dus omdat dat meisje een slet is moet ts boeten?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:21 schreef deadprez het volgende:
Ik zou het wel vertellen als het je beste vriend is en gewoon de klappen incasseren die je verdiend hebt.
Dat gaat wat moeilijk in dit geval lijkt me...quote:
Ja het is toch zijn beste mattie, niet een of andere random gast die hij toch niet kent?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef kibhaon het volgende:
[..]
dus omdat dat meisje een slet is moet ts boeten?
En dan gezellig met z'n allen aan tafel zitten tijdens het uiteten bijv..?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:25 schreef richolio het volgende:
Wat ik zou doen is mijn eigen hachje redden. Het niet vertellen. Vaak is iets beter als menig persoon ergens niet achter komt.
Kortom: ik heb gewoon zo'n instelling van 'waarom zou je slapende honden wakker maken'. Of dit een goed iets is of een slecht iets is, weet ik niet. Ik kom dan ook nooit in zulke situaties terecht.Stoute jij!
Dit. En een aantal mensen die hier posten ook blijkbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:28 schreef theunderdog het volgende:
@ ts, jij mag blij zijn dat er blijkbaar mensen die je nog "tips" geven ook.
Je bent een vuile matennaaier.
Welcome in the real worldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. En een aantal mensen die hier posten ook blijkbaar.
Daar heb je ook weer gelijk in. Aan de ene kant denk ik dan ook weer dat ts het moet vertellen, als het echt zo een goede vriend is. Maar zoiets vertellen is gewoon belachelijk moeilijk, lijkt me.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dan gezellig met z'n allen aan tafel zitten tijdens het uiteten bijv..?
Kijk als het nou gewoon een vage kennis was... oke...
Tja, maar daar moet je ook niet om gaan janken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. En een aantal mensen die hier posten ook blijkbaar.
als mijn beste vriend mijn vriendin in bed zou krijgen zou ik hem alleen maar dankbaar zijn door mij te laten zien wat een slet het eigenlijk is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja het is toch zijn beste mattie, niet een of andere random gast die hij toch niet kent?
quote:en opeens zoenden we, [..] Daarna probeerde zij het nog verder maar ik wist dat ik dit echt niet kon doen, ze ging op me zitten en maakte neuk bewegingen en deed mijn handen op haar borsten.. Toen heb ik haar van me afgeduwd, omdat dit me niet correct leek..
Er zijn maar zeer weinig mensen die echt voor je door het vuur zouden gaan. Maar de vriendin van een goede maat van je zoenen is wel weer van een heel ander niveau.quote:
Gast.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:32 schreef kibhaon het volgende:
als mijn beste vriend mijn vriendin in bed zou krijgen zou ik hem alleen maar dankbaar zijn door mij te laten zien wat een slet het eigenlijk is.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:32 schreef kibhaon het volgende:
[..]
als mijn beste vriend mijn vriendin in bed zou krijgen zou ik hem alleen maar dankbaar zijn door mij te laten zien wat een slet het eigenlijk is.
verder is het toch echt die vriendin die door probeert te gaan, en ts die afkapt;
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:32 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Uiteraard, was ook maar semi-serieusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn maar zeer weinig mensen die echt voor je door het vuur zouden gaan. Maar de vriendin van een goede maat van je zoenen is wel weer van een heel ander niveau.
Omdat je dan echt een ongelofelijke bitchboy bent.quote:
Wist ik wel hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Uiteraard, was ook maar semi-serieus
Ik zou het dus gewoon vertellen...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:32 schreef richolio het volgende:
Anders stap je naar die vriendin toe, confronteer je haar met wat er gebeurd is en zeg je dat als zij het niet zegt, jij het zegt. Of je laat haar maar de waarheid zeggen. Je vriend verdiend dit niet.
Een beetje vent had der vermoord en geneukt en tijdens het feest had hij dan moeten zeggen : "ze zei geen nee".quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:34 schreef borbit het volgende:
Als je een beetje vent was geweest had je gewoon zijn vriendin geneukt. En nog tijdens het feest gezegd dat zijn chick een slet is.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat je dan echt een ongelofelijke bitchboy bent.
dat heeft er niets mee te maken. mijn vriendin is bezet, als zij er blijkbaar geen probleem mee heeft om met mijn beste vriend het bed in te duiken dan krijgt ze een dikke middelvinger. jegens mijn vriend kan ik echter geen wrok koesterenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
"Thx man dat je mijn vriendin hebt geneukt achter mijn rug om"
Wat ben jij voor sissyboy dan..
Dat is heel iets anders dan hem "dankbaar" zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:39 schreef kibhaon het volgende:
[..]
[..]
dat heeft er niets mee te maken. mijn vriendin is bezet, als zij er blijkbaar geen probleem mee heeft om met mijn beste vriend het bed in te duiken dan krijgt ze een dikke middelvinger. jegens mijn vriend kan ik echter geen wrok koesteren
Glukozaquote:
Jouw vriendin is bezet, en je beste vriend heeft er blijkbaar geen probleem mee om met jouw vriendin het bed in te duikenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:39 schreef kibhaon het volgende:
[..]
[..]
dat heeft er niets mee te maken. mijn vriendin is bezet, als zij er blijkbaar geen probleem mee heeft om met mijn beste vriend het bed in te duiken dan krijgt ze een dikke middelvinger. jegens mijn vriend kan ik echter geen wrok koesteren
ach, ik zal hem geen schouderklopje geven, maar in zekere zin ben ik hem wel degelijk dankbaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan hem "dankbaar" zijn.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:41 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ach, ik zal hem geen schouderklopje geven, maar in zekere zin ben ik hem wel degelijk dankbaar
Nee, als het echt een neukpartij was geweest dan wel maar in dronken toestand vind ik wel dat een vriend een minuutje realisatietijd mag krijgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je zou hem tussen het fietsenrek moeten slaan.
Ze zijn allebei de fout in gegaan. Maar het was ts die uiteindelijk zei wacht eens, dit kan zo niet. Die vriendin wilde door gaan en ging zelfs nog een stapje verder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zou het dus gewoon vertellen...
Komop... het is TS z'n beste vriend.... en dan moet ie het van zn vriendin horen..?
Ik deel alles met mijn beste vriend.... en zou het hem zelfs (hetzij met wat moeite) kunnen vertellen dat ik zn vriendin geneukt zou hebben...
Hij zou me nog dankbaar zijn voor het feit dat hij nu inziet dat ze iets minder eerlijk is dan hij denkt... het zou hem niet eens gaan om dat wij iets gedaan zouden hebben... maar gewoon om het wederzijds vertrouwen..
Dat hangt er vanaf of hij daarna spijt toont. Anders verdient die alsnog klappen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, als het echt een neukpartij was geweest dan wel maar in dronken toestand vind ik wel dat een vriend een minuutje realisatietijd mag krijgen.
Hahaha, oké dat wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of hij daarna spijt toont. Anders verdient die alsnog klappen.
Dan nog, ik zou een toekomstige vriendin niet meer bij hem in de buurt laten komen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of hij daarna spijt toont. Anders verdient die alsnog klappen.
In het geval van TS zou ik hem niets kwalijk nemen, behalve het feit dat het twee weken heeft geduurd voordat ie het vertelde maar ook dat is te vergeven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan nog, ik zou een toekomstige vriendin niet meer bij hem in de buurt laten komen.
Het echte vertrouwen is weg inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan nog, ik zou een toekomstige vriendin niet meer bij hem in de buurt laten komen.
ts: "ik heb met je vriendin gezoend man"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:51 schreef jogy het volgende:
[..]
In het geval van TS zou ik hem niets kwalijk nemen, behalve het feit dat het twee weken heeft geduurd voordat ie het vertelde maar ook dat is te vergeven.
En dan je eigen vriendin aanbieden... en voor je het weet lig je met zn 4 en los te gaan....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ts: "ik heb met je vriendin gezoend man"
vriend: "maar waarom man?"
ts" blablabla, ze was gewoon te lekker man"
vriend " oh oke man"
Serieus kill?
En dat is om zijn eigen hachje te redden. Stel je maakt het uit met die slet, en ontmoet een nieuw leuk meisje. Ik zou niet bepaald op mijn gemak zijn als die 'vriend' (regelmatig) met haar omgaat. Net als dat vertrouwen in een relatie belangrijk is, is dat in een vriendschap ook zo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:51 schreef jogy het volgende:
[..]
In het geval van TS zou ik hem niets kwalijk nemen, behalve het feit dat het twee weken heeft geduurd voordat ie het vertelde maar ook dat is te vergeven.
als ik van mijn vriendin hoor dat mijn beste vriend ongepaste avances heeft gemaakt dan zal ik die vriend daar wel op aanspreken. maar laten we ervan uitgaan dat mijn vriendin zich zo zou gedragen als de situatie in de OP (en belanden in bed), en mijn vriend zou dat eerlijk zeggen dan mag mijn vriendin opkankeren en nodig ik diezelfde vriend uit voor een potje fifa. geen schaamte, ik zou hetzelfde doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Jouw vriendin is bezet, en je beste vriend heeft er blijkbaar geen probleem mee om met jouw vriendin het bed in te duiken
Wellicht is het voor mannen moeilijker om zulke avances af te slaan, maar ik mag toch hopen dat de meeste mannen ten minste de controle op kunnen brengen om niet bij de eerste de beste mogelijkheid op de vriendin van je beste vriend te springen... Ook niet als het een 'dronken bui' is. Blijkbaar is er dan slechts een paar biertjes voor nodig. Een volgende keer met een paar extra biertjes zal het niet veel anders lopen vrees ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef kibhaon het volgende:
[..]
als ik van mijn vriendin hoor dat mijn beste vriend ongepaste avances heeft gemaakt dan zal ik die vriend daar wel op aanspreken. maar laten we ervan uitgaan dat mijn vriendin zich zo zou gedragen als de situatie in de OP (en belanden in bed), en mijn vriend zou dat eerlijk zeggen dan mag mijn vriendin opkankeren en nodig ik diezelfde vriend uit voor een potje fifa. geen schaamte, ik zou hetzelfde doen.
dat 'leuke meisje' beslist echt zelf wie bij haar naar binnen dringt, als je je dan niet op je gemak kan voelen als die 2 met elkaar omgaan is er toch wat mis met het vertrouwen in die relatie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef Latert het volgende:
[..]
En dat is om zijn eigen hachje te redden. Stel je maakt het uit met die slet, en ontmoet een nieuw leuk meisje. Ik zou niet bepaald op mijn gemak zijn als die 'vriend' (regelmatig) met haar omgaat. Net als dat vertrouwen in een relatie belangrijk is, is dat in een vriendschap ook zo.
Tuurlijk wel.... Als je het maar niet gaat lopen verbergen... daar staat of valt alles mee...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef richolio het volgende:
Ik denk dat hier voor ons allen een belangrijke les naar voren is gekomen
Zoen nooit met de vriendin van je beste vriend
als mijn vriendin avances (OP) maakt naar mijn vriend dan is het op dat moment al over voor mij, wat mijn vriend dan doet laat mij koud als hij het maar eerlijk zegt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wellicht is het voor mannen moeilijker om zulke avances af te slaan, maar ik mag toch hopen dat de meeste mannen ten minste de controle op kunnen brengen om niet bij de eerste de beste mogelijkheid op de vriendin van je beste vriend te springen... Ook niet als het een 'dronken bui' is. Blijkbaar is er dan slechts een paar biertjes voor nodig. Een volgende keer met een paar extra biertjes zal het niet veel anders lopen vrees ik.
Hij hoort meteen te zeggen dat ze op moet flikkeren, dronken zijn is ook geen excuus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:09 schreef kibhaon het volgende:
[..]
als mijn vriendin avances (OP) maakt naar mijn vriend dan is het op dat moment al over voor mij, wat mijn vriend dan doet laat mij koud als hij het maar eerlijk zegt.
waarom? sletjes hoor je ook als sletjes te behandelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij hoort meteen te zeggen dat ze op moet flikkeren, dronken zijn is ook geen excuus.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:13 schreef kibhaon het volgende:
[..]
waarom? sletjes hoor je ook als sletjes behandelen
ja ja, het gaat erom dat die beste vriend je vertrouwen enorm heeft geschaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Het gaat niet om die ho kill.
Kanker eh,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:16 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ja ja, het gaat erom dat die beste vriend je vertrouwen enorm heeft geschaad![]()
Pik stijf = neuken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:19 schreef kibhaon het volgende:
jullie zouden natuurlijk je pik weer slap laten worden terwijl die slet je probeert te berijden.
Nah, wat TS heeft gedaan valt nog wel mee. Tuurlijk heeft hij een fout gemaakt, maar hij zag tenminste dat het niet kon en kapte er op tijd mee. Dat meisje is wel een stoephoer idd, die wilde veel te ver gaan. Vertel het maar gewoon. Uiteindelijk komt het toch uit, en je kan het dan veel beter zelf direct vertellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:33 schreef Latert het volgende:
Wat een klootzak ben jij TS![]()
Echt een loyale vriend. Beter vertel je het nu gewoon, en laat jezelf even helemaal in elkaar rossen.
En dat meisje is een stoephoer.
Ik zou gewoon een ander meisje regelen, aangezien ik niet wanhopig genoeg ben om iedere kans aan te grijpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:19 schreef kibhaon het volgende:
jullie zouden natuurlijk je pik weer slap laten worden terwijl die slet je probeert te berijden.
wat zou jij doen als je beseft dat de vriendin van je vriend een vieze slet is en jou op dat moment wou?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kanker eh,
Loop jij met panty,s rond?
Ik zou, zoals ik net ook al zei, zeggen dat ze op moet flikkeren en eventueel daarna tegen mijn mattie zeggen dat zijn vriendin een slet is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:22 schreef kibhaon het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je beseft dat de vriendin van je vriend een vieze slet is en jou op dat moment wou?
Dan zou ik zeggen dat ze een vuile ho is en der een klodder spuug in der gezicht als cadeau geven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:22 schreef kibhaon het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je beseft dat de vriendin van je vriend een vieze slet is en jou op dat moment wou?
Je moeder man.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:24 schreef DeJongenn het volgende:
Het probleem is dat mijn vriend nog altijd veel vertrouwen in haar heeft en veel van haar houdt..
Dat zal allemaal best, maar volgens mij gaat het jou er meer om dat je zelf niet in de problemen komt hierdoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:24 schreef DeJongenn het volgende:
Het probleem is dat mijn vriend nog altijd veel vertrouwen in haar heeft en veel van haar houdt..
Ja en..? Als dat de reden is om niet eerlijk te zijn, ben je een prima vriend joh....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:24 schreef DeJongenn het volgende:
Als je vorige vriendin zo'n slet was mag je best even wantrouwig zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:04 schreef kibhaon het volgende:
[..]
dat 'leuke meisje' beslist echt zelf wie bij haar naar binnen dringt, als je je dan niet op je gemak kan voelen als die 2 met elkaar omgaan is er toch wat mis met het vertrouwen in die relatie.
maar waarom dan? voel jij dat je een verplichting hebt jegens je vriend??quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een ander meisje regelen, aangezien ik niet wanhopig genoeg ben om iedere kans aan te grijpen.
Niet zo liegen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:27 schreef kibhaon het volgende:
[..]
maar waarom dan? voel jij dat je een verplichting hebt jegens je vriend??
ik zou haar alleen al doen om mijn vriend te bewijzen wat een enorme hoer ze is.
Ja, ik heb het gevoel dat ik een verplichting heb jegens een goede vriend. Voor mij voelt het compleet fout om zoiets te doen, en ik zou mij echt verraden voelen als een goede vriend dat bij mij zou doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:27 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ik zou haar alleen al doen om mijn vriend te bewijzen wat een enorme hoer ze is.
Natuurlijk heb je een "verplichting" tegenover je matties om niks met hun chicks te doen. Tering man, ik hoop echt maar dat je aan het trollen bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:27 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Nee hoor, voor allebei hoor je klappen te krijgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:36 schreef kibhaon het volgende:
er is natuurlijk een verschil tussen je vriend zijn vriendin proberen te versieren of ingaan op hoerige avances, even voor de duidelijkheid.
Hm, wij zijn het volledig eens, en ik ben het niet zo vaak eens met jou.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, voor allebei hoor je klappen te krijgen.
of ik of een of andere onbekende kerel, als ze zo'n hoer is komt dat wel een keer naar buiten. ik zou niet een gezonde relatie expres proberen stuk te maken door achter iemands vriendin aan te jagen.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Hm, wij zijn het volledig eens, en ik ben het niet zo vaak eens met jou.
Dan moet er toch een kern van waarheid inzitten zou je zeggen...
ik heb gewoon mijn eigen visie op bepaalde zaken. wellicht beredeneer ik wel te veel vanaf mijn oogpunt, maar ik snap dat als zoiets mij overkomt ik er anders op reageer dan mijn vrienden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja het is toch ook niet meer dan normaal dat je van de vriendinnen van je maten afblijft, kibhaon trollt gewoon neem ik aan. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo wereldvreemd is.
Ja, uit het oogpunt dat je iedere kans op seks aan wil grijpen en het je geen fuck interesseert wat dat voor gevolgen heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:46 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ik heb gewoon mijn eigen visie op bepaalde zaken. wellicht beredeneer ik wel te veel van mijn oogpunt, maar ik snap dat als zoiets mij overkomt ik er anders op reageer dan mijn vrienden.
pls deadprezquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, uit het oogpunt dat je iedere kans op seks aan wil grijpen en het je geen fuck interesseert wat dat voor gevolgen heeft.
Dat is dan wel weer tof van je.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:43 schreef kibhaon het volgende:
[..]
of ik of een of andere onbekende kerel, als ze zo'n hoer is komt dat wel een keer naar buiten. ik zou niet een gezonde relatie expres proberen stuk te maken door achter iemands vriendin aan te jagen.
kan je volgens jouw beredenering wel een dag later dat meisje kapot scheuren ?
Als je het voor je maat deed zou je die bitch meteen wegsturen en het aan hem vertellen, mattienakker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:48 schreef kibhaon het volgende:
[..]
pls deadprez
compleet overtrokken conclusie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik ga ook niet achter exen van vrienden aan. Lijkt mij allemaal heel ongemakkelijk. Het is bij mij sowieso het geval dat zo gauw een meisje een relatie krijgt met een vriend, dat alle aantrekkingskracht in één keer verdwijnt en ook niet meer terugkomt. Dat voelt gewoon als een no-go. Die meisjes worden als het ware meteen gefriendzoned.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:43 schreef kibhaon het volgende:
[..]
of ik of een of andere onbekende kerel, als ze zo'n hoer is komt dat wel een keer naar buiten. ik zou niet een gezonde relatie expres proberen stuk te maken door achter iemands vriendin aan te jagen.
kan je volgens jouw beredenering wel een dag later dat meisje kapot scheuren ?
Dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga ook niet achter exen van vrienden aan. Lijkt mij allemaal heel ongemakkelijk. Het is bij mij sowieso het geval dat zo gauw een meisje een relatie krijgt met een vriend, dat alle aantrekkingskracht in één keer verdwijnt en ook niet meer terugkomt. Dat voelt gewoon als een no-go. Die meisjes worden als het ware meteen gefriendzoned.
Dus ja, voor mij ben je net zo goed een klootzak als je een dag nadat het uit is dat wijf gaat neuken
Hoe oud ben je, 14 ofzo zeker?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:04 schreef kibhaon het volgende:
maar zeg nou zelf; win win situatie toch, ik een leuke nacht gehad en vriend is van die hoer af?
oke,dit begrijp ik. gewoon een gevoelskwestie,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga ook niet achter exen van vrienden aan. Lijkt mij allemaal heel ongemakkelijk. Het is bij mij sowieso het geval dat zo gauw een meisje een relatie krijgt met een vriend, dat alle aantrekkingskracht in één keer verdwijnt en ook niet meer terugkomt. Dat voelt gewoon als een no-go. Die meisjes worden als het ware meteen gefriendzoned.
maar waarom ben je een klootzak als je achter een ex van een vriend aan gaat?quote:Dus ja, voor mij ben je net zo goed een klootzak als je een dag nadat het uit is dat wijf gaat neuken
Niet perse een gevoelskwestie. Ook al zou ik gevoelens krijgen voor een vriendin van een vriend, dan zou ik daar echt niet aan toegeven. Het punt is dat je gewoon moet voorkomen dat zulke gevoelens ontstaan. Als je jezelf daarvoor open stelt dan doe je iets fout, dan ga je met de verkeerde instelling het contact met haar aan. Voor mij is het heel gemakkelijk om die switch te maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:07 schreef kibhaon het volgende:
oke,dit begrijp ik. gewoon een gevoelskwestie,
Dat is een kwestie van je een klein beetje inlevenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:07 schreef kibhaon het volgende:
maar waarom ben je een klootzak als je achter een ex van een vriend aan gaat?
Dat is wel de beste oplossing natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou, zoals ik net ook al zei, zeggen dat ze op moet flikkeren en eventueel daarna tegen mijn mattie zeggen dat zijn vriendin een slet is.
Ze verdiend zijn liefde niet en hij verdient beter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:24 schreef DeJongenn het volgende:
Daarom moet je het vertellen. Niemand wilt zo voorgelogen worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:24 schreef DeJongenn het volgende:
Dit. Stel hij komt er achter dat ze met iemand anders is vreemdgegaan en het gaat uit dan verteld ZIJ het waarschijnlijk ook van jou tegen hem (om hem te kwetsen ofzo) en dan ben je nog verder van huis.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:21 schreef deadprez het volgende:
Ik zou het wel vertellen als het je beste vriend is en gewoon de klappen incasseren die je verdiend hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:21 schreef deadprez het volgende:
Hier sluit ik je me bij aan. Altijd maar drank de schuld geven dat je vreemd bent gegaan oid, maar naar jezelf kijken, ho maar. Erg laf.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:22 schreef tichka het volgende:
waarom krijgt drank altijd de schuld... als mijn vriend zoent met me beste vriendin dan kunnen ze van mij part allebei opdonderen, als je door drank niet meer waat wat je doet dan drink je maar wat minder zodat je wel weet wat je doet.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:21 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:22 schreef tichka het volgende:
waarom krijgt drank altijd de schuld... als mijn vriend zoent met me beste vriendin dan kunnen ze van mij part allebei opdonderen, als je door drank niet meer waat wat je doet dan drink je maar wat minder zodat je wel weet wat je doet.
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hier sluit ik je me bij aan. Altijd maar drank de schuld geven dat je vreemd bent gegaan oid, maar naar jezelf kijken, ho maar. Erg laf.
same here, je grenzen liggen misschien wat hoger qua handelingen (ook qua sex met vriendin) maar om dan opeens vreemd te gaan? of met je blote fallus op de bar te gaan staan? Dan moet je echt wel heel erg veel gezopen hebben, of het al in je hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet.
Ik ben nog nooit zo dronken geweest dat ik geen controle meer over mijn eigen acties had.
Ja ik doe lomp, stom, en ben traag als de fucking neten en mijn coordinatie faalt en als ik nog meer drink ben ik misselijk.
Maar alcohol zorgt er bij mij niet voor dat ik zou vreemdgaan.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:39 schreef Koral het volgende:
"Op den duur kwam ik op zijn slaapkamer zijn vriendin tegen".
Wat had je, jij lelijke valse nicht, uberhaubt daar te zoeken zonder die vriend?
Kringfeestje is weer andere uiterste. Gaat om gepastheid. Alleen met de 'vrouw des huizes' in de slaapkamer van je beste vriendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef imanidiot het volgende:
[..]Als ik een feestje geef dan is dat ook door het hele huis heen.
1 regel ga niet in kastjes lopen snuffelen en dat is het.
De kring feestjes op stoeltjes heb ik geen zin meer in.
Toch ts krijgt het voordeel van de twijfel, hij heeft spijt en eigenlijk vertelt het verhaal al dat het meisje hem zoende en hij duwde haar weg.
Ik sta ook wel eens alleen met de vriendin van een van mijn vrienden.
En één heeft me betast maar dat was volgens iedereen niet erg die is namelijk vies en lelijk.
Ts wees verstandig hou je bek ga niet in poep roeren wat niet van jou is.
En die beste vriend die dan gewoon even gaat kijken waar ze over praten, helemaal niet achterdochtig of zo, aldus de TS.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:54 schreef Koral het volgende:
[..]
Kringfeestje is weer andere uiterste. Gaat om gepastheid. Alleen met de 'vrouw des huizes' in de slaapkamer van je beste vriend
Mijn beste maatje staat ook wel eens alleen met mijn vriendin in een slaapkamer in mijn huis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:54 schreef Koral het volgende:
[..]
Kringfeestje is weer andere uiterste. Gaat om gepastheid. Alleen met de 'vrouw des huizes' in de slaapkamer van je beste vriend
Dat weet je niet. Voor hetzelfde geld is TS jouw beste maatje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:00 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Mijn beste maatje staat ook wel eens alleen met mijn vriendin in een slaapkamer in mijn huis.
Ze hebben elkaar nog niet lopen zoenen of neuken...
Maar we kunnen dan ook echt wel volledig op elkaar vertrouwen.
Moet ook wel bekennen dat zijn vriendin niet echt mijn type is en andersom ook niet.
Haha die had in janken uitgebarsten bij mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Voor hetzelfde geld is TS jouw beste maatje.
Wat lief!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:21 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Haha die had in janken uitgebarsten bij mij.
emotionele vrienden
Ik weet niet zo goed hoe ik dit allemaal moet interpreteren met jouw naamquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:00 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Mijn beste maatje staat ook wel eens alleen met mijn vriendin in een slaapkamer in mijn huis.
Ze hebben elkaar nog niet lopen zoenen of neuken...
Maar we kunnen dan ook echt wel volledig op elkaar vertrouwen.
Moet ook wel bekennen dat zijn vriendin niet echt mijn type is en andersom ook niet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik dit allemaal moet interpreteren met jouw naam
Dit. Gewoon vertellen als je een echte man bent en hij een echte vrienden van jou =pquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:23 schreef Snowballed het volgende:
En dat dan vriend noemen.... tuurlijk zeg je dat gewoon... (nou heb ik ook niet van die hele moeilijke vrienden als het op feestjes/doorzakken/zuipen aankomt...)
Deze man heeft wel een punt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:47 schreef VMSDKR het volgende:
Whatsapp haar en vraag of ze zin heeft om alsnog seks met je te hebben. Ik bedoel, als je het dan toch gaat vertellen; make it count.
We hebben het hier niet over een nachtzoen, en ook 3 kussen op de wang tellen niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:40 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ken iemand die met de nieuwe vriendin van zijn vader heeft gezoend, en met de nieuwe vriend van zijn moeder (hij is biseksueel). Met de vriendin van zn broer en de vriend van zijn zus. En toch was er helemaal geen probleem en heeft hij nog steeds een super goede band met iedereen. Top mensen zijn dat!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je geeft aan dat je een soort vertrouwenspersoon-rol hebt had in je vriendenkring.
Nee, daar heb ik het ook niet over...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:56 schreef Latert het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een nachtzoen, en ook 3 kussen op de wang tellen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |