Heb je baan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt knut voor het foldertje met sollicitatie dingen.
ja voor 2 dagen in de week toch , maar beter dan nietsquote:
Ik heb ook een goede biersmaak hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou, hij is de bierkenner hier met Saind.
quote:
Tja, ik merk toch dat mensen deze TT over het algemeen een stuk leuker vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik vind dat de andere TT terug moet.
Nu al vakantiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vakantie, dus alles lekker hier.
Zin in morgen
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja voor 2 dagen in de week toch , maar beter dan niets
Ja ik had teveel compensatie uren staan. En die moeten opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu al vakantie
Wat ga je doen morgen?
Hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
GTA komt nog later uit voor de PC, fml.
Meteen dumpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man speelt nu Fifa, ze scoren wel leuk. maar wat juichen ze achterlijk zeg
poehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ah XL, bij een vriend. Maar wil lekker en goed bier, niet om snel dronken te worden.
Chill dat je dan extra dagen vrij krijgtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik had teveel compensatie uren staan. En die moeten opEn ik was aan vakantie toe. In november nog een weekje en in december de 2 dagen voor kerst
Morgen lekker uiteten met een vriendin, en daarna ouderwets stappen in Spijkenisse
Vriendin is verhuist naar Ridderkerk, dus normaal gaan we uit in Rotterdam.
Maar het is 14 jaar geleden dat we samen in Spijkenisse zijn gaan stappen, dus ze vond het wel een keer leukDus dat wordt wat, want er is zoveel veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |