Het zat/stond los in de groentela.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is je groentela. Daar moeten groenten in, maar dat eten wij FOK!crew natuurlijk niet
Nou, nee. Volgens mij niet. Dit is het model:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:42 schreef BrandX het volgende:
Kan je dat onderste ding, niet ergens rechtop neerzetten onder je vriesvak/het vriesgedeelte? Het lijkt een lekbak daarvoor.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon de handleiding kunnen lezen
We weten dat je crew bent, je hoeft je niet zo te etaleren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:38 schreef static het volgende:
Staat niets over in de gebruiksaanwijzing en heb dus geen idee. Stonden er los in.
Heeft dat zin?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:55 schreef Leandra het volgende:
Die doorzichtige bak lijkt volgens dit plaatje iets om in je groentela de te gebruiken om fruit en groenten te kunnen scheiden.
[ afbeelding ]
Plaatje is klikbaar.
Geen idee waar dat andere ding voor is.
Ohw, zie nu pas dat jij het bent. Hoe gaat het?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:42 schreef BrandX het volgende:
Kan je dat onderste ding, niet ergens rechtop neerzetten onder je vriesvak/het vriesgedeelte? Het lijkt een lekbak daarvoor.
Volgens de OP stond daar niets in, en in de downloads die ik gezien heb stond ook vrijwel niets.....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon de handleiding kunnen lezen
Geen idee of het voor jou zin heeft, ik zou het wel handig vinden, om diverse redenen, maar lekken zou reden # 1 voor mij zijnquote:
Wut?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef jogy het volgende:
Hoort dat andere ding niet ergens in je zogenaamde fresh control ding?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |