quote:Op maandag 30 september 2013 23:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
PM de pics van haar billen. En ja die heb je gemaakt stiekemerd.
Die heb ik inderdaad gemaakt. Onderaan een strippaal. Met een enorme camera met losse flitser. Iig duidelijk dat ik er was, en ik foto's maakte. Ze werd er natuurlijk alleen maar wilder van.quote:Op maandag 30 september 2013 23:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
PM de pics van haar billen. En ja die heb je gemaakt stiekemerd.
Dan lijkt alsof ik geen ruggengraat heb, en bovendien maakt het het alleen maar erger.quote:Op maandag 30 september 2013 23:26 schreef Jv1994 het volgende:
Zeg nou maar dat het een domme grap was en vraag of ze met je uit eten gaat a ezel
Zo dacht ik er 5 minuten geleden ook over. Maar ik ben een man. Ik begrijp woman logic niet.quote:Op maandag 30 september 2013 23:27 schreef Geralt het volgende:
Nouja als ze daar al niet mee/om kan lachen dan is ze geen knip voor de neus waard.
Mensen die dat spreekwoord niet minstens 1x in de week gebruiken zijn overigens ook geen knip voor de neus waard.
IRL kan je mensen hun emoties nog een beetje aflezen...quote:Op maandag 30 september 2013 23:29 schreef Jv1994 het volgende:
Maar dat zal ook wel niks worden als je dit al weet te verpesten
Echt wtf, je praat via whatsapp hoe krijg je het voor elkaar om dat te verkankeren en iets te zeggen waar je spijt van krijgt
Als je in een normaal gesprek zoiets doms zou zeggen a la, maar op whasapp man, whatsappp, je hebt de tijd om na te denken over wat je kan zeggen.....
Je bent een man. Je hoeft vrouwenlogica niet te begrijpen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:33 schreef Roadtrip het volgende:
Zo dacht ik er 5 minuten geleden ook over. Maar ik ben een man. Ik begrijp woman logic niet.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:26 schreef Jv1994 het volgende:
Zeg nou maar dat het een domme grap was en vraag of ze met je uit eten gaat a ezel
TS komt over als een bitch anders.quote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je bent een man. Je hoeft vrouwenlogica niet te begrijpen.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef Smack10 het volgende:
hoeveel topics ga je openen, onzekere nerd?
Deze man begrijpt. Jammer alleen dat ik half contacgestoord blijk te zijn...quote:Op maandag 30 september 2013 23:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel een geniaal idee om je camera mee te nemen. Alle chicks willen op de foto, en geven hun nummer achteraf.
Voor de foto's jaquote:Op maandag 30 september 2013 23:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel een geniaal idee om je camera mee te nemen. Alle chicks willen op de foto, en geven hun nummer achteraf.
Ja wss welquote:Op maandag 30 september 2013 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor de foto's jaVerder ben je gewoon de nerd met de camera
Zo keken alleen de gozers ertegenaan.quote:Op maandag 30 september 2013 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor de foto's jaVerder ben je gewoon de nerd met de camera
TS is bang dat hij heeft gezegd wat hij wilde zeggenquote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef madeliefff het volgende:
Wat is t probleem , mensen zeggen dit zo vaak als grapje. Niks ergs aan, ook niks meer over zeggen want dan word het juist raar.
De grote vraag. Is het awkward om dus te zeggen dat je een chick niet genoeg hebt gefotografeerd, en haar de volgende keer meer gaat stalken?quote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef madeliefff het volgende:
Wat is t probleem , mensen zeggen dit zo vaak als grapje. Niks ergs aan, ook niks meer over zeggen want dan word het juist raar.
Nee, en de volgende keer moet minimaal de helft van de foto's van haar zijn en maak er dan ook eentje met een telelens waar ze haar huis binnenstapt.quote:Op maandag 30 september 2013 23:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
De grote vraag. Is het awkward om dus te zeggen dat je een chick niet genoeg hebt gefotografeerd, en haar de volgende keer meer gaat stalken?
Laten we een pol houden!
Poll: Was dat een awkward uitspraak van TS?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goed plan!quote:Op maandag 30 september 2013 23:42 schreef jogy het volgende:
eentje met een telelens waar ze haar huis binnenstapt.
Dat doen alleen de echte sociaal gestoordenquote:Op maandag 30 september 2013 23:45 schreef BozeHaas het volgende:
Foto's maken tijdens een feestx1000
Dat blijktquote:Op maandag 30 september 2013 23:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat doen alleen de echte sociaal gestoorden
Boeiend, dat lijkt het toch al, je hebt jezelf echt op rock bottom geplaatst, lager kan je toch niet gaanquote:Op maandag 30 september 2013 23:33 schreef Roadtrip het volgende:
Dan lijkt alsof ik geen ruggengraat heb, en bovendien maakt het het alleen maar erger.
TS meende het, die zei het niet als grapje. En zij weet dit, omdat ze uit zijn verdere gedrag heeft afgeleid dat het gewoon een natte vaatdoek isquote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef madeliefff het volgende:
Als je over elke zin zo gaat na denken word je gek. Haal die pol nou maar weg anders sluit ik je op in mijn kelder. Dat was dus een grapje, niks mis mee zie je.quote:Op maandag 30 september 2013 23:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
De grote vraag. Is het awkward om dus te zeggen dat je een chick niet genoeg hebt gefotografeerd, en haar de volgende keer meer gaat stalken?
Laten we een pol houden!
Poll: Was dat een awkward uitspraak van TS?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is dat echt heel vreemd? Iedereen vond het wel leuk. Alleen dansen was rottig. Super zwaar werd het ding na een tijdje.quote:Op maandag 30 september 2013 23:45 schreef BozeHaas het volgende:
Foto's maken tijdens een feestx1000
quote:Op maandag 30 september 2013 23:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS is bang dat hij heeft gezegd wat hij wilde zeggen
quote:Op maandag 30 september 2013 23:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
TS meende het, die zei het niet als grapje. En zij weet dit, omdat ze uit zijn verdere gedrag heeft afgeleid dat het gewoon een natte vaatdoek is
Ik meende het een soort van ook. Maar op een vriendelijke manier -- totaal niet seksueel. Ik vind het lullig dat er van iedereen super veel fotot's waren, behalve haar. Terwijl ze super aardig is.quote:Op maandag 30 september 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ligt aan het figuur die het zegt, een bloedje serieus persoon zou wat meer op zijn woorden moeten letten wat dat betreft dan een flierefluiter.
Ik heb hier een dilemma, ja!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |