Eerst even een achtergrond verhaal. Ik was zaterdagnacht uitgegaan met camera. Hier helemaal los gegaan en 2000 foto's gemaakt. 2000 foto's uploaden gaat natuurlijk niet snel, dus ik had als eerste de aller vetste verstuurd.
Nu appt die chick me of ik er niet veel meer had gemaakt. Die chick is een 10/10. Echt uit je dromen. Ik heb mezelf eigenlijk ge-friendzoned omdat ze totaal uit mijn league was. Nooit iets met haar geprobeerd.
Maar nu ze appte, kon ik het niet laten om flirterig te eindigen. Ik had gezegd dat ik weinig foto's van haar had gemaakt, ik dat niet goed doe, en ik haar de volgende keer meer zal stalken.
Maar dat is bij nader inzien zo creepy... Niet zeggen dat je graag veel foto's van haar hebt, maar ook zeggen dat je haar gaat stalken. Vooral dat stalken.
Fok! help! Ze heeft het gelezen, maar antwoord niet meer.
De grote vraag. Is het awkward om dus te zeggen dat je een chick niet genoeg hebt gefotografeerd, en haar de volgende keer meer gaat stalken?
Laten we een pol houden!
Poll: Was dat een awkward uitspraak van TS?•
Ja•
NeeTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierNog een andere kwestie met missende algemene opinie:
Poll: Is foto's maken tijdens een feest contactgestoord?•
Ja•
NeeTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier[ Bericht 24% gewijzigd door Roadtrip op 30-09-2013 23:52:07 ]
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.