Ha no problemquote:
Zat ook altijd op het dak, maar met 4 man in het gebouw is nog makkelijker. Kun je de helies laten vliegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef Chillings het volgende:
[..]
ik heb survival van boneyard uitgespeeld,
tips:
-ga met zijn 4en campen op het dak.
-haal de heli's zo snel mogelijk neer
-bewaar minigun/rpg voor heli's
Ik was wel even dronken...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja en geen bier maar wijn voor ons klaarzet
Ja, als hij die auto inlevert krijgt hij het geldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:04 schreef gijsman het volgende:
Krijg je een simeon missie karretje nieuwe kleur gegeven zonder kleerscheuren van sandy shores naar t begin van de haven gereden, rijd er 1 of andere LOSER vol op me inrijd en me kapot schiet.
om vervolgens terwijl ik weer buiten sta NOG een keer kapotgeschoten te worden, zonder dat ik mn cash verlies
mislukt want had politie achter hem aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, als hij die auto inlevert krijgt hij het geldwas een groen icoontje toch?
Had het zelf ook een keer, was mooi op weg naar die haven tot 2 fransen me dood schoten en ermee vandoor gingen. Achtervolging ingezet en ze uiteindelijk opgeblazen. Wist toen nog niet dat dat kon door op de motor te schietenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:05 schreef gijsman het volgende:
[..]
mislukt want had politie achter hem aan
5-6 uur geleden wel een update gehad indd.. Of dat deze is..?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Divje het volgende:
Weer nieuwe update? Of is dit een verlaat bericht?
http://www.rockstargames.(...)ess-loss-and-ot.html
Lijkt mij een andere dan vanochtend als ik de beschrijving zo leesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Divje het volgende:
Weer nieuwe update? Of is dit een verlaat bericht?
http://www.rockstargames.(...)ess-loss-and-ot.html
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Had het zelf ook een keer, was mooi op weg naar die haven tot 2 fransen me dood schoten en ermee vandoor gingen. Achtervolging ingezet en ze uiteindelijk opgeblazen. Wist toen nog niet dat dat kon door op de motor te schieten
bedankt voor de tip schiet volgende keer op de motorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Had het zelf ook een keer, was mooi op weg naar die haven tot 2 fransen me dood schoten en ermee vandoor gingen. Achtervolging ingezet en ze uiteindelijk opgeblazen. Wist toen nog niet dat dat kon door op de motor te schieten
Je krijgt dan gelukkig geen bad sport. Kreeg het vanmiddag wel toen ik per ongeluk wiwatron (?) opbliesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:22 schreef gijsman het volgende:
[..]
bedankt voor de tip schiet volgende keer op de motor
Samen op stap met de politiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef Grazzle het volgende:
Met Stink-ui de politie helpen met dagelijkse geroezemoes in Los Santos jonguh
[ afbeelding ]
Bergen te verkennen? Een berg is toch een berg? Of zoek je dees ofzo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:53 schreef rumiii het volgende:
Wie zoekt t om ff paar bergen te verkennen?Quadbike/Crossmotor
Playstation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |