SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
1) Kut clubquote:
Prachtig, inclusief nuancesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1) Kut club
2) kut volk
3) aardbevingen
4) werkgelegenheid
5) kut volk
6) Ongezellige bende
Ik kon ook wel naar Utrecht gaan om te studeren maar dat is pas kutvolk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1) Kut club
2) kut volk
3) aardbevingen
4) werkgelegenheid
5) kut volk
6) Ongezellige bende
Dit zou ideaal zijn:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kon ook wel naar Utrecht gaan om te studeren maar dat is pas kutvolk.
Mag hopen dat dit werkt. Ik had ongeveer hetzelfde alleen dan in een 4-3-3 (4) en dat ging best wel misquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
130k armer maar hij is klaar
Vanavond maar eens thuis testen of het wat is.
Waarom niet Criscito LB?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Aan Jozy ligt het nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Met Altidore in de spits scoor je er toch minimaal 5 per wedstrijd?
Jij bent ook gewoon slecht...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit werkt. Ik had ongeveer hetzelfde alleen dan in een 4-3-3 (4) en dat ging best wel mis.
Ik had alleen Vidal niet (Marchisio in de plaatst) en Thiago silva, Maxwell en Sirugu ipv Caceres, die milanees en buffon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso vieze cross-abuser jijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aan Jozy ligt het niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Ieder team met zo'n matige spits is gedoemd te mislukkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit werkt. Ik had ongeveer hetzelfde alleen dan in een 4-3-3 (4) en dat ging best wel mis.
Ik had alleen Vidal niet (Marchisio in de plaatst) en Thiago silva, Maxwell en Sirugu ipv Caceres, die milanees en buffon
Geen idee ik heb nog maar 4 potjes fifa gedaan.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:48 schreef DuTank het volgende:
Die kakkerlakken hier allemaal met hun IF Pelle
Tja...chauvinisme blijft een mooi iets. Als er een IF Lurling komt, sta ik ook vooraanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:48 schreef DuTank het volgende:
Die kakkerlakken hier allemaal met hun IF Pelle
Ze moeten hem gewoon 5 * skills maken met de patchquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja...chauvinisme blijft een mooi iets. Als er een IF Lurling komt, sta ik ook vooraan
KAT!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ze moeten hem gewoon 5 * skills maken met de patch
Dat. Of minstens 95 shooting. Hij heeft namelijk dit jaar al 0 goals gemaaktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ze moeten hem gewoon 5 * skills maken met de patch
Denk je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:52 schreef Kiid het volgende:
Met Pelle is het slechts een kwestie van tijd tot zijn SIF/TOTS en TOTY kaart komt
Hij scoort aan de lopende band dus waarom niet. Schiet er vast nog een keer 3 in en anders krijg je een TOTY kaart van de Eredivisie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Denk je?![]()
Feyenoord speelt echt als een drol.
Hij moet wel supply krijgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij scoort aan de lopende band dus waarom niet. Schiet er vast nog een keer 3 in en anders krijg je een TOTY kaart van de Eredivisie.
Nou nou nou, Armenteros speelde wel goed tegen Vitesse. Op Immers mag je ongelimiteerd zeiken, maar de rest niet. gr grquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij moet wel supply krijgen.
Ik vind de vleugels van Feyenoord slecht
Armenteros kan nog niet bij het G team mee van Feyenoord![]()
Schaken is wel OK en Boetius heeft 2x een leuke wedstrijd gehad.
Ik denk ook als het een beetje tegen zit, dat ze het nog heel moeilijk gaan krijgen tegen degredatiekandidaten.
Er moet toch wel een bontkraagdragende knaap die op de Brommer ergens bij Feyenoord in de jeugd zit? Die Armenteros voegt gewoon niets toe...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou nou nou, Armenteros speelde wel goed tegen Vitesse. Op Immers mag je ongelimiteerd zeiken, maar de rest niet. gr gr
JP en Manu zitten beide op brommer, maar Koeman wilt dat niet snappen. Die zet liever Schaken erin die inmiddels al 10 wedstrijden op rij niemand voorbij is gekomenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Er moet toch wel een bontkraagdragende knaap die op de Brommer ergens bij Feyenoord in de jeugd zit? Die Armenteros voegt gewoon niets toe...
Kunnen allebei prima. Ik ben erg tevreden over Ogbonna en Barzagli samenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:01 schreef Anonymous61 het volgende:
wie is goed samen met Chiellini.. ogbonna of barzagli of iemand anders
Laat die PSVer joh. Zij zouden hun moeder verkopen om een scorende spits te kopen aangezien er geen parkeerplekken meer over zijn. De meeste joden hier hebben Amsterdam maar 2 keer bezocht in hun levenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij scoort aan de lopende band dus waarom niet. Schiet er vast nog een keer 3 in en anders krijg je een TOTY kaart van de Eredivisie.
fucking martin caceres jonguhhhquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:01 schreef Anonymous61 het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laat die PSVer joh. Zij zouden hun moeder verkopen om een scorende spits te kopen aangezien er geen parkeerplekken meer over zijn. De meeste joden hier hebben Amsterdam maar 2 keer bezocht in hun leven
Caceres kan ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:01 schreef Anonymous61 het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laat die PSVer joh. Zij zouden hun moeder verkopen om een scorende spits te kopen aangezien er geen parkeerplekken meer over zijn. De meeste joden hier hebben Amsterdam maar 2 keer bezocht in hun leven
Die gozer van ik neuk jou de moeder was dus van de gemeente eindhovenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
nijmegenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die gozer van ik neuk jou de moeder was dus van de gemeente eindhoven
Ik zou toch Pirlo erin verwerken. Verreweg de beste C(A/D)M in het spel naar mijn mening. Staat altijd op de goede plek en al zijn passes komen aan, alleen jammer dat hij geen baard heeftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Ogbonna is elk Fifa een beest. Altijd gebruiken. Lang,sterk en veel pace voor een CB. ideale verdedigerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:01 schreef Anonymous61 het volgende:
Heb liever "Well rounded" spelers voor CDM.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:06 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik zou toch Pirlo erin verwerken. Verreweg de beste C(A/D)M in het spel naar mijn mening. Staat altijd op de goede plek en al zijn passes komen aan, alleen jammer dat hij geen baard heeft
Ik gebruikte Barzagli ook al in FIFA 13 en daar was hij ook beestachtig goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:03 schreef Kiid het volgende:
Barzagli lijkt me ook erg goed aangezien pace wat minder belangrijk is nu. Ik heb ook heel lang met Dante gespeeld (69 pace) en dat ging ook goed. Had ik nooit durven dromen in UT13
Marchisio en Vidal zijn je mannen danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb liever "Well rounded" spelers voor CDM.
Ze moeten alles een beetje kunnen, aanvallen, verdedigen en passen.
Edit Pirlo lijkt me een beetje te sloom.
Ik gebruikte hem toen omdat jij hem hypete, was overigens terechtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gebruikte Barzagli ook al in FIFA 13 en daar was hij ook beestachtig goed.
De Rossi en Vidal heb ik nuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Marchisio en Vidal zijn je mannen dan
Pirlo kan dat allemaal. Hij onderschept zo vaak de bal. Verder is hij heerlijk om te hebben bij dode spel momenten. Een corner van Pirlo gaat er bijna altijd inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb liever "Well rounded" spelers voor CDM.
Ze moeten alles een beetje kunnen, aanvallen, verdedigen en passen.
Ik gebruikte alleen maar snelle verdedigers in '13. Fighting fire with fire, ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gebruikte Barzagli ook al in FIFA 13 en daar was hij ook beestachtig goed.
Heb toen wel 100 wedstrijden gespeeld met zijn normale kaart die ik later nog geupgrade heb naar zijn TOTSquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem toen omdat jij hem hypete, was overigens terecht
DEDE IN JE BRAZILIAANSE SKILLSQUADquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik gebruikte alleen maar snelle verdedigers in '13. Fighting fire with fire, ofzo
een corner van danny koevermans zou er nog in gaan in dit spelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef Maoist het volgende:
[..]
Pirlo kan dat allemaal. Hij onderschept zo vaak de bal. Verder is hij heerlijk om te hebben bij dode spel momenten. Een corner van Pirlo gaat er bijna altijd in
Deze man weetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
DEDE IN JE BRAZILIAANSE SKILLSQUADx 1000
Ik heb het ook gedaan
Er zijn maar een paar skills die echt handig zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:14 schreef Maoist het volgende:
Altijd als ik tegen zo'n 5 star skill squad speel dan gebruiken ze nooit skills of het lukt voor geen meter![]()
Heb eigelijk nog nooit een skill gebruikt sinds ik fifa speel
En de running wakka wakka to rainblow flick into the hocus pocusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar skills die echt handig zijn.
Hocus Pocus en Reverse Hocus Pocus zijn daar een onderdeel van.
Elastico en Reverse Elastico zijn ook heel goed in Fifa 14.
Tja, ik kan ook niet skillen, maar had op een gegeven moment een skillsquad gemaakt, gewoon om te oefenen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:14 schreef Maoist het volgende:
Altijd als ik tegen zo'n 5 star skill squad speel dan gebruiken ze nooit skills of het lukt voor geen meter![]()
Heb eigelijk nog nooit een skill gebruikt sinds ik fifa speel
Wat doen die verdedigers bij elke Rainbow Flick... Ik moet altijd heel hard lachen... die lopen vooruit, vangen vliegen, draaien zich om en lopen dan achteruit, zodat je er gewoon voorbij kan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En de running wakka wakka to rainblow flick into the hocus pocus
Source?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:16 schreef Maver24 het volgende:
Patch is dus gereleased. Is het nou echt anders of gewoon geen verschil te merken?
Yep, ik! Speelt erg lekker moet ik zeggen, sterk en kopt alles wegquote:
Alleen heel sloomquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, ik! Speelt erg lekker moet ik zeggen, sterk en kopt alles weg
Geen last van, als in, krijg er geen goals door tegen. Zou fijn als hij net iets sneller was, maar het is niet zoals vorig jaar.quote:
bron?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:16 schreef Maver24 het volgende:
Patch is dus gereleased. Is het nou echt anders of gewoon geen verschil te merken?
Ik heb dat vooral met standard Y thru ballen..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen last van, als in, krijg er geen goals door tegen. Zou fijn als hij net iets sneller was, maar het is niet zoals vorig jaar.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kreeg een update van 19mb toen ik net fifa opstarte op me xbox
Ok, daar zit wat in. Maar daar maakt mijns inziens echt niet uit of je met Alex of een Marquinhos speelt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met standard Y thru ballen..
Alsof je op een lopende band loopt.
Kan ook Silva maar je bent zeker geen rijke tata genoeg?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Wil Alex hier in gebruiken, wilde even goedkoop team maken dus dit maar even snel gedaan. En ja ik weet Remy (), maar kan Benzema niet betalen en verder zijn er niet zoveel goede Franse spitsen
nou probeer het even uit danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kreeg een update van 19mb toen ik net fifa opstarte op me xbox
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Wil Alex hier in gebruiken, wilde even goedkoop team maken dus dit maar even snel gedaan. En ja ik weet Remy (), maar kan Benzema niet betalen en verder zijn er niet zoveel goede Franse spitsen
Lacazettequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er toch naast lulquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Gomis niet gebruiken
![]()
Gomis is echt een baas, loopt beter dan 1 op 1 hier
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Gomis niet gebruiken
![]()
Gomis is echt een baas, loopt beter dan 1 op 1 hier
Ja je edit na m'n postquote:
Ik denk ook dat dat het is inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je hebt gewoon poep in je ogen.
Ik heb geen patch gehad...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Ff een potje bezig en die finesse shots lukken niet bepaald meer. Kan ook aan mij liggen hoor. Spelers draaien ook wat makkelijker voor me gevoel
Zou goed nieuws zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Ff een potje bezig en die finesse shots lukken niet bepaald meer. Kan ook aan mij liggen hoor. Spelers draaien ook wat makkelijker voor me gevoel
Kunnen gelijk weer Bale overtreffen qua transfergeldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:32 schreef Grandesco het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)3%BCero?ICID=HP_PN_9![]()
![]()
Aguero, nog zo'n egotripper bij Real Madrid.
Lijkt me dat hij het niet verzonnen heeftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:34 schreef Jorwol het volgende:
Er is nog geen patch geweest Maver, start net FIFA op en heb niets hoeven downloaden.
Als dat het geval is dan is het een duidelijk gevalletje van: 'het zit tussen je oren' als volgens hem finesse shots nu moeilijker zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:34 schreef Jorwol het volgende:
Er is nog geen patch geweest Maver, start net FIFA op en heb niets hoeven downloaden.
Ik denk dat hij in de war is met het downloaden van zijn bonnetje van FIFA points aankopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:34 schreef Jorwol het volgende:
Zou toch raar zijn als ik geen patch hoef te downloaden en hij wel?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij het niet verzonnen heeft
Vreemd.. Hoe kan het dan dat ik het niet hebquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef Maver24 het volgende:
Kijkt dan op het ea forum sukkels. Meer mensen die de patch hebben. El sharaaway heeft 4* skill moves in kick off wedstrijd. Net gechecked
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef Maver24 het volgende:
Kijkt dan op het ea forum sukkels. Meer mensen die de patch hebben. El sharaaway heeft 4* skill moves in kick off wedstrijd. Net gechecked
Nee krijgt ie niet, pas laterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Als hij dat ook krijgt in FUT dan heb ik hem een dag te vroeg verkocht
Op het EA forum zittenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef Maver24 het volgende:
Niet haten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef Maver24 het volgende:
Probeer zo'n sukkeltje een keer z'n password enzo te achterhalen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag net iemand op school en die zat op de web app.. ik kon niet zien wat voor team hij had en hoeveel coins.
Gelijk in fut gekeken maar daar nog steeds 3* skill moves.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Als hij dat ook krijgt in FUT dan heb ik hem een dag te vroeg verkocht
Ik zag in de verte dat hij een 4-4-2 (2) team had.. volgens mij ook nog bronzequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Probeer zo'n sukkeltje een keer z'n password enzo te achterhalen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag in de verte dat hij een 4-4-2 (2) team had.. volgens mij ook nog bronze
Waarom zouden ze dat eigenlijk niet in UT aanpassen? Te veel werk ofzo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gelijk in fut gekeken maar daar nog steeds 3* skill moves.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2637406.page
Hier nog iemand die de patch heeft
Voor de markt denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat eigenlijk niet in UT aanpassen? Te veel werk ofzo?
Zoveel zal er niet veranderen denk ik misschien even een korte piek maar daarna zal hij weer zakkenquote:
Ik neem aan dat ze het dan geruime tijd van te voren aankondigen? Om de markt niet geheel te verzieken? Geheel als in El Shaarawy marktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat eigenlijk niet in UT aanpassen? Te veel werk ofzo?
Betere verdedigers kopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef Jongentje. het volgende:
Wil EA graag complimenteren met hoe OP ze de headers gemaakt hebben, heb nota bene voor 1 wedstrijd Mertesacker centraal staan en nog verlies ik 2-3, waarvan alle 3 kopgoals en nog 2 headers op de lat van Benteke.
Of Mathijssenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Betere verdedigers kopen.
Van Buyten enzo.
Normaal Kaboul en Okore, maar Mertesacker heeft in elk geval niet naar een basisplaats gesolliciteerd. Drama die man.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Betere verdedigers kopen.
Van Buyten enzo.
Conclusie: headers blijven OP?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef Jongentje. het volgende:
Wil EA graag complimenteren met hoe OP ze de headers gemaakt hebben, heb nota bene voor 1 wedstrijd Mertesacker centraal staan en nog verlies ik 2-3, waarvan alle 3 kopgoals en nog 2 headers op de lat van Benteke.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Conclusie: headers blijven OP?
Zo kun je 't stellen inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Conclusie: headers blijven OP?
Jij bent echt een baasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1) Kut club
2) kut volk
3) aardbevingen
4) werkgelegenheid
5) kut volk
6) Ongezellige bende
Beter ditquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit zou ideaal zijn:
[ afbeelding ]
Moest iets updaten voor ik op FIFA kon.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was die post na of voor de patch?
Allebij....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was die post na of voor de patch?
Als Walcott ze panklaar op Benteke of Eto'o legt, is 't lastig te verdedigen. Heb 't ook echt voornamelijk bij Eto'oquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Allebij....
Headers zijn niet OP. Mensen weten niet hoe ze moeten verdedigen.
Het enige dat dom is aan headers is het feit dat de bal soms door het hoofd/handen van de (doel)verdedigers gaat.
En mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lief dat jij mij nog laten leven
ik zit in ene op een fucking eilandquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben mijn baan kwijtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zit in ene op een fucking eiland
Ik woon al op een eiland dus dat maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zit in ene op een fucking eiland
Prima, dan weet ik niet hoe ik moet verdedigen. In FUT13 kreeg ik dit soort goals in ieder geval niet (in die frequentie) tegen. En toen klopte het verdedigend allemaal prima. Lijkt me raar dat ik het ineens verleerd ben, en dat daardoor nu Aguero kopduels van Kaboul wint.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Allebij....
Headers zijn niet OP. Mensen weten niet hoe ze moeten verdedigen.
Het enige dat dom is aan headers is het feit dat de bal soms door het hoofd/handen van de (doel)verdedigers gaat.
Is toch een ander spel nu? Het is geen Fifa 13 meer. Je moet je goed positioneren voor een header, dat word niet meer automatisch gedaan. Verdedigen is een stuk moeilijke geworden. Je moet ook goed timen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, dan weet ik niet hoe ik moet verdedigen. In FUT13 kreeg ik dit soort goals in ieder geval niet (in die frequentie) tegen. En toen klopte het verdedigend allemaal prima. Lijkt me raar dat ik het ineens verleerd ben, en dat daardoor nu Aguero kopduels van Kaboul wint.
Alle getroffen randstedelingen mogen Syrië herbevolken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik meen dat het Fifa 12 was, waarin die nieuwe manier van defending met veel bombarie werd gepresenteerd. Ik vind dit echt een veel grotere verandering, maar EA doet of alles bij het oude is geblevenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:02 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is toch een ander spel nu? Het is geen Fifa 13 meer. Je moet je goed positioneren voor een header, dat word niet meer automatisch gedaan. Verdedigen is een stuk moeilijke geworden. Je moet ook goed timen.
Goed blijven oefenen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meen dat het Fifa 12 was, waarin die nieuwe manier van defending met veel bombarie werd gepresenteerd. Ik vind dit echt een veel grotere verandering, maar EA doet of alles bij het oude is gebleven
Dat vond ik toch ook wel een grote verandering hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meen dat het Fifa 12 was, waarin die nieuwe manier van defending met veel bombarie werd gepresenteerd. Ik vind dit echt een veel grotere verandering, maar EA doet of alles bij het oude is gebleven
Vind ik niet. Ik heb m'n eerste 10 wedstrijden ofzo met een super goedkoop eredivisie team gespeeld, eind van de rit was fucking Stefan de Vrij mijn topscoorderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Goed blijven oefenen.
Iedereen krijgt headers tegen. Je krijgt ze ook geregeld mee.
Tenzij dat je naam Mario Gomez is, zijn headers niet OP.
Moet je maar eens de instelling op legacy defending zetten, dat is echt nog veel afwijkenderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
jbggquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik heb m'n eerste 10 wedstrijden ofzo met een super goedkoop eredivisie team gespeeld, eind van de rit was fucking Stefan de Vrij mijn topscoorder![]()
En nee, ik heb niet alle wedstrijden verloren omdat ik niet kon scoren met mijn spits oid. Maar gewoon heel vaak uit corners gescoord.
De linksback van mijn silver team (Clemente Rodriguez) neemt de corners en heeft in zijn eentje meer assists dan de rest van het team bij elkaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik heb m'n eerste 10 wedstrijden ofzo met een super goedkoop eredivisie team gespeeld, eind van de rit was fucking Stefan de Vrij mijn topscoorder![]()
En nee, ik heb niet alle wedstrijden verloren omdat ik niet kon scoren met mijn spits oid. Maar gewoon heel vaak uit corners gescoord.
Dat zegt, waarschijnlijk, ook wel iets ja. Bij corners hou ik altijd m'n hart vastquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De linksback van mijn silver team (Clemente Rodriguez) neemt de corners en heeft in zijn eentje meer assists dan de rest van het team bij elkaar![]()
Ook wel wat voorzetten daarbij.
Ook de enige LB/RB die fatsoenlijk functioneert in al mijn teams
Doe het niet!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Fifa maar bestellen als ik thuis ben vanavond
Ik geloof het meteen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:21 schreef Grandesco het volgende:
Ik zet Traore als CB met Crouch ernaast.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
komt er eigenlijk al een nieuwe thema-cup
Heb je een pre order staan? Of via buitenland ofzo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef BDIL het volgende:
Ik heb besloten toch een PS4 al eerste te kopen
Hahaha domme turkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef BDIL het volgende:
Ik heb besloten toch een PS4 al eerste te kopen
Ga je normaal praten trieste mongoolquote:
Ik haal hem gewoon ergens in de winkel afquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:33 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb je een pre order staan? Of via buitenland ofzo?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ga je normaal praten trieste mongool
Kom 1 v 1 quickscopen danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ga je normaal praten trieste mongool
Ik welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Kiid het volgende:
Merk echt 0,0 verschil met die update.
Zal ook wel niet veel verschil in zitten...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Kiid het volgende:
Merk echt 0,0 verschil met die update.
PSNquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Xbox wel, PS3 nog niet geloof ik. PSN dit dat.
Is dat met die personages al gefixt danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon GTA Online spelen, je haalt onze crewrank omlaag [ afbeelding ]
Wat is het verschil dan? Alles is nog hetzelfde. En ik ben daar wel blij mee aangezien ik bang was dat EA het zou verneuken. Er was al niks mis met het spelquote:
Mijn keeper en verdedigers zijn geen stel mongolen meer maar doen ook echt watquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Alles is nog hetzelfde. En ik ben daar wel blij mee aangezien ik bang was dat EA het zou verneuken. Er was al niks mis met het spel
Als je geen josti bent hoef je je char niet meer kwijt te raken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is dat met die personages al gefixt dan
Ik ben benieuwd.. mijn keeper (met KAT!) hield gisteren echt niks tegen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mijn keeper en verdedigers zijn geen stel mongolen meer maar doen ook echt wat
Power of the mindquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mijn keeper en verdedigers zijn geen stel mongolen meer maar doen ook echt wat
Waarom win ik dan alles? Structureel. Record van 20-0-0 nu. Weinig geluk pure skillsz broeder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gewonnen maar dit geeft weer eens aan dat fifa meer geluk dan skills is
Heel gek idee misschien maar misschien speelde je wel gewoon even slecht en kwam hij daardoor gelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gewonnen maar dit geeft weer eens aan dat fifa meer geluk dan skills is
netjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom win ik dan alles? Structureel. Record van 20-0-0 nu. Weinig geluk pure skillsz broeder.
Sowieso dat jij ook scripted goals krijgt en maakt, alleen jij hebt blijkbaar een manier gevonden om ze zo hard af te maken nog voor de 45e min dat ze quitten of er echt geen kans voor hun meer inzitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom win ik dan alles? Structureel. Record van 20-0-0 nu. Weinig geluk pure skillsz broeder.
Ik voelde het toch zelf... Ik maakte hem af maar door een lucky rebound goal kreeg hij het momentum, ik VOELDE zelf de spelers zwakker en langzamer worden....... komop manquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel gek idee misschien maar misschien speelde je wel gewoon even slecht en kwam hij daardoor gelijk
miss niet standaard de run knop in houden, blijkbaar worden spelers daar moe van als ze constant als debielen moeten rennen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik voelde het toch zelf... Ik maakte hem af maar door een lucky rebound goal kreeg hij het momentum, ik VOELDE zelf de spelers zwakker en langzamer worden....... komop man
Ik ben duidelijk een beest, alleen als EA dat scripten nou eens weghaalt, kom ik langzaam weer richting top spelers van de ranglijst.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:32 schreef Kiid het volgende:
Fifa is duidelijk jouw spel niet. Misschien beter CoD spelen
Onzin, waarom verdedigd iedereen het scripten? Allemaal ajacieden ook nog...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
miss niet standaard de run knop in houden, blijkbaar worden spelers daar moe van als ze constant als debielen moeten rennen.
even wennen, dit waren ze in 13 vergeten in te stellen.
Wat voor pauper cursus volg jij dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Retorische vragen stellen om 1 uur in de middag.
Ik heb trouwens vakantie
Het zit diep hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat voor pauper cursus volg jij dan?
Ik mag blij zijn met twee weken kerstvakantiequote:
als er iets scripted is is het wel dat mindere teams beter spelen dan goede teams. maar dat jij tegengoals krijgt heeft er gewoon mee te maken dat je niet kunt verdedigen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Onzin, waarom verdedigd iedereen het scripten? Allemaal ajacieden ook nog...
Dat mag inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn met twee weken kerstvakantie
3e wereld land gaan wonenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn met twee weken kerstvakantie
Dan moet je het momentum weer in jou voordeel doen keren. In het echt krijg je toch ook een ander spelbeeld door een aansluitingstrefferquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik voelde het toch zelf... Ik maakte hem af maar door een lucky rebound goal kreeg hij het momentum, ik VOELDE zelf de spelers zwakker en langzamer worden....... komop man
Jij bent gewoon echt slecht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Onzin, waarom verdedigd iedereen het scripten? Allemaal ajacieden ook nog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een keeper die niks tegenhoudt.. of verdedigers die niks doen na een LB+Y. Te makkelijk dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er iets scripted is is het wel dat mindere teams beter spelen dan goede teams. maar dat jij tegengoals krijgt heeft er gewoon mee te maken dat je niet kunt verdedigen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
3e wereld land gaan wonenheb je alle dagen vakantie
Pirlo en Khedira zijn dan ook niet echt fantastisch. Zeker niet op CDM in deze formatie, want ik vind dat wel echt belangrijke posities. Daar moeten gewoon twee slopers staan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit in elkaar weten te draaien maar ben er echt totaal niet tevreden over.
aanvallend verdedigend of wa?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit in elkaar weten te draaien maar ben er echt totaal niet tevreden over.
Ja ik had in mijn vorige team song (als sloper dan) en fabregas, dat beviel wel goed om er een voetballende gast naast te hebben. Dus dat wou ik weerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pirlo en Khedira zijn dan ook niet echt fantastisch. Zeker niet op CDM in deze formatie, want ik vind dat wel echt belangrijke posities. Daar moeten gewoon twee slopers staan.
Nee, want je liep net te haten op me.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik had in mijn vorige team song (als sloper dan) en fabregas, dat beviel wel goed om er een voetballende gast naast te hebben. Dus dat wou ik weer
Heb jij misschien een suggestie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Weet ik veelquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, want je liep net te haten op me.Haters maken je sterk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hielp je dus![]()
Hooligans van FOK hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik vind het gewoon allemaal zaad. Ik wil weer de oude 4-2-3-1 terug![]()
![]()
![]()
Pino ga je mee EA slopen?
POTJE FUTquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
Ik moet aldoor op shift + ctrl drukken, omdat de tekens op mijn toetsenbord niet kloppen dan hoe moet ik dat veranderen ?
Op je toetsenbord schijten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
Ik moet aldoor op shift + ctrl drukken, omdat de tekens op mijn toetsenbord niet kloppen dan hoe moet ik dat veranderen ?
ik zal op jou schijten kijken of je het dan nog steeds zo leuk vindquote:
je loopquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zal op jou schijten kijken of je het dan nog steeds zo leuk vind
Welke spelers moeten er sowieso in?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haters maken je sterk....
Ik hielp je dus
Robben, Ribery (en dan kom je dus ook al snel op Mandzukic) en ik wou eigenlijk IF Totti als CAM in een 4-2-3-1 (2) maaar dat is wel vrij lastig ben ik al achterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke spelers moeten er sowieso in?
Windows 7?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
Ik had ze wel nog na de wedstrijd...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen wel blessures in-game gehad maar na de wedstrijd had ik geen blessures meer. Ook zijn healing kaarten ineens heel goedkoop, zouden ze nu ineens niet meer voorkomen?
REDDREquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IK ZIT IN EEN FITNESSPOTJE WAT IS JE GAMERTAG
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IK ZIT IN EEN FITNESSPOTJE WAT IS JE GAMERTAG
Start -> Control Panel (Configuratiescherm) -> Region and languages -> Keyboard and languages -> Change Keyboards en dan United States International als default zetten.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Robben, Ribery (en dan kom je dus ook al snel op Mandzukic) en ik wou eigenlijk IF Totti als CAM in een 4-2-3-1 (2) maaar dat is wel vrij lastig ben ik al achter.
Lijkt me wel een sexy aanzicht een sterretje met een plukje oranje haar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zal op jou schijten kijken of je het dan nog steeds zo leuk vind
Kutvent, ik zit net een ei met spek te bakken ... nu heb ik geen honger meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt me wel een sexy aanzicht een sterretje met een plukje oranje haar.
Johquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bent nooit meer online op je oude account.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kutvent, ik zit net een ei met spek te bakken ... nu heb ik geen honger meer
Ja dat was ook alles wat ik erover kon zeggenquote:
Alleen voor X1quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe zit het trouwens met die Legends deze FIFA?
Kan wel vrij makkelijk maar dan moet je Donati RB of Molinaro LB en dat zijn silvers dusjaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Robben, Ribery (en dan kom je dus ook al snel op Mandzukic) en ik wou eigenlijk IF Totti als CAM in een 4-2-3-1 (2) maaar dat is wel vrij lastig ben ik al achter.
SILVERSquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan wel vrij makkelijk maar dan moet je Donati RB of Molinaro LB en dat zijn silvers dusja
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft geholpen, dat je niet thuis werkt
#succesvolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
SILVERS.
Alleen Depay zou erin mogen. Want hij is baas
Goed bezigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]alles onder controle hier dus dan kan MSPAINT.exe weer worden gebruikt.
Klopt. Je kan eventueel nog wel iets doen met een Nederlander op CDM/RB. Maar dan kom je dus ook al snel op Matuidi, Greg, Silva ofzo...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat was ook alles wat ik erover kon zeggen
Het is geen slecht team...maar een echt leuke hybrid blijft toch lastigJe komt vaak met heel veel spelers uit een team
Tja misschien moet ik er dan maar gewoon aan geloven en een andere opstelling pakken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt. Je kan eventueel nog wel iets doen met een Nederlander op CDM/RB. Maar dan kom je dus ook al snel op Matuidi, Greg, Silva ofzo...
In be4 SMLENOquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net mijn Depay er maar op gezet voor 19.5k.. ik had niet door dat zijn prijs weer zo was gestegen.
Ik had hem een paar weken geleden voor 1k dus dat was een hele goeie deal. Dat soort deals vind ik de laatste tijd niet meer.quote:
Ik vind helemaal geen deals meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem een paar weken geleden voor 1k dus dat was een hele goeie deal. Dat soort deals vind ik de laatste tijd niet meer.
Duarte op de Xbox verkocht laatst nog makkelijk voor 2500 ofzo, nu nog niet eens voor 1900quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik vind helemaal geen deals meer
Af en toe een duarte of hoesen, maar daar blijft het bij. Elke openbid zit binnen no time boven de laagste BIN
Ik ben al mijn Torres Nilo's wel kwijt voor 1.5k omdat ik niet langer kon wachten (al heb ik hem nog wel in mijn team)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Duarte op de Xbox verkocht laatst nog makkelijk voor 2500 ofzo, nu nog niet eens voor 1900
Naar mijn mening zijn alle prijzen vrij laag t.o.v. vorig jaar. Wallyson krijg je ook maar 50k voor...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Duarte op de Xbox verkocht laatst nog makkelijk voor 2500 ofzo, nu nog niet eens voor 1900
Op de Xbox is hij nog maar 40k waardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:08 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn alle prijzen vrij laag t.o.v. vorig jaar. Wallyson krijg je ook maar 50k voor...
Kelvin wordt gefixed volgens mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox is hij nog maar 40k waardKelvin is wel veel duurder dan ik had verwacht.
Komt door de Wallyson duplication glitchquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kelvin wordt gefixed volgens mij
E: had het ook over 360. Is wallyson nog maar 40 nu? Pfff. Staan er ook best veel op de markt volgens mij.
Ik dupliceer jullie allemaal de moeder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Komt door de Wallyson duplication glitch
Niet over mijn moeder beginnen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik dupliceer jullie allemaal de moeder.
Die 3 woorden heb ik nog nooit bij elkaar gehoord.quote:
Ik met 2-6 4x Gomezquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wie won?
De andere is gewoon slecht.
Doe eens normaal Wesley! Man man manquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Mario Gomezzz Mario Gomezzzzzzzzzzzzzzz Cha Cha
spelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
GG ik ga even GTA doen nu. Hoe kan ik snel mijn level omhoog krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |