Hoewel ik de eenheden mis op de assen en de retentietijden wat onduidelijk vind, vind ik het toch een geinige chromatogram. Dank u wel.quote:
Ik heb dan ook gewoon domweg overgekalkt van je voorbeeld, en ik viel na 10 seconden al zo'n beetje in slaapquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoewel ik de eenheden mis op de assen en de retentietijden wat onduidelijk vind, vind ik het toch een geinige chromatogram. Dank u wel.
Dat blijktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gewoon domweg overgekalkt van je voorbeeld, en ik viel na 10 seconden al zo'n beetje in slaapWiskunde en scheikunde en geometrie en tabellen en wat je ook allemaal hebt boeit me geen ene flikker en ik snap er ook niks van
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:44 schreef Gwywen het volgende:
Bedankt voor de tekening van de kat, ik vond hem heel leuk.![]()
Nu wil ik een tekening van een stoomlocomotief, met zo'n grote rookwolk uit z'n schoorsteen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef knoffel het volgende:
Oh en doe mij er maar een broodje aap bij
Haha geniaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Deze teken ik nog en dan ga ik even bezig voor school!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef 4_in_a_row het volgende:
Vorige van mij is niet doorgegaan... die ene wat op de kop in een shoarmatent een broodje wou eten... Maar hopelijk gaat deze wel lukken: een koe op een trampoline..
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Deze teken ik nog en dan ga ik even bezig voor school!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef 4_in_a_row het volgende:
Vorige van mij is niet doorgegaan... die ene wat op de kop in een shoarmatent een broodje wou eten... Maar hopelijk gaat deze wel lukken: een koe op een trampoline..
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net toen ik weer vertrouwen kreeg in de stift...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |