Superstoer joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef yulian het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, beetje zulke mensen filmen omdat ze moeite hebben met daten. Vind het net hetzelfde als een olifant in het circus
wat is er mis met krullenquote:
Zo komt het over op mij, een mongolenshow leuk kijken naar gehandicapten op de donderdagavondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat ze niet goed bij hun hoofd zijn natuurlijk. Niet allemaal tenminste.
echt totaallll niet mijn typ hurhhggguujjquote:
Het ging me vooral om het woord mongolen. Ik had nog iets toegevoegd aan mijn post: dat je wel gelijk hebt dat het aapjes kijken is. Al is aapjes ook weer niet zo netjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef yulian het volgende:
[..]
Zo komt het over op mij, een mongolenshow leuk kijken naar gehandicapten op de donderdagavond
Dat komt nog..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef super_tekkel het volgende:
ze had liever een vleeslollie ipv ijsje
Dus dat, hij is een eckte playert!! Maar ze passen wel leuk bij elkaar...quote:
Het is dan ook niet de bedoeling om de personen in de show een mongool te noemen meer het programma zelfquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het woord mongolen. Ik had nog iets toegevoegd aan mijn post: dat je wel gelijk hebt dat het aapjes kijken is. Al is aapjes ook weer niet zo netjesNou ja. Ik begrijp je punt wel hoor.
toegegeven, dat baantje wil ik ook welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
Die kekke vuurtoren huppelt er maar achteraan
Inderdaad het zijn toch geen kleutersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Die coach erachter meekijkenGaat ze straks mee de slaapkamer in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |