Wel lekkere lage tonen ja. normaal hou ik niet van deze muziek maar nu heb ik genoeg bier op om er van te genieten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:43 schreef Viro het volgende:
Nummer keihard blazen met dikke subs
Nederlandse DJ's
Je sig zoals die nu is geeft me een beetje het idee dat je vreemd gaatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben mobiel maar ik start hier mijn pc wel ff.voor op brb
Nee dat was mijn ex ik was er nog niet overheen maar nu wij hebben ik vergeet haar wie was datquote:
Je sigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee dat was mijn ex ik was er nog niet overheen maar nu wij hebben ik vergeet haar wie was dat
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:52 schreef Klojo120 het volgende:
Nu sluit ik mijn pc weer af en ga ik weer mobiel. Voor zolang het nog kan zal ik even alle smiley's posten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso nu kunnen wij ook topics openen over dat we aan het neuken zijn terwijl we de vierdaagse bekijken.quote:
forevereenboomquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:54 schreef Studeur het volgende:
stiekem ondertussen ook een echte verkering![]()
![]()
inb4 moira reageert hier positief op en mono maakt een opmerking over anaal vernederen.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
inb4 moira reageert hier positief op en mono maakt een opmerking over anaal vernederen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:27 schreef Klojo120 het volgende:
Huu huu ik ben mono, moira hoe durf je ik ga je anaal vernederen pec zwolle pauw kakaaa kakaaaa
wowe so dankquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:27 schreef Klojo120 het volgende:
Huu huu ik ben mono, moira hoe durf je ik ga je anaal vernederen pec zwolle pauw kakaaa kakaaaa
Nee, gewoon, hetzelfde. En dat is zeker niet hoe een 21-jarige zou postenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En hoe post ik nu dan, als een 3-jarige?
Ik post als een 21-jarige, hoera hoeraquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, gewoon, hetzelfde. En dat is zeker niet hoe een 21-jarige zou posten.
Ik moest hard lachenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sowieso nu kunnen wij ook topics openen over dat we aan het neuken zijn terwijl we de vierdaagse bekijken.
Deze userquote:
Too bad you ain't getting any.quote:
Ik wil zo graag.quote:
Kamertje bij vandervalk regelen, daar lopen in het weekend genoeg cougars rond die je wel willen helpen ontmaagden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil zo graag.
Ik zal die chickie niet teleurstellen.
Morgenavond maar fixen dan.
Gast... ik ben allang ontmaagdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kamertje bij vandervalk regelen, daar lopen in het weekend genoeg cougars rond die je wel willen helpen ontmaagden.![]()
![]()
Schijnt dat je er zelfs om half 2 's nachts nog terecht kan, mocht de nood echt hoog zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |