Wat ben jij toch een fucking droomvrouw.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al mijn muziek staat netjes maar ik heb ook zoeen nare muziekmap:
[ afbeelding ]
Haha dude.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een fucking droomvrouw.
Oh gelukkig.quote:
quote:
Ik ben altijd eerlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha dude.
[..]
Oh gelukkig.
Wacht, zeg niet dat je daar eerlijk van wordt.
opleiding: Psychologiequote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
opleiding: Psychologie
Juist.
Doe maar filosofie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Oké, je hebt me snel betrapt, maar dat ga ik nog doen... dat is mijn doel, je weet.
Ik vind beide heel interessant.quote:
Ik snap dat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind beide heel interessant.
Maar ik wil eigenlijk zelf filosoferen dmv kijken hoe het menselijk brein in elkaar zit en hoe wij dingen waarnemen en in perspectief brengen. Niet filosofie studeren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dat.
Zou het voor geen goud willen studeren, maar het is wel écht iets voor jou.
Wauw.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik wil eigenlijk zelf filosoferen dmv kijken hoe het menselijk brein in elkaar zit en hoe wij dingen waarnemen en in perspectief brengen. Niet filosofie studeren.
Je ma wel zeker? Iedereen heeft haar wel een keertje bestudeerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef Trollscience het volgende:
filosofie is geen wetenschap en psychologie is een pseudowetenschap
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je ma wel zeker? Iedereen heeft haar wel een keertje bestudeerd.
maakt me niet uit hoor ik begreep gewoon even helemaal niet waar je het over hadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef Unscrewed het volgende:
grapje trollscience, hvj wjnmk xx<3
Ik ook niet mayn, ben stonedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maakt me niet uit hoor ik begreep gewoon even helemaal niet waar je het over had
Ohja, dat was nog uit de tijd dat hij een 21 jarige Psychologie student wasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
opleiding: Psychologie
Juist.
Wat. Moira wat. Vertel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, dat was nog uit de tijd dat hij een 21 jarige Psychologie student was
HAHAquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, dat was nog uit de tijd dat hij een 21 jarige Psychologie student was
Aan het begin van de stoners. Heeft een maandje of wat geduurd voor hij bekende wat iedereen eigenlijk al wistquote:
Wat erg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aan het begin van de stoners. Heeft een maandje of wat geduurd voor hij bekende wat iedereen eigenlijk al wist
quote:
De stoners is van 16 januari 2013 ofzoquote:geregistreerd op: woensdag 2 mei 2012 @ 14:51
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |