Kleine correctie gemaakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:39 schreef Roadtrip het volgende:
Ik vind het schokkend hoe makkelijk er over deze problemen wordt gedacht. Als eerste zijn er écht mensen die weinig geld hebben in Nederland. Vaak Soms kunnen deze mensen er ook niets aan veranderen. Sommige mensen zijn ook gewoon minder intelligent, en maken daardoor financieel minder verstandige beslissingen.
Ja daar heeft deze TS wel vaker last van.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:01 schreef leolinedance het volgende:
Krijg het gevoel dat TS eigenlijk graag wil laten blijken dat hij best wel rijk is...
Wat een onzin. Zowiezo ben ik niet echt rijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar heeft deze TS wel vaker last van.
Inderdaad. Als iemand 10 jaar geleden een plasma TV heeft gekocht, betekend dat niet dat hij nu een ruime financiële situatie heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef Scorpie het volgende:
TS heeft medelijden met plasma tv bezitters ?
Toch is het jammer wanneer mensen niet kunnen doen wat ze willen en verdienen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef Fushia2 het volgende:
Je bent armoede en spaarzaam wat door elkaar aan het halen vind ikAls die vriend in kwestie echt arm was, was hij ook niet op dat feestje.
Goed topic trouwens, maar waaromheen KLB?
Of misschien vindt hij het heus niet zo erg om te lopen en spaart hij dit geld liever?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zowiezo ben ik niet echt rijk.
[..]
Inderdaad. Als iemand 10 jaar geleden een plasma TV heeft gekocht, betekend dat niet dat hij nu een ruime financiële situatie heeft.
[..]
Toch is het jammer wanneer mensen niet kunnen doen wat ze willen en verdienen.
De KLB, geen idee. Ik kijk niet zo veel in de andere gedeeltes van dit forum.
Wees blij; je hebt de gelegenheid nog.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:14 schreef Die_Bratpfanne het volgende:
Bij het lezen van de TT ging ik er van uit dat dit topic over het niveau in KLB zou gaan
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:46 schreef BozeHaas het volgende:
Verkapte kijk mij 10x per jaar op vakantie gaan topic
Wat een haat weer...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef BozeHaas het volgende:
En ondanks dat je veel geld hebt faal je keihard in het hosselen, jij moet echt tering lelijk zijn
Jawel maar dan voer ik haar dronken of geef ik haar ghb.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:22 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat weer...
Om vaak op vakantie te gaan heb je niet veel geld nodig.
Daarbij, heb jij nog nooit iets stoms tegen een chick gezegd?
Wat? Link naar betreffende post gaarnequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef BozeHaas het volgende:
En ondanks dat je veel geld hebt faal je keihard in het hosselen, jij moet echt tering lelijk zijn
Deze volgens mij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat? Link naar betreffende post gaarne
Je hebt er helemaal gelijk in dat het toeval is. Niet alleen een hebben of verliezen, maar ook - in tegenstelling tot alle rechtse kreten - de kansen die je aangeboden krijgt, en waarmee je geboren wordt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Mishu het volgende:
Ik herken het gevoel wel TS. Maar waarom niet je geld opsparen en er iets duurzaams mee doen?
Ik heb ook het idee dat de crisis de samenleving verdeeld in winnaars en verliezers. Veel is toeval, werk kunnen vinden en dergelijke. Omdat je dat weet voel je je kut.
Maar uiteindelijk kan iedereen zijn baan verliezen. Dus sparen met die hap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |