Loop er net naar binnen. Eens kijken wat het isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Volgende week wss 400k appartementje kopen , meteen de beste/duurste :-)
vanaf level 18-20 geloof ik pasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:33 schreef over_hedge het volgende:
Hoe kan je die gang dingen starten?
Is toch hetzelfde als die van 200k ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Volgende week wss 400k appartementje kopen , meteen de beste/duurste :-)
Je was opeens weg?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als die van 200k ?
Ja, ineens kreeg ik mission failed. Omdat ik ver weg liep denk ik. Heb wel een nieuw plekje gevonden door off-mission daar rond te rijden. Invite maar wanneer jullie klaar zijnquote:
Elk voordeel hep s'n nadeel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef Divje het volgende:
What the fuck. Sinds die bug met m'n auto's loopt m'n spel gigantisch te klotenWord steeds vaker terug geknikkerd naar SP en dan kan ik gewoon geen fuck en loopt het vast..
Geen idee, andere verdieping. Volens mij was alleen het uitzicht anders..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als die van 200k ?
geen zin meer in survival, vereist teveel concentratie en het is al laatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, ineens kreeg ik mission failed. Omdat ik ver weg liep denk ik. Heb wel een nieuw plekje gevonden door off-mission daar rond te rijden. Invite maar wanneer jullie klaar zijn
Mjah. Gebeurt wel steeds na een missiequote:
ik heb survival van boneyard uitgespeeld,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Wie is er al hoger dan wave 7 gekomen bij survival?
Ik heb het 3x gedaan, maar allemaal dood bij wave 7.
En hoeveel meer geld krijg je dan? Bij wave 7 8400¤.
Ook problemen waarbij je automatisch disconnect van Xbox live?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Echt een serieuze tip voor iedereen als je nog problemen ervaart en geen dns wijziging hebt doorgevoerd in je ps/xbox doe het alsnog. Want het helpt serieus.
Ik ben 28quote:
Zojuist 3x achter elkaar gedaan, 20k als je wave 10 overleeft. Inderdaad, op het dak heb je van alle kanten cover en is het niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef Chillings het volgende:
[..]
ik heb survival van boneyard uitgespeeld,
tips:
-ga met zijn 4en campen op het dak.
-haal de heli's zo snel mogelijk neer
-bewaar minigun/rpg voor heli's
Geen idee, gta en xbox live staan los van elkaar lijkt me.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ook problemen waarbij je automatisch disconnect van Xbox live?
Kan je PSN ff in je sig zetten, ik vergeet steeds wie je bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:55 schreef Laat77 het volgende:
Geen idee met wie ik tegen de engelsen aan het killen was, maar het was grappig
Thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Zet een pet op en verander dan naar none.Werkte bij mij.
Klopt, hij draait bij mij nu ook als een zonnetje. Waarom het helpt geen idee, maar het werkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Echt een serieuze tip voor iedereen als je nog problemen ervaart en geen dns wijziging hebt doorgevoerd in je ps/xbox doe het alsnog. Want het helpt serieus.
Ja en geen bier maar wijn voor ons klaarzetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef PicoMMP het volgende:
Even bij Lisker thuis geweest. Wel een beetje vaag dat hij vrouwenkleding heeft hangen in zijn kledingkast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |