Een getrouwde man die zijn tong in een andere vrouw steekt, een opkomende ruzie tussen die man en een beroemde kickbokser; noem het maar saai.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:06 schreef schizovreemd het volgende:
Ferhat krijgt het een beetje moeilijk, volgens eigen zeggen had hij de skybox verlaten omdat hij het er saai vond.
Wo ist mein Ferhat
Ik geloof ook niet dat de rechtbank veel waarde aan zijn verklaringen hechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Een getrouwde man die zijn tong in een andere vrouw steekt, een opkomende ruzie tussen die man en een beroemde kickbokser; noem het maar saai.
quote:Rechter vraagt: 'Waarom leende u telefoon uit aan Badr vlak nadat hij (volgens u) u een bloedneus sloeg
Misschien had die bloedneus wel een heel andere redenquote:Rechter toont 2 foto's van Ferhat. Bij diner had hij ander wit shirt aan dan op Sensation. Rechter: 'was die eerste niet wit genoeg'?
Ferhat antwoordt daarop dat hij extra shirt meehad, voor geval hij zou lekken -eeuh - knoeien.
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman 5m Ferhat Y. wisselde na eten van kleding. Rechter: "Was het niet wit genoeg?" Y.:"Had extra shirt mee voor als ik zou lekken." #BadrHari
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 16:03:22Rechtbank heeft verzoek afgewezen. Alles wordt in openbaar besproken. #BadrHari reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 16:24:34Rechter: "Ik kan oudewijzemannerig zeggen dat u dan uit problemen moet blijven, maar u ontkent natuurlijk ook." #BadrHari reageer retweet
Niet om 5 uur naar huis denk ik....twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 16:26:10Rechter gaat toch slachtofferverklaring Koen Everink nu voorlezen. #BadrHari reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 16:23:12Ferhat Y. zegt dat gevolgen verdenking voor hem en gezin groot zijn. Zoontje van 9 mag niet meer bij vriendjes spelen. #BadrHari reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 16:24:34Rechter: "Ik kan oudewijzemannerig zeggen dat u dan uit problemen moet blijven, maar u ontkent natuurlijk ook." #BadrHari reageer retweet
Ik moest ook lachen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:28 schreef Leandra het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 16:28:51Everink: "Daders liegen en draaien ipv waarheid te vertellen. Schaam jullie." #BadrHari reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 16:30:03Everink: "Vraag me al vanaf dag 1 af: waarom? Het zuigt alle energie uit mijn lichaam en geest weg." #BadrHari reageer retweet
nee, sorry.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:11 schreef Leandra het volgende:
Jullie hebben dat twittericoontje op FOK! nog niet gevonden?
De belangrijke zaken: Ouders met een andere achtergrond, vader heeft gezin verlaten, geen rood fietsje gehad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:39 schreef barca1971 het volgende:
In het openbaar wordt het opeens ingekort tot een minuut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |