OP-babe:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en wat doe je graag en zo
dat idee
Wow, dat is wel echt slecht zegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Morge![]()
Nou, mijn rechter verstandskiezen moesten eruit. Hij keek ook even naar de linker en daar was ook iets opmerkelijks aan, dus hij had het erover dat die er de volgende keer uit moesten. Toen pakte hij de verdoving, en verdoofde hij ineens de linker kant. Toen de verdoving erin zat zei hij gelijk 'Shit, heb ik nou de verkeerde kant verdoofd?'. Ik dacht echt, wtfMaargoed. Nu hebben ze links er maar uitgehaald, en moet ik 14 november terug komen voor rechts
Ik hoop voor hem dat mijn rechter onderkies in die tijd niet besluit om weer te gaan onsteken.
Ik word gewoon weg gejaagdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof dat anders is.
[..]
Hup, weer snel terug dan
Voor je het weet escaleert de boel daar met al die auto-gekkies
Straks krijg ik weer op m'n kop als het hier ook over auto's gaat, kunnen we ook niet hebben natuurlijk.quote:
Volgens mij heeft hij een geestelijke achterstand of zo, dat zou z'n retardness wel verklaren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Nee doe F1978 heb ik maanden geleden al duidelijk gemaakt hoe ik over hem denk
die kerel is niet helemaal goed in zijn hoofd
Ow, no worries. Ik praat bijna nooit over auto'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Straks krijg ik weer op m'n kop als het hier ook over auto's gaat, kunnen we ook niet hebben natuurlijk.
Nou vooruit, dan is het goed.quote:Op donderdag 10 okto[spoiler][/spoiler]ber 2013 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, no worries. Ik praat bijna nooit over auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet dat dit fok is he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een geestelijke achterstand of zo, dat zou z'n retardness wel verklaren.
echt hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een geestelijke achterstand of zo, dat zou z'n retardness wel verklaren.
De laatste keer werd het niet in dank ontvangen neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Straks krijg ik weer op m'n kop als het hier ook over auto's gaat, kunnen we ook niet hebben natuurlijk.
Geen idee wat dat is, eerst dat en nu ook al de op-chick wegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer werd het niet in dank ontvangen nee
Dat was laatst ook al een keer, vrouwen schijnen er soms liever een op-"hunk" in te hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, eerst dat en nu ook al de op-chick weg
Ja maar Fas nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was laatst ook al een keer, vrouwen schijnen er soms liever een op-"hunk" in te hebben
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, wacht, ik zet er even een OP-babe in, hoor.
ja maar ik ben heel verlegen hoorquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, echt allesNiks is haar te gek
[ afbeelding ]
Top.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef Fascination het volgende:
'[SEX SC #1592] Stel hier je onzedelijke vragen aan rhubarbje!'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Wacht. Is dit een naamtopic?
Ik zie maar de helft op mijn mobi
oke ik durf hier nu dus niet meer te postenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:
rhubarbje, ben je al anaal ontmaagd?
ow Christusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'[SEX SC #1592] Stel hier je onzedelijke vragen aan rhubarbje!'
Iets subtieler mag ook wel hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:
rhubarbje, ben je al anaal ontmaagd?
Approvedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef Fascination het volgende:
Stel pubers, elke dag driftig eraan trekken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die hun behoeftes nog niet zijn ontgroeid
Ik dacht even dat het over twi's edele delen ging.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn gewonnen laptop is binnen.Hij is mooi en groot.
gefeliciteerd johquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef Myraela het volgende:
Zo'n geluksvogel, jij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef Myraela het volgende:
Deed ik ook, toen ik 13 was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stel pubers, elke dag driftig eraan trekken.
Doen ze best snel nog.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef Myraela het volgende:
Af en toe de boel doorsmeren kan geen kwaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stel pubers, elke dag driftig eraan trekken.
Ah ja dat wel, helaas is daar ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
bol levert altijd snel. goede zaak.![]()
Ik weet niet hoe jij trekt maar ik smeer niks door op dat moment.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
Af en toe de boel doorsmeren kan geen kwaad.
Rare manier van reinigen heb jij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij trekt maar ik smeer niks door op dat moment.
Hoogstens reinig ik de leidingen. [ afbeelding ]
Doen loodgieters toch ook? Water met een goedje door de leiding heen en hij is weer kraakhelder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare manier van reinigen heb jij.
inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doen loodgieters toch ook? Water met een goedje door de leiding heen en hij is weer kraakhelder.
Lijkt me niet handig dat met gootsteenontstopper te doen, vrij bijtendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doen loodgieters toch ook? Water met een goedje door de leiding heen en hij is weer kraakhelder.
Serieus moet ik elke grap helemaal aan je uitleggen? Hoe gaat dit er thuis aan toe?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig dat met gootsteenontstopper te doen, vrij bijtend
Dat klinkt als iets wat mijn opa zou zeggen. Je bent echt oud he?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou een oorvijg moeten krijgen.
Ja, vanaf maandag woon ik in het verzorgingstehuisquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat mijn opa zou zeggen. Je bent echt oud he?
Wat een luxe daar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:08 schreef Myraela het volgende:
Ik werd gebeld voor een sollicitatie, maar ik weet niet meer op welke functie ik gereageerd had.
Niet eens eerst een aanleunwoning?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vanaf maandag woon ik in het verzorgingstehuis
Het was een vrijwilligersfuctie volgens mij, ik ga denk ik afzeggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een luxe daar.
Je wordt gewoon overal voor aangenomen, krijgt van alles thuis opgestuurd.
Welnee, dan moet ik nog steeds zelf poetsen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens eerst een aanleunwoning?
Er niet op in gaan is wat anders.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus moet ik elke grap helemaal aan je uitleggen? Hoe gaat dit er thuis aan toe?
Je zou een oorvijg moeten krijgen.
Waar moet ik op in gaan dan? Je poging tot een slechte grap?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er niet op in gaan is wat anders.
Trouwens niet op mij afreageren als die niet meer omhoog gaat daar zijn wel hulpmiddelen voor als je al op leeftijd bent.
Thuiszorgquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, dan moet ik nog steeds zelf poetsen.
Ik weet het, heb er gewerkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig ook niet meer je-van-het. Bezuinigingen he
Vast nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm zal mijn vriendin polsen, misschien wil zij die taak wel op zich nemen.
Halve dag werken bij vieze oude mannetjesquote:
Die tweede in je fobo.......quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
Lelijk wijf in de OP
Ben ik godver de enige met smaak
Ik heb smaak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
Lelijk wijf in de OP
Zei ik net toch al, ze ziet eruit alsof ze gedrogeerd isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
Lelijk wijf in de OP
Mwa, 1e is beter.quote:
Wat is er lelijk aan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
Lelijk wijf in de OP
Ik hou niet zo van dat nepblond. Sowieso heb ik niet zoveel met blondines. De plamuurlaag die ze op haar gezicht heeft zitten is ook ietwat overdreven. En haar jurk is niet zo flatteus... want waar zitten haar boobsquote:
Nou inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
Lelijk wijf in de OP
nou normaal moet ik dit ook, maar dan heb ik ook colleges en stagequote:
Ach het scheelt tenminste iets jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou normaal moet ik dit ook, maar dan heb ik ook colleges en stage
dus ja het is wel vakantie
Anders ga je je ook maar zo vervelen dachten ze daar zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
Heel nice!
Ik moet wel 1,5 boek lezen, leren, 3 werkstukken maken en beginnen aan mijn scriptie en een ander onderzoek maar ik hoef tenminste nergens te zijn of zo
heerlijklekker met een dekentje op de bank werken
de laatste keer dat ik echt niets te doen had is ruim 2 jaar geledenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders ga je je ook maar zo vervelen dachten ze daar zeker
Mwa, soms ook wel eens lekker toch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik echt niets te doen had is ruim 2 jaar geleden
maar ja daar kies je zelf voor he
ik word daar lui vanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, soms ook wel eens lekker toch.
Nee nee nee nee!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef Myraela het volgende:
ben je weer vrij?quote:
oooh wat ergquote:
Zoiets had ik al vernomen jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh wat erg
had ik al gezegd dat ik vakantie heb?
Ik knorde.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar ruiken dan. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand die een biertje met je wil doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
Weekend kan me gestolen worden, werken wil ik
Achter het station is nog werk zat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
Weekend kan me gestolen worden, werken wil ik
Je kan het niet aan in je eentje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Achter het station is nog werk zat. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al gezegd dat ik al sinds dinsdag 17:00 weekend heb?
Ruik maar aan m'n vingerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel weekend.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het niet aan in je eentje?
Ligt eraan, waar issie geweest?quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe maar niet zo uitbundig. Zo boeiend is het allemaal niet.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Within Temptation?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel zin in het weekend.
Morgen krijg ik bezoek en zaterdag naar WT
Dat mag je radenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel weekend.
[..]
Ligt eraan, waar issie geweest? [ afbeelding ]
Niemand kan. En alleen FOK! Kers reageren, de rest kan wel de prullenbak in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand die een biertje met je wil doen?
Partyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga juist op bezoekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik gok je aars en misschien je navel.
Nuttig weekend wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga juist op bezoek
+ ikea
+ een bed in elkaar zetten
Ik had ook wel graag gewild maar ja de planning ligt weer anders...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niemand kan. En alleen FOK! Kers reageren, de rest kan wel de prullenbak in.
Ja iets vergetenquote:
Kun je niet ruilen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iets vergeten
Of eigenlijk kwamen we erachter dat onze oude lattenbodems niet geschikt zijn voor een 1 persoons bed
Want 1pers is 90x200cm
En onze zijn 2 x 80x200cm
Dus die gaan op marktplaats
Nee want dit waren lattenbodems van ons vorige bed. Niet over nagedacht dus ik had ze op zolder gelegd met de intentie er iig 1 te gebruiken als K. Naar een grote mensenbed zou gaan...quote:
Oh dat is minderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ook wel graag gewild maar ja de planning ligt weer anders...
Schoonmoeder ligt weer in het ziekenhuis. Gaat wel de goede kant op masr toch.
Ah op die manier, ach lekker dagje ikea.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want dit waren lattenbodems van ons vorige bed. Niet over nagedacht dus ik had ze op zolder gelegd met de intentie er iig 1 te gebruiken als K. Naar een grote mensenbed zou gaan...
Nahja niet op berekend.
Ik wilde ook gewoon ff dat bed in elkaar zetten en niks doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is minder![]()
Mja kan gebeuren natuurlijk dat iedereen plannen heeft, maar heb een beetje genoeg van niks doen.
Misschien naar Walibi Fright Night, maar daar moet ik nog over denken.
Helaasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde ook gewoon ff dat bed in elkaar zetten en niks doen
Maarja
@ muhahaha: alweer ja
The Croodsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben weer bij met mijn series lezen.
Weet iemand nog een leuke film die ik kan kijken?
Ik kon er flink om lachen eigenlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ziet me er een partij kut uit
Brokeback Mountain.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat eerste snap ik niet maar dat tweede weet ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik sprak vanmiddag iemand en komt goed maar dat zei ik op FB al
Milkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog nooit gezien eigenlijk, door aversie jegens Heath.quote:
Is wel een idee, ja.quote:
het is koud!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is deze temperatuur lekker om even te wandelen
dat heeft geen nut.. Kip probeert het ook al een uurquote:
Ohquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat heeft geen nut.. Kip probeert het ook al een uur
douchen hoop ik?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Ik weet nog wel een andere bezigheid...
ik weet niet zeker of ik jouw optie wil horen... Ik vrees dat je daar te jong voor bentquote:
Daar ben ik heul nie te jong voor. Misschien te jong voor jou ja, ouwequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of ik jouw optie wil horen... Ik vrees dat je daar te jong voor bent
Echt wel! Dat soort dingen hoort niet op jouw leeftijd! Je hoort nu nog met je treintjes te spelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik heul nie te jong voor. Misschien te jong voor jou ja, ouwe
Ik ben 21, niet 12quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt wel! Dat soort dingen hoort niet op jouw leeftijd! Je hoort nu nog met je treintjes te spelen
ik heb mijn twijfelsquote:
Zal ik er ook ff bij springenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat heeft geen nut.. Kip probeert het ook al een uur
je denkt precies hetzelfde als Varken XDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik er ook ff bij springen
Die bespringt je ook altijd?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je denkt precies hetzelfde als Varken XD
op hoe leuk je het vond om hamertje tik te spelenquote:
zonet nogquote:
Verdommequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op hoe leuk je het vond om hamertje tik te spelen
wat?quote:
waarheid dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar weet ik niks op te zeggen
wel hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar niet op het feit dat ik 12 zou zijn
ik heb een aandachtshoer (kip) en een eigenwijze trut (varken)quote:
broekie. Toen werkte ik al bijnaquote:
Maar ze zijn wel tofquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een aandachtshoer (kip) en een eigenwijze trut (varken)
Heul nie, toen zat jij net op schoolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
broekie. Toen werkte ik al bijna
Ik heb een sul (Dikkie)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een aandachtshoer (kip) en een eigenwijze trut (varken)
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een sul (Dikkie)
Eentje die alles lief vindt. (Gijs)
En een brutale bange schijterd (Daan) en ja die combi bestaat serieus. Jat de chips van de jongens maar schijt bagger voor vreemde mannen
Vinniiee knows
*aai, aai*quote:
Ja Dikkie molde mijn overhemd bekant omdat ik hem wilde kat-nappen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Dikkie heb jij nog mee gekroeld toch
De rest wad bang voor je
Faxie, log nou eens onder je eigen account in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, wel een poesje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie, log nou eens onder je eigen account in.
Zegt de meneer met meerdere accountsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie, log nou eens onder je eigen account in.
Terecht je moet ook met je poten van mijn poes afblijvenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja Dikkie molde mijn overhemd bekant omdat ik hem wilde kat-nappen.
Ik heb slechts 1 account in gebruik meneertje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zegt de meneer met meerdere accounts
oke vin kom er maar in (hihi kom er maar in snap je m?)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terecht je moet ook met je poten van mijn poes afblijven
Ow.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 account in gebruik meneertje.
echt hequote:
Ik moest gniffelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
oke vin kom er maar in (hihi kom er maar in snap je m?)
Niet voor het zingen de kerk uitgaan en je 10 cc over haar tieten spuitenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die teveel porno kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet voor het zingen de kerk uitgaan en je 10 cc over haar tieten spuiten
Dus dat moet ik niet doen als ik eens een meisje tegenkom waar ik in haar broekje mag?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die teveel porno kijken.
Gezien het feit dat jij niet wilt fappen zul je, als je bij een meisje in haar broekje mag voelen, een vroegtijdige lozing in je broek achterlaten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus dat moet ik niet doen als ik eens een meisje tegenkom waar ik in haar broekje mag?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij niet wilt fappen zul je, als je bij een meisje in haar broekje mag voelen, een vroegtijdige lozing in je broek achterlaten.
zijn chips werd gejat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een sul (Dikkie)
Eentje die alles lief vindt. (Gijs)
En een brutale bange schijterd (Daan) en ja die combi bestaat serieus. Jat de chips van de jongens maar schijt bagger voor vreemde mannen
Vinniiee knows
Whehehe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij niet wilt fappen zul je, als je bij een meisje in haar broekje mag voelen, een vroegtijdige lozing in je broek achterlaten.
Ik zat erop te wachtenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kruidige noten ja
Tering ik ben melig
Zie je, ik ben geen 12quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hij schrok van zijn mannelijke stem
mannelijke stem? Heb je de baard al in de keel mupke?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hij schrok van zijn mannelijke stem
Aan mij, de lozing of een combi van die 2?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Zal er aan denken morgen.
JOAHquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannelijke stem? Heb je de baard al in de keel mupke?
Dagelijks wat olie gorgelen, doet wonderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannelijke stem? Heb je de baard al in de keel mupke?
Ik zal niet aan jou denken. Dat lijkt me onplezant.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aan mij, de lozing of een combi van die 2?
trap in zijn kruidige notenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dagelijks wat olie gorgelen, doet wonderen.
Zou ik ook erg raar vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal niet aan jou denken. Dat lijkt me onplezant.
Nee, dan verliest ie al zijn mannelijkheid weer.quote:
Ik kijk wel gewoon naar haar episch grote tetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik ook erg raar vinden.
[..]
Nee, dan verliest ie al zijn mannelijkheid weer.
Ik moest even denken aan wie je refereerdequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk wel gewoon naar haar episch grote tetten.
Niemand op het oog, maar er komt morgen iemand langs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan wie je refereerde
Wie heb je op het oog?
Oeh, wie is het nu?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand op het oog, maar er komt morgen iemand langs.
Zou wel eens sexy time kunnen worden.
Nice, heb je pics?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand op het oog, maar er komt morgen iemand langs.
Zou wel eens sexy time kunnen worden.
Dat zou jij toch moeten herkennen. Breaking Bad, Skyler.quote:
Oh, nu je het zegt, jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten herkennen. Breaking Bad, Skyler.
Valt me nu trouwens op dat alle vrouwelijke personages als kutwijven worden neergezet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt, ja!
Ik ben niet zo heel goed in dingen onthouden
Hmm, ja inderdaad.... Maar dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me nu trouwens op dat alle vrouwelijke personages als kutwijven worden neergezet.What's up with that?
Dat sowieso.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen zijn toch ook gewoon kut wijven
Hallo, slaap lekker, doeiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik leef nog, maar m'n bed roept al..
Nja, wel makkelijk die uit de op zeikt niet zo tenminste, gedrogeerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom ook zo enorm aantrekkelijk
Behalve die uit de OP
Ja natuurlijk heb ik die gezien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je gezien wat er nu in staat?
lekker rustigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja, wel makkelijk die uit de op zeikt niet zo tenminste, gedrogeerd.
Vind je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb ik die gezien.
Ik denk dat als ze gaat staan er toch ineens anders over haar wordt gedacht.
Wel zo netjes die 5 euro ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker rustig
Wel saai....
Elk gaatje volspuiten. Briefje van 5 euro in d'r bh stoppen en een briefje achterlaten dat je 1 nier van d'r heb gejat
Maar ze staat nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb ik die gezien.
Ik denk dat als ze gaat staan er toch ineens anders over haar wordt gedacht.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker rustig
Wel saai....
Elk gaatje volspuiten. Briefje van 5 euro in d'r bh stoppen en een briefje achterlaten dat je 1 nier van d'r heb gejat
Waar zijn d'r tieten?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
[..]
Wel zo netjes die 5 euro ja.
Ze heeft bescheiden, maar welgevormde boobies.quote:
Foto van jouw meisje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Nouja bijna topic volgescheten, dan kan er weer een ander mokkel in.
in deze jurk redelijk onzichtbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft bescheiden, maar welgevormde boobies.
Ik ben geen tieten-man, maar er moet wel wat zichtbaar zijnquote:
I knowquote:
Valt niet te zienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft bescheiden, maar welgevormde boobies.
Ben jij een kontenjongen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben geen tieten-man, maar er moet wel wat zichtbaar zijn
[..]
I know
[..]
Valt niet te zien
ik ben meer een boobmanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Fascination het volgende:
Erg veel assmannen tegenwoordig.
Wel raar, ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Fascination het volgende:
Erg veel assmannen tegenwoordig.
Ok.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke nu ben ik wel definitief afgeknapt ja
Het zal me niks verbazen als het een verbouwde man isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een beetje maagzuur in mijn keel
Geen adamsappel, ik denk het niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
Het zal me niks verbazen als het een verbouwde man is
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij nou eens een nieuwe telefoon hosselt dan kan ik je wel wat plaatjes toezenden.
Ik was dan ook niet geheel serieusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen adamsappel, ik denk het niet.
Lul niet, faxie zou haar zijn pooltafel wel eventjes laten zien, alle hoekjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey faxie, log eens onder je eigen naam in
Misschien is het een hermaphrodietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet geheel serieus
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet, faxie zou haar zijn pooltafel wel eventjes laten zien, alle hoekjes. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien is het een hermaphrodiet
He bahquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet, faxie zou haar zijn pooltafel wel eventjes laten zien, alle hoekjes. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Opvallend dat jij weet hoe lang fax het volhoudt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
Ze zou naderhand 50 euro in ontvangst nemen en weer naar huis strompelen voor de 5 minuten plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |