Ooh, dat wist ik ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leugens. Het kan wel, het is alleen lastig te vinden. Er zijn 19 zaken over de hele map die je kan overvallen. Voornamelijk 24/7 shops en tankstations.
Ik ben veels te agressief, ik vermoord iedereen en als er politie achter me aan zit blijf ik vluchten en vluchten. Net rende ik in het donker door tuinen en sprong over schuttingen met politiehelikopter boven me en 10 agenten achter me door een een stomme storeovervalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:19 schreef CaasS het volgende:
Ik merk dat ik me vaak gewoon kapot laat schieten als ik 3 sterren heb en er vaak voor kies om mensen te laten leven,omdat je vaak kansloos bent tegenover die popo....
Maak net een donut bij een NPC in de buurt, die belt de politie, roadblock die ik niet zie aankomen, val van me motor af en wordt kapot geschoten.De 'wereld' is een stuk agressiever dan dat ik ben en dat in een GTA spel...
Valt me toch wel wat tegen.
Ohw ik soms ook wel. Liep net naast een politievrouw met Franklin en zeg hi, ze zegt hi terug. Ik zeg nog een keer wat...geen reactie. Derde keer zegt ie ''bitch'' waarop zij terug scheld en ik haar neersteek. (Wie denkt ze wel niet dat ze is...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:23 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik ben veels te agressief, ik vermoord iedereen en als er politie achter me aan zit blijf ik vluchten en vluchten. Net rende ik in het donker door tuinen en sprong over schuttingen met politiehelikopter boven me en 10 agenten achter me door een een stomme storeoverval![]()
Ik ging meteen dom de bergen inrijden tot mijn auto kapotging en daarna vol vuur openen op politie tot ik 5 sterren had en toen moest ik rennen...
Dat hebben ze met opzet gedaan en dat zal altijd zo blijven. Wat als er iets stoms gebeurt wat je heel graag terug wil draaien maar hij auto saved? Daar heb je dus de andere save slot voor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb soms moeite met dat savegamesysteem. Autosave werkt wel goed, maar als ik dan een auto koop en dan opslaan met quicksave, is dat niet dezelfde game als de autosave game
Dan maakt hij dus een quicksave slot en een autosaveslot. Was ook al met IV zo
GTA 4 is veel slechter dan San Andreas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:24 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hoezo mindere GTA4 ??
spel ervaring was mischien wat minder, maar om GTA4 nou "slechter"te vinden![]()
ik heb er wel vertrouwen in dat GTA6 wel weer helemaal de shit word over een jaartje of 5
Tess aap? I lolled.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
mensen die me tegenkomen in gta online, daar heet ik tessaap.
OH GODquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:27 schreef Studiotje het volgende:
Ik dacht al, wat is het rustig op de weg...
[ afbeelding ]
Haha,. ja das me psn, is echt al bijna 4 jaar oud ofzo ;p zoals k al zei, was makklijker geweest als ik me in gta pizzapuntje had genoemd ;pquote:
Haha, same herequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:23 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik ben veels te agressief, ik vermoord iedereen en als er politie achter me aan zit blijf ik vluchten en vluchten. Net rende ik in het donker door tuinen en sprong over schuttingen met politiehelikopter boven me en 10 agenten achter me door een een stomme storeoverval![]()
Ik ging meteen dom de bergen inrijden tot mijn auto kapotging en daarna vol vuur openen op politie tot ik 5 sterren had en toen moest ik rennen...
Haha, welke ben je?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Er is een topic voor GTA online he, je zit in mijn race btw
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe unlock ik de survivals eigenlijk? Vind die wel leuk, maar kan alleen meedoen als ik wordt uitgenodig.
Een turtle beach onder de 80 euro.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
offtopic:
Wil 'n nieuwe headset kopen (max 80 euro), welke raden jullie aan/gebruiken jullie?
Graag ander topic openen, ik kom hier voor GTA V, lekker boeiend die headsets.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
http://www.gamingheadsets(...)-ear-force-px22.html
of
http://www.gamingheadsets(...)h-ear-force-p11.html
wil het liefst draadloos namelijk. Dan maar wat meer money spenden.
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |