het grappige is dat ik het ook had toen ik het schreef.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb altijd als ik ergens beamen zie staan dat ik het engelse beamen hoor, als in "beam me up!". Heel irritant...!

quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Of iemand die iets beaamd een beamer noemen
Wel grappig, vriendin van me moest ooit een toneelstuk doen en had als rol 'beamer'. Dus zij dacht, een beamer (projectiedingetje) is gek dus ik zal wel de boel moeten beamen.
Bleek het toch om de projectievariant te gaan
-edit, ik heb het resultaat nooit gezien.. Maar met zulke rollen misschien maar beter ook
 klinkt wel als een topstuk zo!
 klinkt wel als een topstuk zo!

(NSFW dus)
 (NSFW dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.

quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Digitale tieten uit Beyond Two Souls(NSFW dus)
http://imgur.com/a/2RXeoWeet niet wat ik ervan moet vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel of dat lichaam niet helemaal klopt.- Djehoetie / Jehuty -

http://imgur.com/a/2RXeoDe vraag is, hebben ze dat ook ge-mocapped. Ik ken de scene, al zie je daar overigens niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa

http://imgur.com/a/2RXeoVolgens mij vond ik die van Heavy Rain beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D

Ik heb nog niet gekeken maar wel op de radio gehoord, inderdaad een baasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een baashttp://giel.vara.nl/media/301776

het filmpje is nog toffer want hij doet het zingen erg goed maar wel steeds die pretkop tussendoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken maar wel op de radio gehoord, inderdaad een baas

quote:Vanaf 23 oktober 2013 met 100% korting beschikbaar voor PlayStation Plus:
- PS3; Metal Gear Rising: Revengeance én Remember Me
- PS Vita; Oddworld Strangers Wrath én MotorStorm RC (cross-buy met PS3)

Remember me lijkt me echt vet om eens te spelen! Tof!quote:

Ja, had ik ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Remember me lijkt me echt vet om eens te spelen! Tof!

Pablo en zijn grote ballenquote:

hij werkt niet.quote:

Kut want het is super vet! Ik had die link al gedaan maar die werd GE NEGER Tquote:

bweh, ov was niets beter. Uren vertragingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:12 schreef Tain het volgende:
Meh, klote files... Uur langer over gedaan

staat nog gewoon in de pre order voor als die uit komt, day one nl release dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
DJ hoe staat het met de One trouwens wat zijn je plannen.

Schijnt echt een saaie zaadgame te zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Remember me lijkt me echt vet om eens te spelen! Tof!

Ik ga hem nog wel uitproberen op mijn ps3, qua geld kan je er weinig aan overkomenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnt echt een saaie zaadgame te zijn

Have fun! Hij is leukquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:30 schreef Fipotje het volgende:
whoooooooopppppppdiefucking dooooo heartstone betamerci FOK! :p

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |