het volgende:
Eten hier.... Isabel is bijna 10 maanden
02.30 fles 120/3
06.00 fles 180/6 --> misschien naar 150/5 met pap (gaven we Noortje op een gegeven moment ook)
09.30 fruit
11.00 fles 150/5 of 180/6
12.00 1 boterham
15.30 cracker of komkommer
16.00 fles 150/5 of 180/6
18.00 avondeten
19.00 fles 180/6
23.00 fles 180/6
Wij zijn ontslagen van bezoekjes aan het ziekenhuis!!!! We hoeven niet meer terug naar de kinderarts!!![]()
![]()
![]()
Ze was 71.5 cm en 7780 gram. Ze groeit goed, ze doet het fantastisch, ze staat los, gerust 5-6 seconden, liet ze meteen even zien, ze loopt langs alles en met alles, nog net niet los. Ze zegt papa, mama, boe en soms 'bella'. Ik ben zo blij met en trots op ons meisje dat ik hier een potje zit te grienen. We gaan echt een tijdperk afsluiten, de box is verkocht, kleertjes maat 68 past ze niet meer. Over iets meer dan twee maandjes en dan is ze 1. En ze is het allerleukste en liefste kleine zusje van de wereld.
Voor het geval jullie het nog niet wisten, dit is r![]()
[ link | afbeelding ]
Wat een bezigbijtjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef becky27 het volgende:
Eten hier.... Isabel is bijna 10 maanden
02.30 fles 120/3
06.00 fles 180/6 --> misschien naar 150/5 met pap (gaven we Noortje op een gegeven moment ook)
09.30 fruit
11.00 fles 150/5 of 180/6
12.00 1 boterham
15.30 cracker of komkommer
16.00 fles 150/5 of 180/6
18.00 avondeten
19.00 fles 180/6
23.00 fles 180/6
Wij zijn ontslagen van bezoekjes aan het ziekenhuis!!!! We hoeven niet meer terug naar de kinderarts!!![]()
![]()
![]()
Ze was 71.5 cm en 7780 gram. Ze groeit goed, ze doet het fantastisch, ze staat los, gerust 5-6 seconden, liet ze meteen even zien, ze loopt langs alles en met alles, nog net niet los. Ze zegt papa, mama, boe en soms 'bella'. Ik ben zo blij met en trots op ons meisje dat ik hier een potje zit te grienen. We gaan echt een tijdperk afsluiten, de box is verkocht, kleertjes maat 68 past ze niet meer. Over iets meer dan twee maandjes en dan is ze 1. En ze is het allerleukste en liefste kleine zusje van de wereld.
Voor het geval jullie het nog niet wisten, dit is r![]()
[ link | afbeelding ]
Lekker naar huis gaan, en een beetje uitslapen, rust pakkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:55 schreef Omentielvo het volgende:
Nin![]()
Morgen ga ik een avondje weg
Riley slaapt dan voor het eerst bij mijn ouders. Mijn vader is zo lief geweest en heeft deze week een kamertje voor haar gemaakt inclusief nieuw behang en laminaat![]()
Maar ik zit nu te twijfelen. Ik kom pas na middernacht terug. Ga ik naar mijn eigen huis zodat ik kan uitslapen of ga ik bij mijn ouders op de bank, zodat ik Riley zaterdag gelijk zie.
Was gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef becky27 het volgende:
MM, ze drinkt nog zoveel omdat ze er om vraagt en we geven op het advies van zowel kinderarts als cb arts nog max een liter.
Huilbabyprotocol, die eerste vier maanden waren een hel, met een opname van 10 dagen in het ziekenhuis toen ze vier maanden was. Helaas, en dat doet me nog steeds verdriet, maar drie maanden borstvoeding gegeven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:02 schreef Animalmix het volgende:
Beckywow wat goed!! Mag je zeker trots op zijn. (Waarom liep ze bij de kinderarts??)
Ieder kindje is anders toch. Ze eet voldoende maar is zoooo actief. Ze kan geen moment op schoot zitten, is altijd bezig, verbrand heel veel energie dus geven we haar maar. Wees blij dat je ventje het zo goed doet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Was gewoon nieuwsgierig. J. is iets kleiner en iets lichter, en drinkt echt nog maar 2,5 fles per dag... Hij krijgt verder wel echt gewoon 2 maaltijden + fruit, dus dat zorgt voor zijn gevulde gevoel
Als ik al die lijstjes lees, denk ik soms dat ik J. aan t uithongeren ben, vandaar.
Nachtvoeding krijgt ie al zeker 3 maanden niet meer. Hij is wel eens wakker, maar een speen en knuffel doen dan wonderen... Dacht dat dat normaal was, tot dat ik hier mee ging lezen, en toen me realiseerde hoe blij we mogen zijn met dit jongetje dat alles lust, en lekker slaapt...
Ach gus, da's echt naar. Jezelf niet schuldig voelen over de borstvoeding hoor. J. huilde ook een tijdje (maar geen 4 maanden, daar kan ik me niets bij voorstellen), en ik trok de bv toen ook niet meer (lichamelijk, en geestelijk). Ben gestopt na 12 weken, vond ik erg jammer, maar bleek achteraf ook beter voor J. Ik was minder gestressed, en daar reageerde hij goed opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef becky27 het volgende:
[..]
Huilbabyprotocol, die eerste vier maanden waren een hel, met een opname van 10 dagen in het ziekenhuis toen ze vier maanden was. Helaas, en dat doet me nog steeds verdriet, maar drie maanden borstvoeding gegeven.
Ik had het gisteren met de kinderarts erover, onze nachten zijn nog zwaar, maar liever zo met brakke nachten en een vrolijke baby dan doorslapen en alleen maar huilen huilen.
Baal je dat die voedingen er nog zijn of gaan ze moeizaam?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ieder kindjes is anders toch. Ze eet voldoende maar is zoooo actief. Ze kan geen moment op schoot zitten, is altijd bezig, verbrand heel veel energie dus geven we haar maar. Wees blij dat je ventje het zo goed doet.
ik baal vaak als een stekker, zowel de avondfles als nachtfles(sen) zijn echt niet tof meer maar ja. Tis niet anders.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef becky27 het volgende:
oh je reflux heeft ze ook nog gehad, vergeten![]()
Ik kon steeds weer een arts van het lijstje strepen, we hebben manuele therapie, kinderfysio, logopedie, osteopaat, kinderarts gehad. Fijn nu gewoon geeneen meer!
oh soms baal ik van de voedingen, niet omdat ze moeizaam gaan, die fles is in no time leeg. Maar af en toe denk ik wel eens, waarom heb ik geen slaapkinderen? Fulltime werken en twee nachtbrakers (1 met nog 1 a 2 flessen s nachts en de ander met nachtelijk gespook) hakt er aardig in. Maar mijn man gaat vanaf 1 januari bewust minder werkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef Olf het volgende:
[..]
Baal je dat die voedingen er nog zijn of gaan ze moeizaam?
Ik herken het hoor, had nu wel verwacht dat baby regelmatig 6 uur achter elkaar zou slapen, maar netjes elke 4 uur houdt ze consequent vol. Ik fantaseer echt over nachten van 23 tot 7.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
oh soms baal ik van de voedingen, niet omdat ze moeizaam gaan, die fles is in no time leeg. Maar af en toe denk ik wel eens, waarom heb ik geen slaapkinderen? Fulltime werken en twee nachtbrakers (1 met nog 1 a 2 flessen s nachts en de ander met nachtelijk gespook) hakt er aardig in. Maar mijn man gaat vanaf 1 januari bewust minder werken
Hoe krijg je 30 schepjes in zo'n flesje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Saartje toen:
• een fles bij het opstaan (die krijgt ze nog steeds) 180/6
[*]'s middags een half flesje van 90/30
• voor het slapen gaan een avondpapje (drinkbaar)
En tussendoor dan brood/fruit/yoghurtje/avondeten.
Moet het even nazoeken of het precies klopt, tis alweer 3 maanden geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien eens onthouden voor als we hier een keer niet onder carnaval uit kunnen komen...
Hoe was het CB-huisbezoek, f_r? Helemaal goedgekeurd? Wat een mooi klein mupke... (maar steekt ze nu al d'r tong naar ons uit? Tssk!)
(Ik heb jaren in een boekhandel gewerkt, en CB staat voor mij nog heel vaak voor Centraal Boekhuis... moet soms echt bewust schakelen naar "o nee, cb = consultatiebureau)
Tally, wat balen van dat gedoe op je werk zeg. Kan me voorstellen dat dat flink vermoeiend is! Fijn dat de uitslag van de test precies is wat je hoopteen Beterschap!
-Bubseltje-, wat een mooi meisje! Dat handje op die eerste foto...Mag ik ook een pmmetje met haar naam? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar wil gewoon altijd alles weten...
![]()
Spirit, lastig zeg, zo'n schoonmoeder die niet luistert. Maar het jurkje is wel heul schattig met dat uiltje... als je er van af wilt...(Femke is niet rossig
)
Lekker blond momentje hier trouwens... zat even te googlen wat canailles zijn. Tot het kwartje viel dat het gewoon een typo is van 'van alles'... duh...
Beterschap voor jezelf trouwens!
Coco, wat een lieve badderfotoEn slim om de zwitsal daar te plaatsen
Zulke mooie natte haartjes zo...
Kyara, hoe was de kinder-EHBO avond eigenlijk? Nog nuttige tips geleerd op de tweede avond?
Poeh... 12 uur teruggelezen nu. Tijd om te submitten!Mama van Lars & Femke
Hoe fit ben je dan?!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef bellelena het volgende:
Wow ja, zou er ooit weer eens zo'n nacht komen? Ik kan het me amper voorstellen!
Omg ja inderdaad, volgens mij kan ik de volgende avond dan niet eens meer slapen, zo wakker zal ik zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Olf het volgende:
[..]
Hoe fit ben je dan?!
Mijnes is wel drie keer uit logeren geweest maar toen ging ik naar de kroeg.over een maandje gaan we een logeerpartij doen en dan ssssssslaaaaaapen!
Ja dat nachtelijk kolven is ook nogal een fiasco vaak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef bellelena het volgende:
[..]
Omg ja inderdaad, volgens mij kan ik de volgende avond dan niet eens meer slapen, zo wakker zal ik zijn
Hier nog geen logeerpartijen gehad, wat zeg ik, er is pas 2 keer opgepast in het geheel
Ach ik geef nog de borst, dus dan zou ik alsnog 's nachts moeten gaan zitten kolven
Reanimatie. Topavond!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Shandaly het volgende:
Kyara, hoe was de kinder-EHBO avond eigenlijk? Nog nuttige tips geleerd op de tweede avond?
Hier de eerste keer oppassen was toen ze pas 7 weken was en ik+lief even snel een outfit gingen scoren voor een bruiloft waar we heen gingen de volgende dagquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja dat nachtelijk kolven is ook nogal een fiasco vaak.m'n vriend kan er wel aan ruiken welke drank ik heb gedronken.
![]()
![]()
Ik vind oppassen niet zo relaxed maar logeren dan weer beter omdat het zoooo goed ging. En dan is ze echt ergens anders en dan snapt ze volgens mij pok beter hoe het zit dan als er iemand bij ons komt. Heb wel zooooveel aanbiedingen van vrienden voor oppassen, maar ik wil echt geen wisselende oppassers!
Nee, stiekem heeft mijn lief van die touwtjes vast die we aan d'r vast maaktequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Kruipt Nin echt al?![]()
wat een snelle is het ook!
Thx voor de update shandalyen fijn dat het bij jou weer goed gaat met het voeden!
Echt wel!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:40 schreef bellelena het volgende:
Serieus, knap he! Het ziet er zo schattig uit, hoe ze die handjes optilt
Ja, jouwes is alweer ietsje groter natuurlijk!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef Olf het volgende:
De eerste zes maanden had ik ook nauwelijks gedronken maar nu zijn de voedtijden wat voorspelbaarder en krijgt ze kv als ik weg ben. Wel weer genieten na 9 maanden niets en in 6 maanden 5 glaasjes.
Ja, volgende week is ze 6 maandenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:40 schreef Animalmix het volgende:
Belle je baby kruipt gewoon al! Wow ze is nog geen zes maanden toch?
Dan is het nog een paar dagen en dan komt ze 'flap flap flap' voorbij gekropen. Zo leukquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ja, volgende week is ze 6 maanden
Ze kwam eerst al vooruit, met telkens 1 kruip en dan een buikschuiver, maar zo met d'r handjes optillen () is nu sinds een paar daagjes!
Ze zit al sinds een maandje heel veel te wiebelen op handen en knieen, ook voortbewegen ging dus halfkruipend/tijgerend. Eerst achteruit, later vooruitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef Olf het volgende:
Heeft ze tijgeren overgeslagen Belle? En staat ze al? Dat deed mijne voor kruipen maar weet niet wat de logische volgorde is?
Dan zie ik dat filmpje van Isabel weer voor mequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef becky27 het volgende:
[..]
Dan is het nog een paar dagen en dan komt ze 'flap flap flap' voorbij gekropen. Zo leuk
Mijne heeft heel lang getijgerd en half augustus stond ze opeens op en ging vervolgens kruipenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ze zit al sinds een maandje heel veel te wiebelen op handen en knieen, ook voortbewegen ging dus halfkruipend/tijgerend. Eerst achteruit, later vooruit
Ze is nu ook heeeeeel hard bezig met proberen optrekken, maar dus ook pas sinds ze nu d'r handen en armen echt kan optillen! Staan aan de box kan ze wel als ik d'r help, maar ik verwacht binnenkort wel dat ze dat opeens zelf doet! Ze wil het wel al!
Staan voor kruipen klinkt ook wel knap joh! Ik zou eerst kruipen, dan staan verwachten (maar dat is misschien omdat dat nu hier zo gaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon ook nog even omdat het kan![]()
Haha, hier juist niet. Op zich kan ik met het eten best iets drinken, maar ik vergeet dat altijd en als ik er wel aan denk ben ik weer bang dat kind net die dag uitzoekt om opeens 's avonds wakker te worden. Dus laat ik het dan maar en drink ik eigenlijk nog steeds niet. Gek is dat, ik had echt gedacht dat ik tijdens mijn zwangerschap het meeste moeite zou hebben met geen alcohol, maar het maakte me niks uit. Behalve op een feestje, na vijf drankjes weet je echt niet meer wat je nog wil dus ging ik dan maar naar huis, haha. En nu nog steeds niet dus, ik denk dat ik in een jaar tijd misschien tien keer iets alcoholisch heb gedronken eigenlijk...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef Olf het volgende:
De eerste zes maanden had ik ook nauwelijks gedronken maar nu zijn de voedtijden wat voorspelbaarder en krijgt ze kv als ik weg ben. Wel weer genieten na 9 maanden niets en in 6 maanden 5 glaasjes.
Ik dus ook, was ook maar 1 wijn en er zat nog even tijd tussen. Denk ook niet dat ik weg kan gooienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik drink heel af en toe een half glaasje wijn, maar ik heb nog geen gekolfde melk weggegooid en heb E wel gewoon gevoed toen ze wakker werd nadat ik een wijntje had gehadDat weggooien, ik kan t niet
Een voor sommige misschien wat minder boeiendequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:21 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Je weet de spanning wel op te bouwen zo
Ik heb juist een heerlijke dag gehad. Kindjes lagen allebei om half 8 te slapen. Dus vermoeid ben ik niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Shandaly het volgende:
Als je heel vermoeid bent, zitten tranen ook makkelijk heel hoog, Tally
(En anders binnenkort nog eens testen)
Misschien kan ie met Pi een bedrijfje opzetten of zo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik hou het even niet bij, maar Becky wat fijn dat jullie van alle artsen en oloog en apeuten af zijn! En wat is ze toch leukÉn wat leuk dat je man bewust minder gaat werken!
![]()
En Nin, uitslover!Ik laat F dit filmpje niet zien hoor.
Wij zijn heel trots dat hij zich nu opdrukt en soms een soort schuiftijgert. Hij rolt ook nog steeds haast niet van rug naar buik. Hij wordt later slapend rijk denk ik
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:54 schreef Gulara het volgende:
Misschien kan ie met Pi een bedrijfje opzetten of zo.
Nou, 5.30 baby op en drinken! Dat duurt 's ochtends wel drie kwartier. Toen de grote switch gedaan, dus ik verder slapen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:45 schreef Mineola het volgende:
5.30 op?! Dat is midden in de nacht...!Ik snap eigenlijk ook niet helemaal hoe dat rijmt met vriend om 6.15 eruit en jij dan weer slapen tot acht
![]()
Leg dat anders even uit graag
E.lin heeft ook nooit echt getijgerd. Ze ging van buikschuiven naar kruipen toen ze 10 maanden was. Met 12 maanden liep zequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:29 schreef Fieder het volgende:
Bedankt Suikerik maak me ook niet erg zorgen hoor, maar ik las laatst ergens dat ze eerst moeten tijgeren voor ze gaan kruipen, was beter voor de ontwikkeling. ofzo
Maar ja ik kan m moeilijk verbieden te kruipen natuurlijk...
Heul eigenwijs ja!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:38 schreef Fieder het volgende:
Nee dat rollen doet L ook niet Soesa!eigenwijsjes.
Ik zag een hele lieve meisjesmeet trouwens![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, arme Isabel!
Henkie heeft vorige week ook boerenkool gegeten. Helemaal niet bij stilgestaan dat dat zoveel last zou kunnen geven.
A grand adventure has begun.
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Maar ach, we hebben ieder onze eigen 'onzekerheden'. Zo is mijn baby geen knuffelbaby bijvoorbeeld. En als ik dan van die lekkere smoezelpoezelkinderen zie, dan denk ik "ikwilookeenknuffelbabyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:03 schreef Kyara het volgende:
Hier dus slome kinderen. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat het soms ook wel stak als ik hier stond te jompelen voor baby's die met 10 maanden lopen terwijl je eigen 20 maanden oude dreumes nog geen stap wil zetten. En je weet ook heus wel dat elk kind zich anders ontwikkelt etc.
+1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet uitgebreid bijgelezen, doen we vanavond wel, maar Becky! Wat een super goed nieuws postte je gisteren![]()
Dat van die boerenkool zou ook iets zijn waar ik totaal niet bij stil zou hebben gestaan overigens.
[..]
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Maar ach, we hebben ieder onze eigen 'onzekerheden'. Zo is mijn baby geen knuffelbaby bijvoorbeeld. En als ik dan van die lekkere smoezelpoezelkinderen zie, dan denk ik "ikwilookeenknuffelbaby".
+1 !quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Maar ach, we hebben ieder onze eigen 'onzekerheden'. Zo is mijn baby geen knuffelbaby bijvoorbeeld. En als ik dan van die lekkere smoezelpoezelkinderen zie, dan denk ik "ikwilookeenknuffelbaby".
haha... ik ben benieuwd of ik ze irl wel uit elkaar kan houden... En ik ben eigenlijk ook wel heel nieuwsgierig hoe Lars reageert op twee dezelfdequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:29 schreef Kyara het volgende:
D. deed weer J. na vanochtend. Dus toen ik nadat ik haar naar bed had gebracht nog een J tegen kwam moest ik mijn fout weer herstellen. En lachen dat ze deed.....
begint dat nu al?
Note to self: niet meer dezelfde kleding aanEn de eerstvolgende die zegt, nou zo in het echt zie je wel heel veel verschil hoor, die sla ik op zijn smoel.
Waarschijnlijk zoals alle kinderen:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:32 schreef Shandaly het volgende:
[..]
haha... ik ben benieuwd of ik ze irl wel uit elkaar kan houden... En ik ben eigenlijk ook wel heel nieuwsgierig hoe Lars reageert op twee dezelfde
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:39 schreef Kyara het volgende:
Pi wil gewoon lekker om zich heen kijken. Die wil alles zien.
Merk wel dat de meisjes zich anders ontwikkelen. Die zitten nu af en toe "al" op hun knietjes. En raken ook gefrustreerd als ze niet dichterbij speeltje komen (best vermoeiend trouwens). M kon al heel snel strategisch rollen. Daarna tijgeren. Kruipen deed hij pas toen ik hem een keer in zijn blootje op de grond zette, toen kroop hij ineens weg en heeft hij ook nooit meer getijgerd.... (behalve dan als hij zijn handen vol had....)
In je blootje is het ook veel makkelijker! We laten Pluis hier ook wel eens in d'r blootje spelen, dan zie je dat ze inderdaad veeel makkelijker al dingen doet die met luier nog veel energie kostenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:46 schreef Fieder het volgende:
Ja snap ik Kyara. Haha ja in zn blootje kruipen?dat gefrustreerd raken vind ik ook heel vermoeiend
Gulara haha hier is supermarktvoer ook favoriet. Maar mijn zelfgemaakte aardappel/groente prak gaat er ook altijd goed in. Scheelt ook weer wat in de centen...
Nee bij Fee niet. Bij Zoë wist ik het zeker. Bij Fee kwamen we er in het ziekenhuis achter toen we op visite waren om ronde nummer 2 in te gaan voor IVF (Zoë was ronde nummer 1).quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:31 schreef Mineola het volgende:
TallyJe wist het bij Fee toch ook al voor je ging testen? Of was jij dat niet?
Loj, ik kan me je wanhoop goed voorstellen. Het wordt zo'n 'ding', dat je steeds meer tegen de nacht gaat opzien. Ik hoop heel erg dat de osteopaat volgende week toch plek heeft (echt niks te regelen?) en hij/zij jullie kan helpen.
XM, ik dacht ook aan jullie gister, hoe gaat het?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:20 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara ik kan ze echt niet uit elkaar houden hoor. Maar wat een leuke dingen maak je mee
Even Riley spammen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoals alle kinderen:
"kijk 2 dezelfde!"
"is dat een tweeling?"
"mamaaaaaaaa, kijk een tweeling, MAMAAAAAAAAA EEN TWEELING!"
"ik heb maar 1 zusje"
Nou, in dit geval wilde meneer niet dat bepaalde lichaamsdelen de grond zouden raken. Hij zat namelijk al geruime tijd om handen en knieën maar was te lui om het te proberen. En eenmaal in zijn blootje kroop hij zo weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:46 schreef bellelena het volgende:
In je blootje is het ook veel makkelijker! We laten Pluis hier ook wel eens in d'r blootje spelen, dan zie je dat ze inderdaad veeel makkelijker al dingen doet die met luier nog veel energie kosten
Als ik J. aan t kruipen wil krijgen moet ik dit dus proberenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou, in dit geval wilde meneer niet dat bepaalde lichaamsdelen de grond zouden raken. Hij zat namelijk al geruime tijd om handen en knieën maar was te lui om het te proberen. En eenmaal in zijn blootje kroop hij zo weg.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou, in dit geval wilde meneer niet dat bepaalde lichaamsdelen de grond zouden raken. Hij zat namelijk al geruime tijd om handen en knieën maar was te lui om het te proberen. En eenmaal in zijn blootje kroop hij zo weg.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:29 schreef Kyara het volgende:
D. deed weer J. na vanochtend. Dus toen ik nadat ik haar naar bed had gebracht nog een J tegen kwam moest ik mijn fout weer herstellen. En lachen dat ze deed.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./emopfff mijn meisje!
Ik zal proberen ook nog een fotootje van dr verjaardag vieren morgen te plaatsen als jullie dat leuk vinden
[ Bericht 63% gewijzigd door Enfermera op 12-10-2013 20:15:36 ]I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wizzy, dat zijn Milestone cards. Ik heb ze cadeau gekregen dus geen idee waar te koop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef Wizzy het volgende:
Enf, wat een mooie fotospam.
Ik zag hier laatst een fotospam van iemand met een kaart erbij van 'ik ben vandaag 6 maanden'. Waar kan je die kaarten vinden?
Cwen, wat een goed nieuws. Geen nieuws is goed nieuws
.
Kyara, wat lekkere smeerpoets. Volgens mij was dat nog niet met de Rapley of wel?
Riley met Olli,Ik wil voor F ook wel een Olli maar zag dat deze te duur is voor SS.
Hier hebben we een mannetje dat afgelopen nacht maar hooguit 2 uur achter elkaar wilde slapen. Vandaag was het ook niet langer. Maar wat wil je als je zo snel gaat. Sinds gistermiddag kan F van zijn buik naar zijn rug laten vallen. Hij is morgen 8 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrok er zelf ook van. Later deed hij het nog een keer zodat ML het ook kon zien. Vanmorgen heeft Beppe het ook gezien dus het was geen eenmalige actie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
Wizzy! OMG, dat is wel helemáál snel!![]()
Leuk ga ik daar op zoek naar. Erg leuk om na een jaar bij elkaar te zetten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef Mineola het volgende:
Wizzy, ik zag ze toevallig vandaag bij de Bijenkorf liggen, maar ik heb ze zelf hier gekocht. En bol heeft ze dacht ik ook.
Snif. Wordt even emo. Toen Riley pasgeboren was the voice kids en zat ik ook met een clusterende baby aan mijn borst. Ineens bleek dat er 20 minuten voorbij. Beide waren we weggedoezeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef Cwen het volgende:
Nu lekker TVOH kijken met clusterende baby
Ooooh wat cool! Simonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:57 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren naar Nick en Simon geweest. Was erg leuke avond
Riley vond het gezellig bij mijn ouders. Alleen de laatste fles wilde ze niet. Dus hebben ze haar maar op bed gelegd. Ze verwachtten haar eigenlijk in de nacht en sliepen zelfs onrustig. Riley niet. Die sliep heerlijk door. Vanmorgen hebben ze haar wakker gemaakt. Toen wilde ze de fles wel
Ik FaceTimede even naar mijn ouders vanmorgen. En ze was zo blij om me te zien. Ook haar weer knuffelen was heerlijk
+1 , misschien idd kan je soms wat meebabbelen over algemene dingen. En wat super dat je dit doet!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef Suikertante het volgende:
Hoi Thee![]()
Fijn dat je er wat aan hebt! Kun je ook niet meebabbelen over algemene dingen? Jij hebt weer meer verschillendebabyervaring dan wij! Maar als dat ingewikkeld wordt wat betreft de privacy van de kinderen kan ik daar wel inkomen.
Succes met je kleintjes!
Cola light werkt ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
E was vannacht om 4 uur wakkerDus ik er even heen, meestal is het dan aanleggen en dan slaapt ze direct weer. Nu begon ze enorm te tanken
en direct wakker toen ik haar daarna weer in bed legde... dus maar mee naar ons bed genomen. Nu heb ik wel zin in koffie, want niet echt meer geslapen
Dat gevoel heb ik hier ook!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer kreeg Ow ook weer de laatste voeding?
Een vriendin kreeg op het cb te horen dat een kindje dat nog n avondvoeding kreeg, ook eerder weer wakker zou worden. Bij E klopt dat wel echt! Sinds we geen avondvoeding meer doen slaapt ze zo'n beetje door. Uitzonderingen daargelaten.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer kreeg Ow ook weer de laatste voeding?
Een vriendin kreeg op het cb te horen dat een kindje dat nog n avondvoeding kreeg, ook eerder weer wakker zou worden. Bij E klopt dat wel echt! Sinds we geen avondvoeding meer doen slaapt ze zo'n beetje door. Uitzonderingen daargelaten.
Dit hier precies zo, ik maak haar nooit zelf wakker, ze komt altijd zelf ergens rond 11. En dan dus (nu met dat tandje wat er aan komt, al ruim een maandquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe laat je de laatste fles weg? Als wij haar niet wakker maken, komt ze uit zichzelf ergens tussen 11 en 1
De vlag mag nu al uit wanneer we weer teruggaan naar het 'oude' ritme, van 1 nachtvoedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog net op de valreep dat ik ze hier post want over 2 weekjes is ze baby af![]()
![]()
![]()
Man is fotograafquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:28 schreef Fieder het volgende:
Ahh Twinkle wat een leuke foto's![]()
![]()
wat een mooi vrolijk lachebekje hebben jullie
(zijn dat professionele foto's? )
En ik heb de leuke ean, lieve ienieminie sac en 3 prachtige katten gezien! Hopelijk had je wat aan mijn absoluut-niet-ervaren draagdoektipsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
bekerthee wat fijn dat je iets aan ons gepraat hebt. Ik vind het supertof dat jullie dit doen.
Ooit wil ik ook iets met pleegzorg gaan doen. In de familieband gehad en ik hoop zo ook ooit iets voor een kindje te kunnen betekenen. Maar pas als mijn meiden groter zijn.
Twinkle mooie foto's zeg en djen alweer bijna 2.
Ik zag mooie foto's van M en D of J van Kyara
Ennuh meer weet ik niet meer. Heb vandaag wel een prachtige F. van Shandaly mogen ontmoeten.
Ik ga zo ook out ben benieuwd hoeveel slaap we mogen krijgen.
Beide + een vestje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:39 schreef bellelena het volgende:
Even een vraag!
Winterjas of winterpak of beide??? Wat is handig?
Vaak draagdoek, soms maxicosi (we hebben daar een zak bij), over een poosje in de wandelwagen!
Wat hebben jullie?!
E heeft een poncho + voetenzak voor in de wandelwagen, in de doek warme jumpsuits oid.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:39 schreef bellelena het volgende:
Even een vraag!
Vaak draagdoek, soms maxicosi (we hebben daar een zak bij), over een poosje in de wandelwagen!
Wat hebben jullie?!
Ik heb ook beide (besteld). In de doek lijkt me een pak toch wel een stuk fijner. In de wandelwagen zit vaak ook een voetenzak en dan is een jasje prettiger lijkt me (ook als het wat minder koud is).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:39 schreef bellelena het volgende:
Even een vraag!
Wat hebben jullie?!
Oh, appeltaart! Dat ruikt vast super lekker nu bij jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:21 schreef bellelena het volgende:
En bedankt voor alle reacties! Dat wordt shoppen![]()
Vind het ook nog niet makkelijk om de maat te bepalen. Ze heeft nu 62, maar is 68 dan goed als winterjas?! Ach komt vast wel goed!
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik zou denken dat een schepje niet heel veel uitmaakt. Als ze maar geen problemen met poepen krijgt ofzo. En anders johannesbroodpitmeel? Daarvan weet ik wel vrij zeker dat je dat bij iedere voeding kunt/mag geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
Even een vraag: Isa spuugt de laatste tijd weer erg veel na een voeding, en ik merk dat ze niet spuugt als ik een eetlepel rijstebloempap door de fles doe. Daarnaast drinkt ze op die manier met een M speen de fles in normale tijd leeg, terwijl gewone melk met een S speen erg lang duurt (gewone melk met een M speen is verslikken). Dus eigenlijk bevalt het goed om bij elke fles wat rijstebloempap toe te voegen. Wat ik me afvraag is: kan dit kwaad? Ze drinkt nu 4 a 5 grote flessen per dag en krijgt bijvoeding.
Kijk, dat was wat ik ook in m'n hoofd had! Daarvoor hoef ik het dus niet te doen!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef pessie het volgende:
Belle, een pak in een draagdoek is vaak te warm. Er is ergens een lijstje met wa t je je baby het beste aan kunt doen als je haar in een doek vervoert. Ik koop er zelf nog even babylegs bij.
Negeren niet, dan gaat hij alleen maar meer over de rooie. En hij is vaak ook ontzettend moe en dan wil hij niet eens beneden zijn. Tot rust komen en slokje water en dan weer naar bed. Het is vooral voor onszelf vermoeiend want je bent dan eigenlijk je avond weer kwijt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Lastig zeg. En hoe pak je dat aan? Er aan toegeven? Proberen te negeren? Moeilijk... negeren zou ik wel sneu vinden als hij juist door de war is van al het nieuwe dat hij heeft meegemaakt, maar het is ook echt een leeftijd waarop ze heel goed aanleren dat ze niet hoeven te slapen als ze dat op die manier aangeven.
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:18 schreef bellelena het volgende:
[..]
De vlag mag nu al uit wanneer we weer teruggaan naar het 'oude' ritme, van 1 nachtvoeding![]()
Dat doorslapen komt dan nog wel een keer ooit
Dat dus!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:18 schreef bellelena het volgende:
[..]
De vlag mag nu al uit wanneer we weer teruggaan naar het 'oude' ritme, van 1 nachtvoeding![]()
Dat doorslapen komt dan nog wel een keer ooit
quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:06 schreef Mineola het volgende:
Ik ook ja. Bos leek me dus een goed idee. Hyperbaby hier ligt te slapen dus ik kan rustig wakker worden (de nacht was wat kort), maar ik moet ook iets bedenken want ik ga niet de hele dag torens bouwen die omgegooid kunnen worden.
Oooooooooh! Nog gewonnen gisteren?quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:44 schreef Suikertante het volgende:
Ik lig nog in bed!![]()
Lees niet bij, want daar ben ik vanmorgen te lui voor. Dat logeren is even wennen maar ik maak er optimaal gebruik van!
Zo, tijd voor ontbijt met gevulde speculaas
Herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Vooral het niet aan de tafel mogen staan, poeh standje luchtalarmquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:11 schreef Omentielvo het volgende:
voor de nachten.
Ik was vandaag moe, omdat Riley kwart over 6 wakker en hongerig was. Voel me gewoon schuldig.![]()
Dus nogmaals![]()
Kyara lastig met M. Je hele avond kwijt is niet fijn![]()
Hebben jouw meisjes verder goed geslapen?
Inca wat gaat de jouwe snel![]()
Cwen sprongetjes zijn niet leuk.![]()
Bij Riley lijken ze steeds minder heftig te worden trouwens.
Eergisteren en gisteren merkte ik wat verandering in haar gedrag. Huileriger. Veel mopperen en echt af een toe driftig als ik iets afpakte wat ze niet mocht. Ik wist niet eens dat dat kom bij een baby van 8 maanden. Beloof wat voor de dreumestijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |