je hebt gelijk, struikrovers zijn hetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ze moeten daar gewoon niet staan flitsen. Klaar.

nee ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij opgegroeid bent in de heuvels van Rhodos.

Is gewoon debiel. Ik heb in die 10 jaar nog nooit gehoord dat daar een ongeluk is gebeurd. Ga dan flitsen op een weg waar structureel ongevallen voorkomen. Kwestie van prioriteiten stellen. Dit is gewoon burgertje pesten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja daar moet je gewoon te hard kunnen rijden.

sowieso mattie heb je puntenrijbewijsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon debiel. Ik heb in die 10 jaar nog nooit gehoord dat daar een ongeluk is gebeurd. Ga dan flitsen op een weg waar structureel ongevallen voorkomen. Kwestie van prioriteiten stellen. Dit is gewoon burgertje pesten.

Nee, al even niet meer. Sowieso rij ik nooit bizar te hard. Meestal een km of 20 max.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso mattie heb je puntenrijbewijs

Klopt. Ligt er ook wel aan waar je te hard rijdt vind ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon debiel. Ik heb in die 10 jaar nog nooit gehoord dat daar een ongeluk is gebeurd. Ga dan flitsen op een weg waar structureel ongevallen voorkomen. Kwestie van prioriteiten stellen. Dit is gewoon burgertje pesten.

o hier krijg je ook punten als je geflitst wordt met paar km. is echt fucked upquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, al even niet meer. Sowieso rij ik nooit bizar te hard. Meestal een km of 20 max.

Niet altijd hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
Nederland 3 is wel interessant. Gaat over voetbal en kansberekeningen.

Dat zeg ik toch net. Mi gaddo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Ligt er ook wel aan waar je te hard rijdt vind ik.

130 euro is net 15 km/u te hard, krijg je geen punt voorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso mattie heb je puntenrijbewijs

Was dan ook niet grappig bedoeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet altijd hoor.
Door je edit is mijn comment een stuk minder grappig.

o wist ik niet, hier wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
130 euro is net 15 km/u te hard, krijg je geen punt voor

niet gelezenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net. Mi gaddo.

Ik reed er 16 of 18 te hard. Het was geloof ik 140 euro als ik me niet vergis nu ik er over nadenk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
130 euro is net 15 km/u te hard, krijg je geen punt voor

Je quote godverdomme die post toch?quote:

Bedankt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een grappige filmpjes Kapi

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
begrepen is het woord dat je zoekt

16 km/u te hard buiten bebouwde kom is 134+6, dus kan goed kloppenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik reed er 16 of 18 te hard. Het was geloof ik 140 euro als ik me niet vergis nu ik er over nadenk.

Nee, lees slecht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
begrepen is het woord dat je zoekt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |