nee je snapt het niet. Hij valt nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:39 schreef BlackLining het volgende:
Niet zo jankenik heb vorig jaar ook nog gewoon in de sneeuw gereden. Goed pak hebben, blijf je gewoon droog.
Trouwens, jij rijdt zonder motorbroek en motorlaarzen? Ongelofelijke sukkel.
Ah nee, dan hoeft het niet inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:40 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
nee je snapt het niet. Hij valt niet
. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En dan lekker in de file plaatsnemen, schandalig veel wegenbelasting betalen, een half uur bezig zijn om de 100km/h te halen, om dan uiteindelijk 5 kilometer van de plaats van bestemming te kunnen parkeren voor 2 euro per uur?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:07 schreef BoleroPower het volgende:
Jank niet koop een auto neem een taxi.
Hij trekt af op wat folders, goed lezen. Er staan soms best hete dames op de foto in zo'n folder. Zo laat hij de agressie zakken door tot een climax te komen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:05 schreef Geralt het volgende:
Ik ga nooit met een tram TS, maar vertel eens wat meer over die folders waar je dan aan trekt, want ik kan er geen macaroni van maken zegmaar. Je gaat met de tram, je wordt agressief en dus trek je aan folders?!
Juist ja.
Wat leest dit kut zeg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:33 schreef stonersimpsons het volgende:
Motor is mijn leven.. zonder motor is het een verloren dag...
Met schaamte ben ik met de OV gegaan.. tyfus buienradar zei onweer regio zuid hulland maar minimale neerslag... al hoewel ik best progressie in mij studie hebt geboekt vandaag vond ik het toch een verloren dag..
Ff met een vriend afgesproken... zodat ik reden heb om te rijden..
volgend jaar naar Turkije ermee!
ps: ooh en die snotneus die mij mooi weer rijder noemde mag kapotvallen..
Op schaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:35 schreef mega-worstje het volgende:
Mijn spiksplinternieuwe Audi A7
Heb gewoon een bmw hoor?:S 5serie 535 met bodykit en eisenman uitlaat..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:44 schreef Ramkraker het volgende:
HAHAHA honda... geen BMW hebben![]()
Met je strontmotor azemmer hahaha alleen rijden als mooi weer is en als regent huilen HAHAH
![]()
![]()
Loop je achter ofzo?quote:
Ik kan oncompetent zijn maar ik zie nergens een type staan hoor, alleen ergens Honda ofzo. Maar aangezien ze 1000en modellen gemaakt hebben...quote:
Heel misschien onder mijn nickname kijken? ik heb het fucking voluit geschreven man.. shittquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik kan oncompetent zijn maar ik zie nergens een type staan hoor, alleen ergens Honda ofzo. Maar aangezien ze 1000en modellen gemaakt hebben...
Schijt aan die klagers hier. Kom gewoon lekker terug in ons motortopic in PTA.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:41 schreef stonersimpsons het volgende:
[..]
Heel misschien onder mijn nickname kijken? ik heb het fucking voluit geschreven man.. shitt
Zoveel motor rijden, en dan geen fatsoenlijk pak hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:33 schreef stonersimpsons het volgende:
Motor is mijn leven.. zonder motor is het een verloren dag...
Met schaamte ben ik met de OV gegaan.. tyfus buienradar zei onweer regio zuid hulland maar minimale neerslag... al hoewel ik best progressie in mij studie hebt geboekt vandaag vond ik het toch een verloren dag..
Ff met een vriend afgesproken... zodat ik reden heb om te rijden..
volgend jaar naar Turkije ermee!
ps: ooh en die snotneus die mij mooi weer rijder noemde mag kapotvallen..
I feel you.. vandaag niet gereden.. ik zweer het je.. ik moest gewoon waterpijp opzetten en met een zware turkse thee het dag doorbijten..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zoveel motor rijden, en dan geen fatsoenlijk pak hebben
Al herken ik wat je zegtik kan er echt niet tegen als ik een dag geen motor gereden heb. Ik word dan serieus chagrijnig
. 's Ochtends eerst koffie, dan een stukje motorrijden, desnoods slechts een blokje om, en dan pas kan ik aan de dag beginnen
Vreselijk verslavend
Ik vind zoveel dingen belachelijk op de wereld maar als jij het belachelijk vind dat ik geen 1000euro aan een fatsoenlijk pak kan over hebben dan is er wat met jou mis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:36 schreef BlackLining het volgende:
Maar goed, ik blijf het belachelijk vinden dat je geen fatsoenlijk motorpak hebt als je zoveel claimt te rijden
Ik zit toch godverdomme op mn mobiel man. Wie loopt er nou achter?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:41 schreef stonersimpsons het volgende:
[..]
Heel misschien onder mijn nickname kijken? ik heb het fucking voluit geschreven man.. shitt
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:18 schreef stonersimpsons het volgende:
[..]
Ik vind zoveel dingen belachelijk op de wereld maar als jij het belachelijk vind dat ik geen 1000euro aan een fatsoenlijk pak kan over hebben dan is er wat met jou mis.
Gelukkig ga je niet aan m'n lul likken, jelfrikandel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Moetie zelf wetenik ga zn wonden niet likken als ie op zn bek gaat.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef stonersimpsons het volgende:
[..]
Gelukkig ga je niet aan m'n lul likken, jelfrikandel.
Ugh bmw's worden gereden door de meest pretenteuze zielepiettenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:44 schreef Ramkraker het volgende:
HAHAHA honda... geen BMW hebben![]()
Met je strontmotor azemmer hahaha alleen rijden als mooi weer is en als regent huilen HAHAH
![]()
![]()
Dikke 1200GS op straatbanden en met alu kisten rondom. Leeg, welteverstaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Ugh bmw's worden gereden door de meest pretenteuze zielepietten
Beetje mooiweerrijdersfiets ook wel natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:58 schreef geldwolf het volgende:
Honda cbr 600 f4 is sowieso wel gay, geeft verder niet hoor ts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |