abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132048588
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  donderdag 10 oktober 2013 @ 20:58:18 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132048660
Nog even mijn hysterische berichtje

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef becky27 het volgende:
Eten hier.... Isabel is bijna 10 maanden

02.30 fles 120/3
06.00 fles 180/6 --> misschien naar 150/5 met pap (gaven we Noortje op een gegeven moment ook)
09.30 fruit
11.00 fles 150/5 of 180/6
12.00 1 boterham
15.30 cracker of komkommer
16.00 fles 150/5 of 180/6
18.00 avondeten
19.00 fles 180/6
23.00 fles 180/6

Wij zijn ontslagen van bezoekjes aan het ziekenhuis!!!! We hoeven niet meer terug naar de kinderarts!! *O* *O* *O*
Ze was 71.5 cm en 7780 gram. Ze groeit goed, ze doet het fantastisch, ze staat los, gerust 5-6 seconden, liet ze meteen even zien, ze loopt langs alles en met alles, nog net niet los. Ze zegt papa, mama, boe en soms 'bella'. Ik ben zo blij met en trots op ons meisje dat ik hier een potje zit te grienen. We gaan echt een tijdperk afsluiten, de box is verkocht, kleertjes maat 68 past ze niet meer. Over iets meer dan twee maandjes en dan is ze 1. En ze is het allerleukste en liefste kleine zusje van de wereld.

Voor het geval jullie het nog niet wisten, dit is r :P

[ link | afbeelding ]
  donderdag 10 oktober 2013 @ 20:59:32 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132048723
MM, ze drinkt nog zoveel omdat ze er om vraagt en we geven op het advies van zowel kinderarts als cb arts nog max een liter.
pi_132048845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef becky27 het volgende:
Eten hier.... Isabel is bijna 10 maanden

02.30 fles 120/3
06.00 fles 180/6 --> misschien naar 150/5 met pap (gaven we Noortje op een gegeven moment ook)
09.30 fruit
11.00 fles 150/5 of 180/6
12.00 1 boterham
15.30 cracker of komkommer
16.00 fles 150/5 of 180/6
18.00 avondeten
19.00 fles 180/6
23.00 fles 180/6

Wij zijn ontslagen van bezoekjes aan het ziekenhuis!!!! We hoeven niet meer terug naar de kinderarts!! *O* *O* *O*
Ze was 71.5 cm en 7780 gram. Ze groeit goed, ze doet het fantastisch, ze staat los, gerust 5-6 seconden, liet ze meteen even zien, ze loopt langs alles en met alles, nog net niet los. Ze zegt papa, mama, boe en soms 'bella'. Ik ben zo blij met en trots op ons meisje dat ik hier een potje zit te grienen. We gaan echt een tijdperk afsluiten, de box is verkocht, kleertjes maat 68 past ze niet meer. Over iets meer dan twee maandjes en dan is ze 1. En ze is het allerleukste en liefste kleine zusje van de wereld.

Voor het geval jullie het nog niet wisten, dit is r :P

[ link | afbeelding ]
Wat een bezigbijtje O+ En mooie stats volgens mij! Wat fijn dat jullie niet meer naar de kinderarts hoeven! En wat is ze een knapperdje O+

Omen, moeilijke keuze! Ik denk dat ik op de bank zou gaan :@ O+
pi_132048916
Becky *O* wow wat goed!! Mag je zeker trots op zijn. (Waarom liep ze bij de kinderarts??)

Omen ik zou lekker naar je huis gaan! Waarschijnlijk kan je niet uitslapen (lukt mij in ieder geval nooit). Maar slaapt toch beter dan op de bank. En je meisje zie je snel weer.
pi_132048982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:55 schreef Omentielvo het volgende:
Nin O+

Morgen ga ik een avondje weg
Riley slaapt dan voor het eerst bij mijn ouders. Mijn vader is zo lief geweest en heeft deze week een kamertje voor haar gemaakt inclusief nieuw behang en laminaat O+
Maar ik zit nu te twijfelen. Ik kom pas na middernacht terug. Ga ik naar mijn eigen huis zodat ik kan uitslapen of ga ik bij mijn ouders op de bank, zodat ik Riley zaterdag gelijk zie. :@
Lekker naar huis gaan, en een beetje uitslapen, rust pakken :Y. En dan in de ochtend er naar toe :D, en blij zijn omdat ze haar armpjes naar je uitstrekt omdat ze je gemist heeft!

Ik ben niet zo moeilijk met logeren, opa's en oma's vinden het geweldig, en zorgen heel goed voor J. Hij is er altijd vrolijk, dus het zit wel goed daar!
pi_132049026
Becky wat fijn van je meisje! Wat doet ze het zo goed! En al losstaan joh! *O* mijne raast wel met d'r loopwagentje rond maar bij per ongeluk loslaten gaat het mis :P

En ik zag ook nog Nin in het vorige topic. O+ ook vliegensvlug joh!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:04:42 #8
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132049038
Omen, ga lekker genieten van je me-time.
pi_132049110
Ja Omen, lekker uitslapen als dat lukt! Je doet het al alleen, de meeste anderen slapen af en toe iets langer door vader.

En wat lief van het kamertje!
pi_132049178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef becky27 het volgende:
MM, ze drinkt nog zoveel omdat ze er om vraagt en we geven op het advies van zowel kinderarts als cb arts nog max een liter.
Was gewoon nieuwsgierig :@ . J. is iets kleiner en iets lichter, en drinkt echt nog maar 2,5 fles per dag... Hij krijgt verder wel echt gewoon 2 maaltijden + fruit, dus dat zorgt voor zijn gevulde gevoel :Y
Als ik al die lijstjes lees, denk ik soms dat ik J. aan t uithongeren ben, vandaar.

Nachtvoeding krijgt ie al zeker 3 maanden niet meer. Hij is wel eens wakker, maar een speen en knuffel doen dan wonderen... Dacht dat dat normaal was, tot dat ik hier mee ging lezen, en toen me realiseerde hoe blij we mogen zijn met dit jongetje dat alles lust, en lekker slaapt...
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:08:55 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132049252
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:02 schreef Animalmix het volgende:
Becky *O* wow wat goed!! Mag je zeker trots op zijn. (Waarom liep ze bij de kinderarts??)

Huilbabyprotocol, die eerste vier maanden waren een hel, met een opname van 10 dagen in het ziekenhuis toen ze vier maanden was. Helaas, en dat doet me nog steeds verdriet, maar drie maanden borstvoeding gegeven.

Ik had het gisteren met de kinderarts erover, onze nachten zijn nog zwaar, maar liever zo met brakke nachten en een vrolijke baby dan doorslapen en alleen maar huilen huilen.
pi_132049361
Wow Becky kan ik me heel goed voorstellen.
Ik heb twee refluxkindjes. N nog met medicatie. Hier ook verschrikkelijke eerste drie maanden bij beiden.
Fijn dat het nu zo goed gaat!!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:11:40 #13
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132049399
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Was gewoon nieuwsgierig :@ . J. is iets kleiner en iets lichter, en drinkt echt nog maar 2,5 fles per dag... Hij krijgt verder wel echt gewoon 2 maaltijden + fruit, dus dat zorgt voor zijn gevulde gevoel :Y
Als ik al die lijstjes lees, denk ik soms dat ik J. aan t uithongeren ben, vandaar.

Nachtvoeding krijgt ie al zeker 3 maanden niet meer. Hij is wel eens wakker, maar een speen en knuffel doen dan wonderen... Dacht dat dat normaal was, tot dat ik hier mee ging lezen, en toen me realiseerde hoe blij we mogen zijn met dit jongetje dat alles lust, en lekker slaapt...

Ieder kindje is anders toch. Ze eet voldoende maar is zoooo actief. Ze kan geen moment op schoot zitten, is altijd bezig, verbrand heel veel energie dus geven we haar maar. Wees blij dat je ventje het zo goed doet.

ik baal vaak als een stekker, zowel de avondfles als nachtfles(sen) zijn echt niet tof meer maar ja. Tis niet anders.
pi_132049428
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef becky27 het volgende:

[..]

Huilbabyprotocol, die eerste vier maanden waren een hel, met een opname van 10 dagen in het ziekenhuis toen ze vier maanden was. Helaas, en dat doet me nog steeds verdriet, maar drie maanden borstvoeding gegeven.

Ik had het gisteren met de kinderarts erover, onze nachten zijn nog zwaar, maar liever zo met brakke nachten en een vrolijke baby dan doorslapen en alleen maar huilen huilen.
Ach gus, da's echt naar. Jezelf niet schuldig voelen over de borstvoeding hoor. J. huilde ook een tijdje (maar geen 4 maanden, daar kan ik me niets bij voorstellen), en ik trok de bv toen ook niet meer (lichamelijk, en geestelijk). Ben gestopt na 12 weken, vond ik erg jammer, maar bleek achteraf ook beter voor J. Ik was minder gestressed, en daar reageerde hij goed op :Y

Hopelijk blijft ze vrolijk, en gaat ze vanzelf een keertje langer slapen...
pi_132049452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ieder kindjes is anders toch. Ze eet voldoende maar is zoooo actief. Ze kan geen moment op schoot zitten, is altijd bezig, verbrand heel veel energie dus geven we haar maar. Wees blij dat je ventje het zo goed doet.

ik baal vaak als een stekker, zowel de avondfles als nachtfles(sen) zijn echt niet tof meer maar ja. Tis niet anders.
Baal je dat die voedingen er nog zijn of gaan ze moeizaam?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:13:26 #16
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132049468
oh je reflux heeft ze ook nog gehad, vergeten :P
Ik kon steeds weer een arts van het lijstje strepen, we hebben manuele therapie, kinderfysio, logopedie, osteopaat, kinderarts gehad. Fijn nu gewoon geeneen meer!
pi_132049515
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef becky27 het volgende:
oh je reflux heeft ze ook nog gehad, vergeten :P
Ik kon steeds weer een arts van het lijstje strepen, we hebben manuele therapie, kinderfysio, logopedie, osteopaat, kinderarts gehad. Fijn nu gewoon geeneen meer!
*O* *O*
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:16:21 #18
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132049617
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef Olf het volgende:

[..]

Baal je dat die voedingen er nog zijn of gaan ze moeizaam?
oh soms baal ik van de voedingen, niet omdat ze moeizaam gaan, die fles is in no time leeg. Maar af en toe denk ik wel eens, waarom heb ik geen slaapkinderen? Fulltime werken en twee nachtbrakers (1 met nog 1 a 2 flessen s nachts en de ander met nachtelijk gespook) hakt er aardig in. Maar mijn man gaat vanaf 1 januari bewust minder werken *O*
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:17:52 #19
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132049696
Dat huilen, zo hartverscheurend.... ruim 3 maanden lang minstens 6 a 7 uur per dag.

Nu genoeg over mijn baby.

Ik wacht op de verjaarsspam van Enf!
pi_132049731
Wat fijn dat ze niet eer terug hoeft Becky. En wat een vreselijke tijd hebben jullie gehad. Wat doet ze het nu goed! Kappe meid. O+
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:19:55 #21
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_132049798
Oh Becky wat is dat pittig he... :*
Fijn dat het KA tijdperk kan worden afgesloten!

En fijn dat je man minder gaat werken!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_132049943
Ik ga al bijna dood als ze een paar minuten huilt en ik kan d'r niet troosten :'( :'( :'(

Super fijn dat het nu zo goed gaat! Die nachtelijke voedingen (hier hebben we ze ook *O* ) worden ongetwijfeld vanzelf ooit een keertje minder. En wat fijn dat je man minder gaat werken!
pi_132049989
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef becky27 het volgende:

[..]

oh soms baal ik van de voedingen, niet omdat ze moeizaam gaan, die fles is in no time leeg. Maar af en toe denk ik wel eens, waarom heb ik geen slaapkinderen? Fulltime werken en twee nachtbrakers (1 met nog 1 a 2 flessen s nachts en de ander met nachtelijk gespook) hakt er aardig in. Maar mijn man gaat vanaf 1 januari bewust minder werken *O*
Ik herken het hoor, had nu wel verwacht dat baby regelmatig 6 uur achter elkaar zou slapen, maar netjes elke 4 uur houdt ze consequent vol. Ik fantaseer echt over nachten van 23 tot 7. :z
pi_132050074
Wow ja, zou er ooit weer eens zo'n nacht komen? Ik kan het me amper voorstellen!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:26:02 #25
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132050093
Bizar he, gewoon om de vier uur, met 10 maanden.....
Oh en, schouderklopje voor onszelf, ze kinderarts heeft wel tien keer gezegd dat wij het zelf hebben gedaan. En ze lag continu dubbel om Isabel, die ging ff alles showen. En praten, en boe (brrrr) roepen. O+
pi_132050120
Omen, wat lief van je vader dat ie helemaal een eigen kamertje maakt voor Riley! Ik zou naar mijn eigen huis gaan, lekker goed slapen na een avondje uit in je eigen bed (slaapt vast beter dan een bank) en Riley overlaten aan de goede zorgen van je ouders. Die zullen er vast ook erg van genieten om haar te logeren te hebben...

Becky, wat fijn dat jullie niet meer terug hoeven naar de ka! Wat tof dat ze het zo goed doet, en zo'n knappe meid ook O+

Wauw Belle! N. kruipt al echt!! :o *O* (Ja, duh, dat had je zelf ook al gezien natuurlijk) Die dame van mij doet nog maar net pogingen om terug te rollen van rug naar buik. Zou wel fjin zijn als ze dat zou kunnen trouwens, zou ons heel wat teruglegacties schelen ;) Maar goed, Femke is natuurlijk wel een hele maand jonger he...
Die kleertjes zijn ook goed gelukt zeg. Lijkt me zo lekker om dat zelf te kunnen... :@

Enfermera, hartstikke gefeliciteerd met je dreumes!! Ben benieuwd naar de fotospam...

Over eetschema's heb ik nog helemaal niets te zeggen. Ik kan wel melden dat het met de borstvoeding weer de goede kant opgaat O+ Keertje extra kolven, domperidon en zelf meer drinken heeft bij elkaar toch geholpen! (En stiekum baal ik nu een beetje dat ik het drie jaar geleden met Lars relatief snel heb opgegeven... met een beetje extra aandacht was ik toen misschien ook wel over de dip heen gekomen)

Loj, wat een nachten zeg... :* sterkte! (geen tips helaas) Trouwens, waarom zou je jochie eerst moeten leren zitten en kruipen ipv achter z'n speelgoedopbergdoos te lopen? Lekker eigenwijs! Eigen plan trekken, ik hou 'r van!

Stapelbakjes zijn geweldig! Drie jaar geleden voor Lars gekocht, goedkoopste speelgoed wat er is, en hij vindt het zelfs nu nog steeds leuk. Ben benieuwd wat Femke er straks van vindt.
Leuke creatieve oplossing voor tijdens het eten trouwens, Spees!

Lange dagen Gulara! Maar dat zwemmen in het ochtendzonnetje klinkt toch wel heel erg lekker.. ik moet morgen weer in de kou en het donker naar het binnenzwembad... Jammer dat ook jouw nachten zo prut zijn, maar high-fiven en zwaaien is dan weer heel tof!

Haha Sull.. zomaar tijd kwijt... lekker geslapen waarschijnlijk, geniet er maar van!

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij kreeg Saartje toen:
• een fles bij het opstaan (die krijgt ze nog steeds) 180/6
[*]'s middags een half flesje van 90/30
• voor het slapen gaan een avondpapje (drinkbaar)

En tussendoor dan brood/fruit/yoghurtje/avondeten.

Moet het even nazoeken of het precies klopt, tis alweer 3 maanden geleden.
Hoe krijg je 30 schepjes in zo'n flesje? ;)

Mineola! Die verkleedkindjes O+ Ik vind deze wel heel erg lief:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien eens onthouden voor als we hier een keer niet onder carnaval uit kunnen komen...

Hoe was het CB-huisbezoek, f_r? Helemaal goedgekeurd? Wat een mooi klein mupke... (maar steekt ze nu al d'r tong naar ons uit? Tssk!)
(Ik heb jaren in een boekhandel gewerkt, en CB staat voor mij nog heel vaak voor Centraal Boekhuis... moet soms echt bewust schakelen naar "o nee, cb = consultatiebureau)

Tally, wat balen van dat gedoe op je werk zeg. Kan me voorstellen dat dat flink vermoeiend is! Fijn dat de uitslag van de test precies is wat je hoopte ;) en Beterschap!

-Bubseltje-, wat een mooi meisje! Dat handje op die eerste foto... O+ Mag ik ook een pmmetje met haar naam? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar wil gewoon altijd alles weten... O-)

Spirit, lastig zeg, zo'n schoonmoeder die niet luistert. Maar het jurkje is wel heul schattig met dat uiltje... als je er van af wilt... ;) (Femke is niet rossig O-))
Lekker blond momentje hier trouwens... zat even te googlen wat canailles zijn. Tot het kwartje viel dat het gewoon een typo is van 'van alles'... duh...
Beterschap voor jezelf trouwens!

Coco, wat een lieve badderfoto O+ En slim om de zwitsal daar te plaatsen ;) Zulke mooie natte haartjes zo...

Kyara, hoe was de kinder-EHBO avond eigenlijk? Nog nuttige tips geleerd op de tweede avond?

Poeh... 12 uur teruggelezen nu. Tijd om te submitten!
pi_132050153
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef bellelena het volgende:
Wow ja, zou er ooit weer eens zo'n nacht komen? Ik kan het me amper voorstellen!
Hoe fit ben je dan?!

Mijnes is wel drie keer uit logeren geweest maar toen ging ik naar de kroeg. :+ over een maandje gaan we een logeerpartij doen en dan ssssssslaaaaaapen!
pi_132050175
Oei... smily en "..."-overkill... Ik ben bang dat ik me bij SS ook meteen verraad met al die "..." :@
pi_132050236
HOLY FUCK Shandaly!
pi_132050296
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Olf het volgende:

[..]

Hoe fit ben je dan?!

Mijnes is wel drie keer uit logeren geweest maar toen ging ik naar de kroeg. :+ over een maandje gaan we een logeerpartij doen en dan ssssssslaaaaaapen!
Omg ja inderdaad, volgens mij kan ik de volgende avond dan niet eens meer slapen, zo wakker zal ik zijn :')

Hier nog geen logeerpartijen gehad, wat zeg ik, er is pas 2 keer opgepast in het geheel :@
Ach ik geef nog de borst, dus dan zou ik alsnog 's nachts moeten gaan zitten kolven :P
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:31:05 #31
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132050366
Hier heeft ze ook pas 1 keer gelogeerd, wel vaak oppas gehad. Maar meestal moet ik dan twee kindjes laten logeren en dat vind ik toch ff wat zwaarder voor opa en oma.
pi_132050391
Shandaly _O_

Nu je het noemt over die stapelbakjes, die zag ik laatst ergens, toen vroeg ik me af wanneer dat leuk is! Maar het deed me ook denken aan knisperboekjes en zo, die heb ik eindelijk gescoord, grote hit!
En een badboekje, maar die kocht ik vanmiddag pas na het bad, dus die ik nog niet getest. Wel nav Suiker ook de kruidvatringen in bad gegooid, ook een grote hit!

Anyway, welk speelgoed wordt nu (vanaf 6 maanden) een beetje leuk?!

En ook herkenbaar over het bezig zijn met jezelf verraden bij SS :P
pi_132050436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef bellelena het volgende:

[..]

Omg ja inderdaad, volgens mij kan ik de volgende avond dan niet eens meer slapen, zo wakker zal ik zijn :')

Hier nog geen logeerpartijen gehad, wat zeg ik, er is pas 2 keer opgepast in het geheel :@
Ach ik geef nog de borst, dus dan zou ik alsnog 's nachts moeten gaan zitten kolven :P
Ja dat nachtelijk kolven is ook nogal een fiasco vaak. :Y m'n vriend kan er wel aan ruiken welke drank ik heb gedronken. :9 :@

Ik vind oppassen niet zo relaxed maar logeren dan weer beter omdat het zoooo goed ging. En dan is ze echt ergens anders en dan snapt ze volgens mij pok beter hoe het zit dan als er iemand bij ons komt. Heb wel zooooveel aanbiedingen van vrienden voor oppassen, maar ik wil echt geen wisselende oppassers!
pi_132050492
Dank voor jullie reacties :*

Shandaly wat een post

Becky wat doet jouw meisje het goed. Mooie stats. Ontzettend snel met staan en proberen te lopen. O+
En wat fijn dat je man minder gaat werken O+
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:34:31 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132050517
Kruipt Nin echt al? :D _O_ wat een snelle is het ook!

Thx voor de update shandaly ;) en fijn dat het bij jou weer goed gaat met het voeden!
pi_132050561
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Shandaly het volgende:
Kyara, hoe was de kinder-EHBO avond eigenlijk? Nog nuttige tips geleerd op de tweede avond?
Reanimatie. Topavond!
Ik heb ook reanimatie gehad op een bhv cursus. En dan ben je nu met 2 vingers aan het reanimeren terwijl je op je buik naast een baby ligt om hem niet helemaal te pletten.

Was in elk geval mentaal beter voorbereid dit keer.
pi_132050581
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Olf het volgende:

[..]

Ja dat nachtelijk kolven is ook nogal een fiasco vaak. :Y m'n vriend kan er wel aan ruiken welke drank ik heb gedronken. :9 :@

Ik vind oppassen niet zo relaxed maar logeren dan weer beter omdat het zoooo goed ging. En dan is ze echt ergens anders en dan snapt ze volgens mij pok beter hoe het zit dan als er iemand bij ons komt. Heb wel zooooveel aanbiedingen van vrienden voor oppassen, maar ik wil echt geen wisselende oppassers!
Hier de eerste keer oppassen was toen ze pas 7 weken was en ik+lief even snel een outfit gingen scoren voor een bruiloft waar we heen gingen de volgende dag ;) Daar heeft ze echt niet van meegekregen, want ze sliep en het waren m'n ouders die tot dan toe zo'n beetje elke dag wel hier waren geweest.

De tweede keer was vorig weekend, met een feestje. Ze had het toen weldegelijk door en was ook wakker geworden. Maar flink gekeet en de volgende dag lekker uitgeslapen O+ Kwam dus eigenlijk een soort handig uit dat ze wakker was geworden ;)
Maar zelf dacht ik wel achteraf dat ik d'r net zo goed had kunnen meenemen (wat m'n eerste plan was). In de draagdoek en gewoon even buiten chillen toen de band speelde, dat had net zo goed gekund en had ze evenveel of meer geslapen :P

Wel grappig van je vriend :D
Ik heb pas 1 keer een glaasje wijn op, en dat was vlak na de voeding dus ik heb niets weggekolfd toen ze een paar uur later wilde drinken.
pi_132050604
Shandaly, fijn dat het voeden en kolven nu beter gaat! ^O^
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:39:11 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132050743
Becky, wat een GEWELDIGE post van jou! Echt, het spat eraf O+ Superfijn dat je meisje het zo goed doet en dat het artsentijdperk voorbij is!
pi_132050754
De eerste zes maanden had ik ook nauwelijks gedronken maar nu zijn de voedtijden wat voorspelbaarder en krijgt ze kv als ik weg ben. Wel weer genieten na 9 maanden niets en in 6 maanden 5 glaasjes. :9~
pi_132050779
Belle je baby kruipt gewoon al! Wow ze is nog geen zes maanden toch?
pi_132050787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Kruipt Nin echt al? :D _O_ wat een snelle is het ook!

Thx voor de update shandaly ;) en fijn dat het bij jou weer goed gaat met het voeden!
Nee, stiekem heeft mijn lief van die touwtjes vast die we aan d'r vast maakte ;) :P

Serieus, knap he! Het ziet er zo schattig uit, hoe ze die handjes optilt O+
pi_132050815
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:40 schreef bellelena het volgende:
Serieus, knap he! Het ziet er zo schattig uit, hoe ze die handjes optilt O+
Echt wel! O+
pi_132050821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef Olf het volgende:
De eerste zes maanden had ik ook nauwelijks gedronken maar nu zijn de voedtijden wat voorspelbaarder en krijgt ze kv als ik weg ben. Wel weer genieten na 9 maanden niets en in 6 maanden 5 glaasjes. :9~
Ja, jouwes is alweer ietsje groter natuurlijk!
pi_132050884
Heeft ze tijgeren overgeslagen Belle? En staat ze al? Dat deed mijne voor kruipen maar weet niet wat de logische volgorde is?
pi_132050894
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:40 schreef Animalmix het volgende:
Belle je baby kruipt gewoon al! Wow ze is nog geen zes maanden toch?
Ja, volgende week is ze 6 maanden :)

Ze kwam eerst al vooruit, met telkens 1 kruip en dan een buikschuiver, maar zo met d'r handjes optillen ( O+ ) is nu sinds een paar daagjes!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:46:33 #47
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132051058
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ja, volgende week is ze 6 maanden :)

Ze kwam eerst al vooruit, met telkens 1 kruip en dan een buikschuiver, maar zo met d'r handjes optillen ( O+ ) is nu sinds een paar daagjes!
Dan is het nog een paar dagen en dan komt ze 'flap flap flap' voorbij gekropen. Zo leuk O+
pi_132051059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef Olf het volgende:
Heeft ze tijgeren overgeslagen Belle? En staat ze al? Dat deed mijne voor kruipen maar weet niet wat de logische volgorde is?
Ze zit al sinds een maandje heel veel te wiebelen op handen en knieen, ook voortbewegen ging dus halfkruipend/tijgerend. Eerst achteruit, later vooruit :P

Ze is nu ook heeeeeel hard bezig met proberen optrekken, maar dus ook pas sinds ze nu d'r handen en armen echt kan optillen! Staan aan de box kan ze wel als ik d'r help, maar ik verwacht binnenkort wel dat ze dat opeens zelf doet! Ze wil het wel al! (ze hing al een paar keer moeilijk aan het salontafeltje en dan was het huilen, want het lukte niet helemaal :'( :D)

Staan voor kruipen klinkt ook wel knap joh! Ik zou eerst kruipen, dan staan verwachten (maar dat is misschien omdat dat nu hier zo gaat :P)
pi_132051104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef becky27 het volgende:

[..]

Dan is het nog een paar dagen en dan komt ze 'flap flap flap' voorbij gekropen. Zo leuk O+
Dan zie ik dat filmpje van Isabel weer voor me O+ Die daar zo door de kamer heen racete hihi!
pi_132051158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ze zit al sinds een maandje heel veel te wiebelen op handen en knieen, ook voortbewegen ging dus halfkruipend/tijgerend. Eerst achteruit, later vooruit :P

Ze is nu ook heeeeeel hard bezig met proberen optrekken, maar dus ook pas sinds ze nu d'r handen en armen echt kan optillen! Staan aan de box kan ze wel als ik d'r help, maar ik verwacht binnenkort wel dat ze dat opeens zelf doet! Ze wil het wel al!

Staan voor kruipen klinkt ook wel knap joh! Ik zou eerst kruipen, dan staan verwachten (maar dat is misschien omdat dat nu hier zo gaat :P)
Mijne heeft heel lang getijgerd en half augustus stond ze opeens op en ging vervolgens kruipen :P echt in twee weken van hulpeloze baby naar mobiele sloopkogel. *; maar dat was dus met 7,5 a 8 maanden, niet 6! Vlugge Nin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')