SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00
• Fotoshoot van alle auto's op Airport
• Race van Airport naar Mt Chiliad
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
-----------------------------------------------------------
Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
Kawa4 psn: nielswinsen
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
SevvyD (onder voorbehoud?)
Duuc-nl
Fritsflits
ProtectedByDurex
Deze mensen krijgen straks dus een invite
Check allemaal even voor de zekerheid of het je PSN nick is, anders kan ik je niet inviten![]()
Is er een race naar boven van Rockstar zelf of zet iedereen gewoon ze waypoint op Mt. Chiliad?PSN: Duuc-nl![]()
laatstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Duuc-nl het volgende:
Is er een race naar boven van Rockstar zelf of zet iedereen gewoon ze waypoint op Mt. Chiliad?![]()
Ik zat net met een Fok!ker met level 138. Driall ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Badr_Harry het volgende:
Zit een gast van lvl 60 in me server.. hoeveel moet je dan niet al gespeeld hebben![]()
Wat is deze!?! Ik join de server krijg gelijk, alsin binnen 5 seconden, een bounty van 5000 op mijn kop?![]()
Met welke auto's gaan we rijden?
Met eigen auto's zijn er ook een paar met dikke bakken.
Doen we sedans, of maakt het gewoon niet uit?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
gewoon eigen keuze wat mij betreftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Doen we sedans, of maakt het gewoon niet uit?![]()
Ik ben pas level 10 met maar 20.000 dollar dus voor mij zit een dikke bak er nog niet in of ik moet er even eentje stelen.![]()
Ik rij mee mn dikke sabre da bergje wel opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Doen we sedans, of maakt het gewoon niet uit?mee bekant vangde gin haas.![]()
Ga jij iedereen uitnodigen voor de sessie?
Hoelaat beginnen we daarmee?
Als mensen een superauto willen, dan moeten ze die in die sessie eerst nog stelen dacht ik.YouTube
Hoe duur is die garage?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef kensei het volgende:
Ik ga zelf met mijn Ubermacht Zion![]()
[ afbeelding ]PSN: Duuc-nl![]()
Zo meteen langs de MM voor een headset.. hopelijk is er wat"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zou maar opschieten danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
Zo meteen langs de MM voor een headset.. hopelijk is er wat![]()
![]()
Die is wel redelijk snel jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik kon die elegy gratis krijgen via de site, is die snel?vind m zelf wat lomp sturen..
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Top. Ik moet de TV even afstaan aan mijn vriendin (GTST), daarna ga ik weer online.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:52 schreef kensei het volgende:
ik maak om 20:45 de game aan
en nodig iedereen uit![]()
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef kensei het volgende:
Ik ga zelf met mijn Ubermacht Zion![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
YouTube
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wilden niet met mij zwemmen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er def. bij. Wel zonder headset.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
WE HEBBEN EEN HIJGER!YouTube
O heb ik ook niet, dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:03 schreef Muto het volgende:
Ik ben er def. bij. Wel zonder headset.mee bekant vangde gin haas.![]()
Gewoon stom dat er geen headset-app bestaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:07 schreef kawa4 het volgende:
[..]
O heb ik ook niet, dus je bent niet de enigeIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Doe ikquote:als het toch niet lukt laat ik het weten. Dan kan iemand anders.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Als die ene een Ocelot F620 is zou ik de Elegy nemenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Welke vanavond?
http://rsg.ms/19CxlSH
Of is het zo'n Schijtster?
Nee die grijze is de ocelot, maar lees net dat die ocelot 204 mph haalt en elegy 199quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Als die ene een Ocelot F620 is zou ik de Elegy nemen
Of is het zo'n Schijtster?
PSN: Duuc-nl![]()
Ah, wat je zelf het lekkerst vind dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:12 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee die grijze is de ocelot, maar lees net dat die ocelot 204 mph haalt en elegy 199Nouja, ik loop ook te twijfelen
Blauwe valt iig al af, die moet ik nog terug claimen..
Heb niet het idee dat ik met die futo omhoog ga komen. die kans lijkt me het grootst met de elegy eigenlijk.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, wat je zelf het lekkerst vind dan!Nouja, ik loop ook te twijfelen
[ afbeelding ]
Blauwe valt iig al af, die moet ik nog terug claimen..Ik spaar nog ff door. Is dat dat 205k appartement?
Wat heb je aan een roll cage? En welke auto krijg je bij jobs als je op meerdere tracker en verzekering hebt?PSN: Duuc-nl![]()
Ja. ik ben ook aan het sparen maar die Entity is verrekte duur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
...Ik spaar nog ff door. Is dat dat 205k appartement?
Een roll-cage lijkt geen verbetering in de stats te brengen. Meer voor de sier denk ikEn als je in een auto zat toen je de job startte dan start je met die auto. Als je niet in een auto zat staat er meestal geen auto kwam ik achter
Starting Grid!
Hoe komen jullie aan al die lekkere wagens man, ik doe echt iets niet goed
heb niet eens geld genoeg om een 200k kostende mansion met garage te kopen.
YouTube
Waar is die garage?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, wat je zelf het lekkerst vind dan!Nouja, ik loop ook te twijfelen
[ afbeelding ]
Blauwe valt iig al af, die moet ik nog terug claimen..
Heb niet het idee dat ik met die futo omhoog ga komen. die kans lijkt me het grootst met de elegy eigenlijk.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Del Perro appartement van 205kquote:
Gaan we wel netjes in de line-up staan bij de start of wordt het chaos?
Netjes in de line up natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Del Perro appartement van 205k
Gaan we wel netjes in de line-up staan bij de start of wordt het chaos?
nog 15 minuten!YouTube
Als je doodgaat in een survival, kost je dat dan ook 2k per keer?YouTube
Zijn er weer problemen met de servers? Ik zie helemaal niemand meer op de map (ps3). Ook wilt niemand joinen zodra ik een match host.![]()
Nopquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als je doodgaat in een survival, kost je dat dan ook 2k per keer?PSN: Duuc-nl![]()
Ben benieuwd.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Bij plate kan ik m gewoon selecteren in LS Customsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:29 schreef Furdinand het volgende:
Hoe doe je nou die customizen nummerbord op je auto? Of kan dat alleen bij gekochte?![]()
Moet je de iFruit app hebben op je iPhone, die als het goed is ooit ook voor android komt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:29 schreef Furdinand het volgende:
Hoe doe je nou die customizen nummerbord op je auto? Of kan dat alleen bij gekochte?[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Ik snap er ook geen hol meer vanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:28 schreef wieisboos het volgende:
wrm kan ik alleen maar join mission doen? Kan deathmatch/race etc niet selecterenNiemand te vinden en niemand die joined als ik Host ben...
![]()
Alleen maar van die grote headsets bij de MM. Moet alleen een mic hebben.. grrrr... nahja, ben er rond 20.50"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Even mijn in beslag genomen auto terughalen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Vast Bad sport nu, omdat ik een wave ga annuleren.YouTube
Spawn je met die uitnodiging trouwens direct bij het vliegtuig of moet ik er nog naartoe rijden?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Stuur het verzoek naar mij even opnieuw AUB!YouTube
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik stel voor dat iedereen zonder headset niet mag joinen.
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
Duuc-nl
Fritsflits
ProtectedByDurex
Vdokter88
Check allemaal even voor de zekerheid of het je PSN nick is, anders kan ik je niet inviten
Mocht iemand niet aanwezigmzijn dan kan ik als backup geïnvite worden.![]()
![]()
Durex staat er 2x in?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef DrSnuggle het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
Duuc-nl
Fritsflits
ProtectedByDurex
Vdokter88
Check allemaal even voor de zekerheid of het je PSN nick is, anders kan ik je niet inviten
Mocht iemand niet aanwezigmzijn dan kan ik als backup geïnvite worden.PSN: Duuc-nl![]()
Ow zat jij in die auto? Nou begrijp ik waarom je me dood schoot toen ik gewoon naast je kwam staan in m'n auto en even deed toeteren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:23 schreef Badr_Harry het volgende:
Dankjewel blaadjes89 zat midden in een missie eikol
Zat eigenlijk achter 1 of andere drill nog wat aan.
Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik heb vandaag deze besteld:
http://dx.com/p/bluetooth(...)for-ps3-black-187546
Duurt alleen nog ff, hopelijk heeft dx zijn levertijd verbeterd.![]()
Hij kan niet open, nee.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
We kunnen erin via een kleine opening. Volg mij even.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
nee niet erin...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
We kunnen erin via een kleine opening. Volg mij even.
Gewoon ervoor!YouTube
Bij de ingang is mooi startpunt inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nee niet erin...
Gewoon ervoor!If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nielswinsen moet even zijn auto gaan halenIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mijn auto ziet er door het vliegen niet meer uit
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mag ik ook een uitnodiging krjgen?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik ga nog even snel auto repareren. Ken dat?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef kensei het volgende:
Wie zit er nog niet in die wel mee doet?![]()
ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef kensei het volgende:
Wie zit er nog niet in die wel mee doet?![]()
Ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef kensei het volgende:
Wie zit er nog niet in die wel mee doet?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zullen we Lisker vermoorden en de opbrengsten delen?
Grapje hèIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik heb nog geen invite. Sta wel bij het vliegveld zodat ik snel kan overschakelen van sessie zometeen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Kensei zei dat die je wel al had uitgenodigd?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb nog geen invite. Sta wel bij het vliegveld zodat ik snel kan overschakelen van sessie zometeenPSN: Duuc-nl![]()
Zet even je PSN-nick hier. Dan hoeft hij niet te zoeken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb nog geen invite. Sta wel bij het vliegveld zodat ik snel kan overschakelen van sessie zometeenIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Uitnodigingen kun je vinden in je private message van PSN.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Fritsflits is mijn PSN. Heb nog niets. Stast toch in je telefoon?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Oh excuses.. Had helemaal geen bericht gezien. Ben onderweg!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
YouTube
Als 1 iemand met headset even aangeeft wat de regels zijn etc.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
ik ben ook online, ben ik nu stoer ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
??quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef DrSnuggle het volgende:
Ok nu een stomme vraag, hoe accepteer ik die invite![]()
Eindelijkquote:.
wat is je ps3 nick danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Kan iemand mij opnieuw invite, volgens mij ging het mis. ^^![]()
Gaan we überhaupt nog racen
jat net iemand zn dikke auto, word ik eruit gekickt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ik heb nog een ster. Moment.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
YouTube
Rijdt er iemand in een gestolen wagen?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Als degene die gevolgd worden nou weggaan.
Beste Donderjager, ik hoor je nietOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die el1337 staat ook verkeerd.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Hoe speel je die " hardware" vrij? Zeg maar dat vliegtuig icoon en zo onder je naam wat je ziet tijdens het laden van een missie/race![]()
Iedereen richting het vliegveld nu, zodra hij sterrenvrij is please.YouTube
Ok het was een quad of die toyota ae86 driftgebakkie.
Ik denk, die quad heeft een voordeel op de berg...![]()
Ik heb zojuist een vriendschapsverzoek gekregen bij de Rockstar games social club van ene rimmy1, met de tekst "komt ie dan"
Wie?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
En blijf in de auto zitten.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Halve auto kapot door de politie die op iemand anders heeft lopen schieten
Jetzt geht's lossssshier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Nodig me dan even uit als je toch niks te doen hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik rook ff een peukie, duurt nog wel ff volgens mij![]()
![]()
Kan ik een invite krijgen?quote:hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef DrSnuggle het volgende:
Mensen die haten op mn quad, wacht maar tot we bij de berg zijn...
Fok auto staat bij de impound. Wel zo maar neergeschoten door de politie"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Start > online > crews > crew members > FrankHDD > invité to game. Kom op het is niet zo moeilijk....![]()
![]()
YouTube
Invitee meeeequote:hier schreef kensei: haha komen
1. Pico020
2. Lisker
3. Duuc-nl
4. miniruis6
5. Painore
6. Wiwatron
7. el1337
8. dragonfire28
9. ProtectedByDurex
10. Muto010![]()
Oh jullie waren aan het racen?hier schreef kensei: haha komen
Nodig me nou eens uit ik wil ook mee doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
1. Pico020
2. Lisker
3. Duuc-nl
4. miniruis6
5. Painore
6. Wiwatron
7. el1337
8. dragonfire28
9. ProtectedByDurex
10. Muto010![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
1. Pico020
2. Lisker
3. Duuc-nl
4. miniruis6
5. Painore
6. Wiwatron
7. el1337
8. dragonfire28
9. ProtectedByDurex
10. Muto010
Dus kon niet verder
Wat gaan we nu eigenlijk doen?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Je doet gewoon niet meer mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nodig me nou eens uit ik wil ook mee doen'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Heb je t bijgehouden?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
1. Pico020
2. Lisker
3. Duuc-nl
4. miniruis6
5. Painore
6. Wiwatron
7. el1337
8. dragonfire28
9. ProtectedByDurex
10. Muto010
Ik heb je 3x een invite gestuurd maar je kwam steeds niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mij uitnodigen is een leuk begin.![]()
Kun je mij ook inviten?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb je 3x een invite gestuurd maar je kwam steeds niet?hier schreef kensei: haha komen
We zitten nu op 300 members, dus er past niemand meer bij. Zijn voornamelijk lurkers imho die er nu nog bij willen, zo niet moeten we wat mensen verwijderen die toch nauwelijks online spelen.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
huh ik heb niks gezien hoor? Naar FrankHDD?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb je 3x een invite gestuurd maar je kwam steeds niet?![]()
Nou ik kan eindelijk joinen... zij het als spectatorhier schreef kensei: haha komen
Helaas een xdoos en geen ps3, maar wel kudos voor het bazenoptreden en reportage vanavond. Hopelijk gaat het xdoosfest nog door morgen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ProtectedByDurex die professioneel alle lantaarpalen weet te raken
hier schreef kensei: haha komen
Heb furdinand , lisker en painore een level omhoog gegooid. (zijn actief en geen crewkillers).melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
dank uquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef Roces18 het volgende:
Heb furdinand , lisker en painore een level omhoog gegooid. (zijn actief en geen crewkillers).![]()
![]()
Homo's
Altijd met Fokkers word ik laatste
YouTube
Gewoon weer verdergaan met waar we gister waren gebleven
Als iemand een nieuwe crew sessie kan starten waar iedereen kan joinen, dan kunnen we weer bij elkaar komen allemaal![]()
![]()
Was wel mooi, vooral die schijt wouten in het begin,
En die berg op mee nen sabre, is geen aanrader.
Volgende keer neem ik weer mn monster truck, hoop alleen dat ie dan zolang heel blijft dat ik er ook mee kan starten.
mee bekant vangde gin haas.![]()
Ja ik ben ineens host...quote:hier schreef kensei: haha komen
Jup, soort zwart lijstje aanmaken oid. Kan je het niet ergens zien qua uren online?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Roces18 het volgende:
We zitten nu op 300 members, dus er past niemand meer bij. Zijn voornamelijk lurkers imho die er nu nog bij willen, zo niet moeten we wat mensen verwijderen die toch nauwelijks online spelen.MentionedDCMJ![]()
Je ging me voorbij, ik moest welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Homo's
Altijd met Fokkers word ik laatste![]()
![]()
Maak jij weer dezelfde?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef kensei het volgende:
Als iemand een nieuwe crew sessie kan starten waar iedereen kan joinen, dan kunnen we weer bij elkaar komen allemaalPSN: Duuc-nl![]()
Zullen we weer racen van vliegveld naar de top?YouTube
Teringlang duurt het laden weerhier schreef kensei: haha komen
Is goe start gta wel weer ff op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zullen we weer racen van vliegveld naar de top?mee bekant vangde gin haas.![]()
als iemand weer alle invites wilt doen primaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zullen we weer racen van vliegveld naar de top?![]()
Wigwam, wil jij het weer doen?YouTube
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef kensei het volgende:
Ik maak wel een crew sessie waar mensen zelf kunnen joinen
Shit, mijn internet ligt eruit!YouTube
Gewoon bij wiwatron joinenquote:hier schreef kensei: haha komen
Ben GTA opnieuw aan het opstarten.YouTube
Eerst weer allemaal verzamelen.
Regels:
GEEN GESTOLEN AUTO"S
Dit in verband met de politie
GEEN POLITIE
Dit omdat al onze dure wagentjes dan schade oplopen.
NIET SCHIETEN TIJDENS DE RACE
We doen dit puur op driving skill.
Verder, have fun
YouTube
Even kijken, heb geen Crew Membersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Start -> online -> crew members -> leden en dan wiwatron aanklikken en joinen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
my crew -> crew membersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Even kijken, heb geen Crew Members![]()
Invite please
YouTube
Online -> Crews -> my crows-> for crew - > playersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Even kijken, heb geen Crew MembersPSN: Duuc-nl![]()
Als ik Fok Crew aanklik gebeurt er niets. Ehhh...quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
wiwatron is de enige die je kan uitnodigen omdat het een closed session is.YouTube
Ik zie heel die optie Leden niet,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Start -> online -> crew members -> leden en dan wiwatron aanklikken en joinen
Kan alleen doen join crew membersmee bekant vangde gin haas.![]()
Ah, heb de lijst. Ze geen wiwatron"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Je moet op crews klikken staat eronderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ik zie heel die optie Leden niet,
Kan alleen doen join crew membersPSN: Duuc-nl![]()
Wiwatron staat er niet bij. Kan ik ook iemand anders aanklikken?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Het is nu een crew session, als t goed is kom je er nu ook door join crew members te klikkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
Wiwatron staat er niet bij. Kan ik ook iemand anders aanklikken?PSN: Duuc-nl![]()
ja duuc raze dragonfire panoirequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
Wiwatron staat er niet bij. Kan ik ook iemand anders aanklikken?![]()
mij, pico, dragonfire, painorequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
Wiwatron staat er niet bij. Kan ik ook iemand anders aanklikken?hier schreef kensei: haha komen
Eerste die proberen. Anders even kijken of het met iemand van wiwatron's lijst luktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Het is nu een crew session, als t goed is kom je er nu ook door join crew members te klikken"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerste die proberen. Anders even kijken of het met iemand van wiwatron's lijst lukt
Je auto is nu onze bitchquote:hier schreef kensei: haha komen
Die truc van join crew werkt niet en ik kan alleen berichten sturen. Kan niemand me een invite sturen?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Godverrrr die stickybombshier schreef kensei: haha komen
-_-hier schreef kensei: haha komen
Waarom krijgt die gast promotie? Gisteren reed hij expres meerdere keren tegen mijn auto. Nu blaast hij heel Fok op."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Jemig? ben je net lekker in een missie met Donderjager enzo(steal the briefcase). krijg je een melding: You have been kicked by other players...
WTF???
Was wel echt gekkenwerk net, mooi man.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Iedereen aub naar het strand
YouTube
Jouw autoquote:wat is daar mee aan de hand lijkt wel een smart
De dikste bak int middenquote:
Bobcat toch?
Hebben ze verneukt in 5.. in vorige delen was het 1 van mijn favoriete auto's. (Net als de Blista Compact, maar die ben ik in 5 nog niet tegen gekomen. ) Goede combi van speed, grip en stevigheid.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Het was wel ff druk bij de verzekering toen iemand ff het geweld7ge idee kreeg om een stickybomb te laten ontploffen bij de start.
![]()
Met mijn bakbeest bovenopmee bekant vangde gin haas.![]()
en mijnes onderopquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:06 schreef kawa4 het volgende:
Het was wel ff druk bij de verzekering toen iemand ff het geweld7ge idee kreeg om een stickybomb te laten ontploffen bij de start.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mijn bakbeest bovenop![]()
![]()
Mijn auto was echt helemaal aan gort, was de hele berg afgetieft. Met painore naar het tankstation gereden, dat was een grote fout, daar schoot miniruis ons allemaal dood
Ik kwam niet eens boven door heel die klote wouten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef Grielen het volgende:
Mijn auto was echt helemaal aan gort, was de hele berg afgetieft. Met painore naar het tankstation gereden, dat was een grote fout, daar schoot miniruis ons allemaal doodmee bekant vangde gin haas.![]()
Dus zo kwam mijn auto onderstebovenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:06 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mijn bakbeest bovenop"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik haalde mijn auto en zag daarnaast een auto ondersteboven staanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus zo kwam mijn auto ondersteboven![]()
![]()
13 fokkers vs 2 random
Ik moest eerst 2 autos wegrijden voor dat ik in mijn auto kon instappen,
Tering bende dat het was.mee bekant vangde gin haas.![]()
Ik werd net neergemaaid door iemand, terwijl ik een foto aan het nemen was.quote:
Na de respawn knal ik dat kereltje neer en werd ineens gekickt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
De niet-fokker wint weer, ongelofelijk. Ik ging 2 meter voor de finish dood
Te erg!quote:YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: