Zou best willenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:55 schreef Dehelerambam het volgende:
Ga een tornado van binnenuit bekijken, dat is pas spannend.
De laatste echte storm hier dateert alweer van januari 2007. Liep toen ook over het strand en de planning was om rond 16:00uur naar huis te gaan. Was uiteindelijk om 01:30 thuis. Treinritje Scheveningen - Breda. Heel de NS lag plat. We hadden nog geluk ook want het was de enige trein die avond nog die naar het zuiden ging, met Breda eindbestemming. We hadden al veldbedden uitgezocht en alles in Rotterdam geloof ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:48 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Het is inderdaad een matig jaar, misschien dat er nog wat mooie stormen aankomen.
Welkom op Foks Natural Disasterforumquote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:53 schreef Samson het volgende:
Heb toch een flinke natuurramp voorbij zien komen dit jaar..
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb eigenlijk windkracht 10 nog nooit meegemaakt
Die bij Kreta was niet heftig genoeg, en te diep.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:51 schreef AfstandKronkel het volgende:
Ja idd. er zijn er te weinig nieuwsberichten geweest dat er BV 52359 mensen sterfen door een aardbeving ofzo. misschien komt dat nog
de grootste ooit, voor het getroffen land ja..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Konijn163 het volgende:
Dit topic posten als er 3 orkanen tegelijk zijn waarvan 1 mogelijk de grootste ooit
het jaar duurt nog een paar maanden, ik heb vertrouwen in dat het nog goedkomtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die bij Kreta was niet heftig genoeg, en te diep.
Jammer.![]()
Daar had ik best willen zijn hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Jammer ts dat je niet op vakantie was op Kreta!
LINK
Wat je maar leuk kunt vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |