!
 ! 

Het zat/stond los in de groentela.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is je groentela. Daar moeten groenten in, maar dat eten wij FOK!crew natuurlijk niet

Nou, nee. Volgens mij niet. Dit is het model:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:42 schreef BrandX het volgende:
Kan je dat onderste ding, niet ergens rechtop neerzetten onder je vriesvak/het vriesgedeelte? Het lijkt een lekbak daarvoor.

quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon de handleiding kunnen lezen
We weten dat je crew bent, je hoeft je niet zo te etaleren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:38 schreef static het volgende:
Staat niets over in de gebruiksaanwijzing en heb dus geen idee. Stonden er los in.

Heeft dat zin?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:55 schreef Leandra het volgende:
Die doorzichtige bak lijkt volgens dit plaatje iets om in je groentela de te gebruiken om fruit en groenten te kunnen scheiden.
[ afbeelding ]
Plaatje is klikbaar.
Geen idee waar dat andere ding voor is.

Ohw, zie nu pas dat jij het bent. Hoe gaat het?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:42 schreef BrandX het volgende:
Kan je dat onderste ding, niet ergens rechtop neerzetten onder je vriesvak/het vriesgedeelte? Het lijkt een lekbak daarvoor.

Volgens de OP stond daar niets in, en in de downloads die ik gezien heb stond ook vrijwel niets.....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon de handleiding kunnen lezen

Geen idee of het voor jou zin heeft, ik zou het wel handig vinden, om diverse redenen, maar lekken zou reden # 1 voor mij zijnquote:

.
.

Wut?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef jogy het volgende:
Hoort dat andere ding niet ergens in je zogenaamde fresh control ding?.

Ok, ligt morgen dus bij de boom. Wat een onzin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef jogy het volgende:
Volgens het plaatje is het inderdaad een sub-bakje voor je lade, sommige groenten/fruitsoorten spelen nou eenmaal niet goed samen waardoor het sneller rot.

Dan wordt het vuilnis opgehaald.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:16 schreef imikethat het volgende:
Wat is het praktisch nut van afval bij de boom gooien? Ligt het dan minder in de weg of is dit biologisch afbreekbaar plasic?

Het bij de boom gooien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:16 schreef imikethat het volgende:
Wat is het praktisch nut van afval bij de boom gooien?

Hij ligt ergens in Amsterdam Zuid in de buurt van een boom.quote:

Bij mij ook blijkt ondertussen. Wel het goede knopje indrukken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:40 schreef Leandra het volgende:
Onze nieuwe koelkast is 2 maanden geleden geplaatst, maar die was heel rap koel.

Maar in een iglo is het helemaal niet eens koud..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:06 schreef static het volgende:
[..]
Bij mij ook blijkt ondertussen. Wel het goede knopje indrukken.
Lijkt hier nu wel een iglo in dat ding.
 Waarom denk je dat Eskimo's daar in slapen en niet gewoon buiten midden in de sneeuw?
 Waarom denk je dat Eskimo's daar in slapen en niet gewoon buiten midden in de sneeuw?  

Met stapjes langzaam maar zeker vooruit. Thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, zie nu pas dat jij het bent. Hoe gaat het?
 .
.

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:13 schreef imikethat het volgende:
De bovenste is voor stroganoff en de voorste is om je modem te koelen

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |