SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00
• Fotoshoot van alle auto's op Airport
• Race van Airport naar Mt Chiliad
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
-----------------------------------------------------------
Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
Kawa4 psn: nielswinsen
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
SevvyD (onder voorbehoud?)
Duuc-nl
Fritsflits
ProtectedByDurex
Deze mensen krijgen straks dus een invite
Check allemaal even voor de zekerheid of het je PSN nick is, anders kan ik je niet inviten![]()
Is er een race naar boven van Rockstar zelf of zet iedereen gewoon ze waypoint op Mt. Chiliad?PSN: Duuc-nl![]()
laatstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Duuc-nl het volgende:
Is er een race naar boven van Rockstar zelf of zet iedereen gewoon ze waypoint op Mt. Chiliad?![]()
Ik zat net met een Fok!ker met level 138. Driall ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Badr_Harry het volgende:
Zit een gast van lvl 60 in me server.. hoeveel moet je dan niet al gespeeld hebben![]()
Wat is deze!?! Ik join de server krijg gelijk, alsin binnen 5 seconden, een bounty van 5000 op mijn kop?![]()
Met welke auto's gaan we rijden?
Met eigen auto's zijn er ook een paar met dikke bakken.
Doen we sedans, of maakt het gewoon niet uit?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
gewoon eigen keuze wat mij betreftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Doen we sedans, of maakt het gewoon niet uit?![]()
Ik ben pas level 10 met maar 20.000 dollar dus voor mij zit een dikke bak er nog niet in of ik moet er even eentje stelen.![]()
Ik rij mee mn dikke sabre da bergje wel opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Doen we sedans, of maakt het gewoon niet uit?mee bekant vangde gin haas.![]()
Ga jij iedereen uitnodigen voor de sessie?
Hoelaat beginnen we daarmee?
Als mensen een superauto willen, dan moeten ze die in die sessie eerst nog stelen dacht ik.YouTube
Hoe duur is die garage?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef kensei het volgende:
Ik ga zelf met mijn Ubermacht Zion![]()
[ afbeelding ]PSN: Duuc-nl![]()
Zo meteen langs de MM voor een headset.. hopelijk is er wat"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zou maar opschieten danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
Zo meteen langs de MM voor een headset.. hopelijk is er wat![]()
![]()
Die is wel redelijk snel jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik kon die elegy gratis krijgen via de site, is die snel?vind m zelf wat lomp sturen..
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Top. Ik moet de TV even afstaan aan mijn vriendin (GTST), daarna ga ik weer online.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:52 schreef kensei het volgende:
ik maak om 20:45 de game aan
en nodig iedereen uit![]()
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef kensei het volgende:
Ik ga zelf met mijn Ubermacht Zion![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
YouTube
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wilden niet met mij zwemmen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er def. bij. Wel zonder headset.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
WE HEBBEN EEN HIJGER!YouTube
O heb ik ook niet, dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:03 schreef Muto het volgende:
Ik ben er def. bij. Wel zonder headset.mee bekant vangde gin haas.![]()
Gewoon stom dat er geen headset-app bestaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:07 schreef kawa4 het volgende:
[..]
O heb ik ook niet, dus je bent niet de enigeIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Doe ikquote:als het toch niet lukt laat ik het weten. Dan kan iemand anders.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Als die ene een Ocelot F620 is zou ik de Elegy nemenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Welke vanavond?
http://rsg.ms/19CxlSH
Of is het zo'n Schijtster?
Nee die grijze is de ocelot, maar lees net dat die ocelot 204 mph haalt en elegy 199quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Als die ene een Ocelot F620 is zou ik de Elegy nemen
Of is het zo'n Schijtster?
PSN: Duuc-nl![]()
Ah, wat je zelf het lekkerst vind dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:12 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee die grijze is de ocelot, maar lees net dat die ocelot 204 mph haalt en elegy 199Nouja, ik loop ook te twijfelen
Blauwe valt iig al af, die moet ik nog terug claimen..
Heb niet het idee dat ik met die futo omhoog ga komen. die kans lijkt me het grootst met de elegy eigenlijk.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, wat je zelf het lekkerst vind dan!Nouja, ik loop ook te twijfelen
[ afbeelding ]
Blauwe valt iig al af, die moet ik nog terug claimen..Ik spaar nog ff door. Is dat dat 205k appartement?
PSN: Duuc-nl![]()
Wat heb je aan een roll cage? En welke auto krijg je bij jobs als je op meerdere tracker en verzekering hebt?PSN: Duuc-nl![]()
Ja. ik ben ook aan het sparen maar die Entity is verrekte duur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
...Ik spaar nog ff door. Is dat dat 205k appartement?
Een roll-cage lijkt geen verbetering in de stats te brengen. Meer voor de sier denk ikEn als je in een auto zat toen je de job startte dan start je met die auto. Als je niet in een auto zat staat er meestal geen auto kwam ik achter
Starting Grid!
Hoe komen jullie aan al die lekkere wagens man, ik doe echt iets niet goed
heb niet eens geld genoeg om een 200k kostende mansion met garage te kopen.
YouTube
Waar is die garage?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, wat je zelf het lekkerst vind dan!Nouja, ik loop ook te twijfelen
[ afbeelding ]
Blauwe valt iig al af, die moet ik nog terug claimen..
Heb niet het idee dat ik met die futo omhoog ga komen. die kans lijkt me het grootst met de elegy eigenlijk.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Del Perro appartement van 205kquote:
Gaan we wel netjes in de line-up staan bij de start of wordt het chaos?
Netjes in de line up natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Del Perro appartement van 205k
Gaan we wel netjes in de line-up staan bij de start of wordt het chaos?
nog 15 minuten!YouTube
Als je doodgaat in een survival, kost je dat dan ook 2k per keer?YouTube
Zijn er weer problemen met de servers? Ik zie helemaal niemand meer op de map (ps3). Ook wilt niemand joinen zodra ik een match host.![]()
Nopquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als je doodgaat in een survival, kost je dat dan ook 2k per keer?PSN: Duuc-nl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: