Fixed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef b2py het volgende:
Ik ga straks naar Amsterdam met de trein, als dat maar goed gaat.
Als reiziger die niet weet wat er nu weer allemaal uit ligt? Ik weet het niet. Het is geen Maastricht via Groningen of zo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
Met een beetje topografische kennis snap je toch wel dat Utrecht - Rotterdam nooit het snelst via Schiphol is?
Ja ok, op de computer heb je een mooi spoorkaartje, maar de app heeft die idd niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als reiziger die niet weet wat er nu weer allemaal uitligt? Ik weet het niet. Het is geen Maastricht via Groningen of zo.
Als er tussen Utrecht en woerden iets gebeurd is, heb je weinig andere keus. Als de fyra het doet valt het nog best mee hoeveel langer het is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
Met een beetje topografische kennis snap je toch wel dat Utrecht - Rotterdam nooit het snelst via Schiphol is?
Utrecht - Den Bosch - Breda - Rotterdam?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als er tussen Utrecht en woerden iets gebeurd is, heb je weinig andere keus. Als de fyra het doet valt het nog best mee hoeveel langer het is.
Ook goed, bedoelde eigenlijk utrecht-gouda. Dat hele traject is zo'n beetje single point of failure die kant op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:42 schreef James1988 het volgende:
Het is Woerden - Gouda wat eruit ligt.
Is dat sneller? Kan het me haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Utrecht - Den Bosch - Breda - Rotterdam?
Ajoh.. 8:26 op Duivendrecht moet goedkomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zie morgen meer met wanhopen tegemoed.
Het is topografie met dienstregelingquote:
Via schiphol (of leiden) is bijna een half uur sneller.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is topografie met dienstregeling.
Yup, maar Schiphol ligt er vaker uit dan Woerden, dus elk backupplan over Schiphol heeft een backupplan nodigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Via schiphol (of leiden) is bijna een half uur sneller.
Stop ik op Duivendrecht?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:47 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ajoh.. 8:26 op Duivendrecht moet goedkomen.
Overstap op een of andere bus zeker? Dan krijgt hij niet eens geld terug vanwege vertragingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:11 schreef ArnosL het volgende:
Een vriend van me heeft nu een uur vertraging doordat z'n station werd overgeslagen. Z'n trein had drie minuten vertraging..
Hij mag dus een uur wachten op station Lent.
Dat was zonder nieuwsbericht ook wel gelukt hoor..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:11 schreef ArnosL het volgende:
Een vriend van me heeft nu een uur vertraging doordat z'n station werd overgeslagen. Z'n trein had drie minuten vertraging..
Hij mag dus een uur wachten op station Lent.
Hij is student en heeft een OV-chipkaart, dus dan kan hij niet eens geld terug vragen toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overstap op een of andere bus zeker? Dan krijgt hij niet eens geld terug vanwege vertraging
Zal best, maar het verhaal dat het alleen bij uitzonderlijke situaties gebeurt is wel erg onwaarschijnlijk lijkt me dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat was zonder nieuwsbericht ook wel gelukt hoor..
Jawel, iets van ¤ 2,40 krijg je dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij is student en heeft een OV-chipkaart, dus dan kan hij niet eens geld terug vragen toch?
¤2,27 bij 30-59 minuten minuten en ¤4,54 bij 60 minuten of meer vertraging. Voor de oude rotten onder ons: respectievelijk 5 en 10 guldenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jawel, iets van ¤ 2,40 krijg je dan.
Lees het bericht van Klaasje maar, zo zit het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zal best, maar het verhaal dat het alleen bij uitzonderlijke situaties gebeurt is wel erg onwaarschijnlijk lijkt me dan.
Oh mijn God. Dat betekend in de avond ook een knappe overstap naar huus vanaf de Pimpel. Whoopp.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:16 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Morgen stop je bij de parel van de stadsregio ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |