dat ook ja en niet alleen in de spits, maar ook er vlak buiten en in de weekenden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
fixed that for you.
Genoeg IC-diensten die makkelijk 2x zo lang zouden mogen in de spits.
ja als ze genoeg sprinters zouden hebben om de DDZ's als intercity in te kunnen zetten, was dat probleem natuurlijk ook opgelost.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat ook ja en niet alleen in de spits, maar ook er vlak buiten en in de weekenden.
De verhouding tussen IC-materieel en stoptreinmaterieel is wat krom op dit moment, omdat DD-AR naar DDZ verbouwd is. De reden dat dit materieel naar de IC's gaat is dat stoptreinmaterieel een gelijkvloerse instap moet hebben in de toekomst.
Sprinter Nieuwe Generatie moet dat gat opvullen. In de tussentijd blijven er in ieder geval ook nog V'tjes rijden
Borne is een voorbeeld (in beide richtingen zelfs)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef b2py het volgende:
Alle overwegen met een stop-door schakeling.
"U kunt iniedergeval goed Nederlands"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Hoe had U het gehad willen hebben. Gaan we gewoon rustig uitstappen of gaan we problemen maken"
In Heerhugowaard zijn rond het station drie overwegen aangepast. (Twee vallen onder dezelfde schakeling maar dat telt nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Borne is een voorbeeld (in beide richtingen zelfs)
Dat mensen niet in grijpen zal deels iets zijn van "ik heb er geen last van dus laat maar" maar denk dat een deel van de mensen ook niet in durft te grijpen. Ik heb dergelijke verhalen wel eens gehoord, maar die mensen zeggen je weet ook nooit wat zo'n idioot allemaal op zak heeft en hoe agressief hij kan worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe meer van dat soort filmpjes online komen te staan te beter. Nu nog dat mensen weer initiatief tonen om zelf ook in te springen en dan kán het nog wat gaan worden in ons land.
Ik vind zelf praten/schreeuwen niet genoeg om in te grijpen. Als iemand een ander gaat aanraken/slaan dan zou ik wel ingrijpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef jappas het volgende:
[..]
Dat mensen niet in grijpen zal deels iets zijn van "ik heb er geen last van dus laat maar" maar denk dat een deel van de mensen ook niet in durft te grijpen. Ik heb dergelijke verhalen wel eens gehoord, maar die mensen zeggen je weet ook nooit wat zo'n idioot allemaal op zak heeft en hoe agressief hij kan worden.
Geen ATB-NG?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef greavy het volgende:
De Heimwee Express gaat dit weekend NIET rijden. Volgens de website in verband met een technisch mankement.
gewoon melden bij het meldpunt volle treinenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef Fiorano het volgende:
Pf weer lekker proppen in 6 balken icm tussen Schiphol en Enschede... Heerlijk benauwd op het balkon staan.
Ik snap dat nooit, mensen gaan altijd allemaal op het balkon staan. Fucking druk, geen airco en als er plaats vrij komt ben je als laatste aan de beurt. En je staat in de weg met het in/uitstappen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef Fiorano het volgende:
Pf weer lekker proppen in 6 balken icm tussen Schiphol en Enschede... Heerlijk benauwd op het balkon staan.
Dus als de gangpaden vol staan blijf je lekker op het perron staan wachten?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, mensen gaan altijd allemaal op het balkon staan. Fucking druk, geen airco en als er plaats vrij komt ben je als laatste aan de beurt. En je staat in de weg met het in/uitstappen.
Zo'n trein laat ik inderdaad aan me voorbij gaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dus als de gangpaden vol staan blijf je lekker op het perron staan wachten?
En dan is de volgende nog VIRM ook en moet je weer wachten!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zo'n trein laat ik inderdaad aan me voorbij gaan.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:28 schreef b2py het volgende:
[..]
En dan is de volgende nog VIRM ook en moet je weer wachten!
Ze voorspellen!twitter:NS_online twitterde op donderdag 10-10-2013 om 19:32:40Zwolle-Meppel: vanaf 20:15 uur geen treinen door een seinstoring. http://t.co/axyyfHaEPO #ZlMp reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |