het is mbo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat filmpje van Pownews bij die MBO'ers was best triest. Ik schaam me dat ik MBO'er ben nu.
Noord- of Zuidpools?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan spreek ik ook frans, duits en vloeiend pools.
Vriendin van mij had mij vorig jaar pools geleerd. Maar ben alles vergeten. Spreek wel wat woorden Chinees vanwege m'n werkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan spreek ik ook frans, duits en vloeiend pools.
Ben jij mbo'er ? Ik dacht tenminste nog hbo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat filmpje van Pownews bij die MBO'ers was best triest. Ik schaam me dat ik MBO'er ben nu.
Cyberpunk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Adames het volgende:
ik ben trouwens blij dat het woord cyber weer compleet uit onze woordenschat is verdwenen
cyberworld
63. Zaten wel wat pittige tussen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef DISDAIN het volgende:
[..]
Als je 40 woordjes moet leren zou het een schande zijn als je geen 10 zou halen.
Jij denkt dat ik op mijn tenen wil lopen. Nee gewoon rustig aan beetje kloten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij mbo'er ? Ik dacht tenminste nog hbo.
mboquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef DISDAIN het volgende:
Als ik op het MBO zou zitten zou ik mij 4 jaar lang kapot schamen
Het scheelt wel een stuk dat ik niet met typische mbo'ers in de klas zit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef DISDAIN het volgende:
Als ik op het MBO zou zitten zou ik mij 4 jaar lang kapot schamen
En dit bedoel ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef xcachet het volgende:
Ik zit ook op het mbo en vind het niveau ook drastisch laag. Als je vandaag een slecht cijfer had voor Spaans mag je volgende week herkansen. Aangezien we nog geen toets hadden gehad dit jaar. omfg
Krijgen jullie ook Nederlands?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef xcachet het volgende:
Ik zit ook op het mbo en vind het niveau ook drastisch laag. Als je vandaag een slecht cijfer had voor Spaans mag je volgende week herkansen. Aangezien we nog geen toets hadden gehad dit jaar. omfg
Geen idee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef JanCees het volgende:
Wat betekent grumba mowa. Ik weet eigenlijk niet hoe je dat spelt.
Ja. Tot nu toe in 1 maand niks geleerd. ECHT niks. We moesten presentaties over ons zelf geven van 5 min. Mensen die improviseren omdat ze te lui zijn om iets voor te bereiden hebben nog tussen een 6,5 en 7,5. Het niveau ligt gewoon nog te laag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |