OP-babe:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en wat doe je graag en zo
dat idee
Wow, dat is wel echt slecht zegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Morge![]()
Nou, mijn rechter verstandskiezen moesten eruit. Hij keek ook even naar de linker en daar was ook iets opmerkelijks aan, dus hij had het erover dat die er de volgende keer uit moesten. Toen pakte hij de verdoving, en verdoofde hij ineens de linker kant. Toen de verdoving erin zat zei hij gelijk 'Shit, heb ik nou de verkeerde kant verdoofd?'. Ik dacht echt, wtfMaargoed. Nu hebben ze links er maar uitgehaald, en moet ik 14 november terug komen voor rechts
Ik hoop voor hem dat mijn rechter onderkies in die tijd niet besluit om weer te gaan onsteken.
Ik word gewoon weg gejaagdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof dat anders is.
[..]
Hup, weer snel terug dan
Voor je het weet escaleert de boel daar met al die auto-gekkies
Straks krijg ik weer op m'n kop als het hier ook over auto's gaat, kunnen we ook niet hebben natuurlijk.quote:
Volgens mij heeft hij een geestelijke achterstand of zo, dat zou z'n retardness wel verklaren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Nee doe F1978 heb ik maanden geleden al duidelijk gemaakt hoe ik over hem denk
die kerel is niet helemaal goed in zijn hoofd
Ow, no worries. Ik praat bijna nooit over auto'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Straks krijg ik weer op m'n kop als het hier ook over auto's gaat, kunnen we ook niet hebben natuurlijk.
Nou vooruit, dan is het goed.quote:Op donderdag 10 okto[spoiler][/spoiler]ber 2013 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, no worries. Ik praat bijna nooit over auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet dat dit fok is he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een geestelijke achterstand of zo, dat zou z'n retardness wel verklaren.
echt hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een geestelijke achterstand of zo, dat zou z'n retardness wel verklaren.
De laatste keer werd het niet in dank ontvangen neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Straks krijg ik weer op m'n kop als het hier ook over auto's gaat, kunnen we ook niet hebben natuurlijk.
Geen idee wat dat is, eerst dat en nu ook al de op-chick wegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer werd het niet in dank ontvangen nee
Dat was laatst ook al een keer, vrouwen schijnen er soms liever een op-"hunk" in te hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, eerst dat en nu ook al de op-chick weg
Ja maar Fas nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was laatst ook al een keer, vrouwen schijnen er soms liever een op-"hunk" in te hebben
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, wacht, ik zet er even een OP-babe in, hoor.
ja maar ik ben heel verlegen hoorquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, echt allesNiks is haar te gek
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |