SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Oh ik wou over halfuurtje, zit nog ff tv serie te kijkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijs doen we wel ff coop. Anders ging ik GTA doen
Of jij bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
Verschil tussen divisie 5 en 4 is redelijk groot voor mijn gevoel
Je had toch hopelijk ook niet echt verwacht dat je ze nu het goedkoopste zou kunnen oppikken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:58 schreef Blistering het volgende:
Hmm, Diego Costa verkocht voor 165.000. Neymar wil nog niet zo goed, maar staan er opeens ook tyfus veel op
Hij heeft ze uit packs..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je had toch hopelijk ook niet echt verwacht dat je ze nu het goedkoopste zou kunnen oppikken?
Jezusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Avondje pakjes openen voor 100k heeft het volgende opgeleverd met spelers met waarde
IF Rodriquez
Fabregas
Gundogan
Hummels
Nasri
Valencia
Dat dus iddquote:
Er is hier iemand die beter had dan jij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Avondje pakjes openen voor 100k heeft het volgende opgeleverd met spelers met waarde
IF Rodriquez
Fabregas
Gundogan
Hummels
Nasri
Valencia
Krulquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:02 schreef Anonymous61 het volgende:
Cech of Lloris ?![]()
wie beste GK prem
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef BDIL het volgende:
Feyenoord - Heracles eerste werkdagDaarna Hoek en AZ
nicequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef BDIL het volgende:
Feyenoord - Heracles eerste werkdagDaarna Hoek en AZ
Hart met Glovequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:02 schreef Anonymous61 het volgende:
Cech of Lloris ?![]()
wie beste GK prem
Joden vangen die het veld op rennenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:05 schreef Blistering het volgende:
Ronaldo kost ook echt 2,2 miljoen ofzo![]()
Misschien maar voor een miljoen coins pakjes halen.
http://ultimateteamtrading.netquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:06 schreef BDIL het volgende:
Welke website gaf nauwkeurig prijzen weer?
Zo veel wedstrijden al ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet slecht voor alleen wedstrijden in divisies en in een 2-spitsen systeem.
Wat zijn jullie beste records?
Nou da's ook niet aardigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat die mongool praten, alleen echte bazen pullen Ronaldo.
Ik speel steeds maar met een gold team ja. En dan met silvers een single matchs voor de fitness.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zo veel wedstrijden al ?
Heb je maar 1 team ?
quote:
Wedden van niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou da's ook niet aardigAls ik voor een miljoen coins pakjes open trek ik er sowieso Ronaldo én Messi uit.
Ja man iedereen doet echt hyper over die wedstrijden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:08 schreef Kiid het volgende:
Iedereen doet wel hyper over die wedstrijden, maar sommige lijken hele avonden GTA online te spelen. Alleen dan kan je al iets van 20+ wedstrijden spelen. Zeker met rage quits tussendoor
Ooooo dan valt het wel meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik speel steeds maar met een gold team ja. En dan met silvers een single matchs voor de fitness.
Die 44 wedstrijden zijn allemaal deze week gespeeld.
*omdatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ooooo dan valt het wel mee
Ik speel nu alleen maar met een team doordat het zo lekker speelt
Gomez met 24 goals en nog 10 assists uit 20 wedstrijden Ibarbo heeft er 22 uit 20 wedstrijden en 8 assists scoren beide bijna even veel dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
*omdat
Wat is je beste goal record nu dan?
hyper hyper hyper hyperquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja man iedereen doet echt hyper over die wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |