abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132017741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Was net even in terug in het buurtje waar ik 10 jaar geleden ongeveer woonde toen ik nog op school zat, meteen even een patatje gehaald daar waar ik dat altijd deed omdat oude tijden herleven.

Werkten er gewoon nog precies dezelfde jongens als toen :X .

Heb daar toen ook gesolliciteerd want snackbar werken was cool toch beter dan vakkenvuller :P .
Op gesprek geweest bij 1 van die twee jongens die toen 2 jaar ouder waren, maar ze zochten iemand met horecaervaring nou ben blij dat ze die gevonden hebben _O- .

Tot zover deze grappige anekdote.
Ja je hebt nog altijd die mensen die het niet verder schoppen in hun leven dan hun eerste bijbaantje.
pi_132018069
Meesterwerk gemaakt. _O_
pi_132018195
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef xcachet het volgende:

[..]

Ja je hebt nog altijd die mensen die het niet verder schoppen in hun leven dan hun eerste bijbaantje.
En je hebt weer net zoveel mensen die het niet verder willen schoppen en het prima naar hun zin hebben in hun sociale woning en Euroshopper halve liter bier, triest als het is..
pi_132018280
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

En je hebt weer net zoveel mensen die het niet verder willen schoppen en het prima naar hun zin hebben in hun sociale woning en Euroshopper halve liter bier, triest als het is..
Gelukkig maak ik mij nooit druk om wat een ander doet met zijn leven :)
pi_132018294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja raar toch .

Nog buiten het financiële aspect op een gegeven moment wil je toch een uitdaging. Iets dat je geest prikkelt.
blablablabla
pi_132018349
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:

[..]

Gelukkig maak ik mij nooit druk om wat een ander doet met zijn leven :)
Ik ook niet, maar datzelfde volk klaagt vaak wel het hardst over onrecht terwijl ze het zichzelf toch echt aandoen.

Gelukkig heb ik Pownews camping nog nooit gekeken.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:51:40 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132018390
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja raar toch .

Nog buiten het financiële aspect op een gegeven moment wil je toch een uitdaging. Iets dat je geest prikkelt.
Uitdagingen kunnen zoveel verder reiken dan iets banaals zoals een baan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:51:45 #128
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132018393
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar datzelfde volk klaagt vaak wel het hardst over onrecht terwijl ze het zichzelf toch echt aandoen.

Gelukkig leer jij van de geschiedenis.

Haha, snap je hem?

Sorry, aandacht nodig.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_132018447
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Gelukkig leer jij van de geschiedenis.

Haha, snap je hem?

Sorry, aandacht nodig.
En niet waar. In oudere tijden zouden dat soort mensen de tyfus kunnen genieten, nu worden ze deels onderhouden.

En terecht. Ik zie ook wel wat in dat bestaan.
pi_132018484
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik kijk dat wel altijd. Leren van hun domme fouten.
pi_132018498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Uitdagingen kunnen zoveel verder reiken dan iets banaals zoals een baan
Hoeveel % van jouw dromen had jij kunnen realiseren als je tot in den treure bij je eerste bijbaantje was blijven hangen?
blablablabla
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:55:12 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132018518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoeveel % van jouw dromen had jij kunnen realiseren als je tot in den treure bij je eerste bijbaantje was blijven hangen?
Niet meer of minder dan dat wat nu zou kunnen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:55:23 #133
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132018524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

En niet waar. In oudere tijden zouden dat soort mensen de tyfus kunnen genieten, nu worden ze deels onderhouden.

En terecht. Ik zie ook wel wat in dat bestaan.
Survival of the fittest idd. Net zoals afrika, wij onderhouden ze met voedselpakketten :r.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_132018589
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Survival of the fittest idd. Net zoals afrika, wij onderhouden ze met voedselpakketten :r.
omdat we heel dat continent leegroven, vind ik niet zo heel gek
pi_132018611
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet meer of minder dan dat wat nu zou kunnen.
Geloof ik niet.
Je woont en werkt nu toch in het buitenland. Dan moet je echt wel iets kunnen qua studie of werk anders is daar geen beginnen aan.
blablablabla
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:57:51 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132018625
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Je woont en werkt nu toch in het buitenland. Dan moet je echt wel iets kunnen qua studie of werk anders is daar geen beginnen aan.
Ik kom de grootste mongolen tegen die in het buitenland wonen en werken :D
pi_132018640
Ik verlies net in Fifa door een goedgekeurd doelpunt bij de tegenstander met een speler welke zeker 20 meter buitenspel stond.

Ik ben boos.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:58:15 #138
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132018643
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

omdat we heel dat continent leegroven, vind ik niet zo heel gek
Dat is nog geen reden om te leven in een gebied zonder water en vruchtbaar grond, of om alle bomen te kappen , wetend dat de bomen de woestijn tegen hielden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_132018704
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verlies net in Fifa door een goedgekeurd doelpunt bij de tegenstander met een speler welke zeker 20 meter buitenspel stond.

Ik ben boos.
Een partijdige scheids? :?
pi_132018710
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat is nog geen reden om te leven in een gebied zonder water en vruchtbaar grond, of om alle bomen te kappen , wetend dat de bomen de woestijn tegen hielden.
Ik zie het verband tussen deze en je eerdere post niet helemaal. Maar dat soort dingen aanleren is inderdaad effectiever dan een voedselpakket?

quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:59 schreef xcachet het volgende:

[..]

Geen idee, maar niets maakt mij agressiever dan Fifa.
pi_132018719
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik kom de grootste mongolen tegen die in het buitenland wonen en werken :D
Tijdelijk ja.

Alles draait of staat om geld en dus het werk wat je doet en de ambities die je hebt.
Zeg niet dat je een kutleven hebt als je in de supermarkt werkt maar dan is je kwaliteit van leven in de meeste gevallen wel minder er van uitgaande dat je geen rijke cougar aan de haak geslagen heb.
blablablabla
pi_132018775
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:59 schreef xcachet het volgende:

[..]

Zou jij kijken bij je partnerkeuze naar zijn inkomen en baan?
Niet dat ik je weer ga hosselen maar vraag me dat gewoon af.
blablablabla
pi_132018859
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

je bent zelf een woestijn
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:03:37 #144
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132018865
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik zie het verband tussen deze en je eerdere post niet helemaal. Maar dat soort dingen aanleren is inderdaad effectiever dan een voedselpakket?

[..]

We houden ze in leven uit medelijden, eigenlijk leven er daar gewoon te veel mensen in een gebied dat niet zoveel mensen aankan. Geen hulp meer geven en de helft dood laten gaan, zodat ipv x miljoen mensen in armoede leven, er 1/3x miljoen mensen leven in betere omstandigheden is beter. Buiten dat, we kunnen ze idd beter leren hoe beter voedsel te verbouwen enz en te irrigeren, maar dat kan alleen in gebieden waar dat mogelijk is. Nu leeft er een heel groot aantal gewoon in een gebied wat niet voor leven vatbaar is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_132018916
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:

Potje doen zo?

Ik verlies van Ajacied4life dus ben slecht.
blablablabla
pi_132018933
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

We houden ze in leven uit medelijden, eigenlijk leven er daar gewoon te veel mensen in een gebied dat niet zoveel mensen aankan. Geen hulp meer geven en de helft dood laten gaan, zodat ipv x miljoen mensen in armoede leven, er 1/3x miljoen mensen leven in betere omstandigheden is beter. Buiten dat, we kunnen ze idd beter leren hoe beter voedsel te verbouwen enz en te irrigeren, maar dat kan alleen in gebieden waar dat mogelijk is. Nu leeft er een heel groot aantal gewoon in een gebied wat niet voor leven vatbaar is.
Klopt, maar dat schuldgevoel is volledig terecht. Wel ben ik het met je eens dat organisaties als Unicef moeten opdonderen. Wat hebben Afrikaanse kinderen nou aan een opleiding als hun ouders omkomen van de honger. Dat moet je heel direct aanpakken en niet via een algemeen project.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Potje doen zo?

Ik heb geen console.
pi_132018939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Potje doen zo?

_O- _O- _O-
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:06:23 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132018972
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Tijdelijk ja.

Alles draait of staat om geld en dus het werk wat je doet en de ambities die je hebt.
Zeg niet dat je een kutleven hebt als je in de supermarkt werkt maar dan is je kwaliteit van leven in de meeste gevallen wel minder er van uitgaande dat je geen rijke cougar aan de haak geslagen heb.
Is maar net de instelling die je in het leven hebt. Jouw wijze niet op de rest van de wereld projecteren. Er zijn zat armere mensen die ongetwijfeld een stuk gelukkiger zijn dan wij :)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:07:39 #149
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132019026
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Klopt, maar dat schuldgevoel is volledig terecht. Wel ben ik het met je eens dat organisaties als Unicef moeten opdonderen. Wat hebben Afrikaanse kinderen nou aan een opleiding als hun ouders omkomen van de honger. Dat moet je heel direct aanpakken en niet via een algemeen project.

[..]

Ik heb geen console.
Dat schuldgevoel is niet helemaal terecht, gezien veel ook gewoon door eigen toedoen is gebeurd.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_132019048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Is maar net de instelling die je in het leven hebt. Jouw wijze niet op de rest van de wereld projecteren. Er zijn zat armere mensen die ongetwijfeld een stuk gelukkiger zijn dan wij :)
Als al je ambities in het leven om geld en een zo goed mogelijke baan krijgen in zowel status als geld draaien zeker.

quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat schuldgevoel is niet helemaal terecht, gezien veel ook gewoon door eigen toedoen is gebeurd.
Ja man. Al die landen zijn en worden nog altijd leeggeroofd omdat ze het zelf willen.
pi_132019066
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, als jou hele omgeving ook arm is speelt het veel minder een rol.
blablablabla
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 oktober 2013 @ 21:09:50 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_132019110
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Adde maar leut het!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:10:00 #153
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132019114
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Mijn beste vriend komt uit één van de rijkste families van Nederland. Zelf leeft hij in Biarritz waar hij in de winter als kok werkt en in de zomer z'n geld verdient met het spelen van gitaar op straat. Ik ken weinig mensen die gelukkiger zijn dan hij.
pi_132019165
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Adde maar leut het!
Wat?
blablablabla
pi_132019190
Spijtig dat alle intelligentie in het Midden-Oosten zit. Ik vind dit meer dan plausibel.

quote:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)echt-baarmoeder.html
Vrouwen moeten zich realiseren dat autorijden slecht is voor hun baarmoeder en eierstokken. Dat beweert althans de Saudische sjeik Saleh bin Saad al-Luhaydan.

De sjeik, een gerechtelijk en psychologische adviseur van de Gulf Psychological Association, waarschuwt vrouwen dat ze meer kans hebben om kinderen te baren met afwijkingen als ze een auto besturen.

Volgens de sjeik is dit ontdekt na wetenschappelijk onderzoek. Hij roept vrouwen op om goed na te denken voordat ze achter het stuur gaan zitten, zo meldt Al Arabia.

Al-Luhaydan kreeg onmiddellijk veel kritiek op diverse sociale media, zoals Twitter. Veel Saudiërs maakten de sjeik en zijn bevindingen belachelijk.

Feministen

In Saudi-Arabië mogen vrouwen officieel geen auto besturen. De laatste tijd wordt daar veel tegen geprotesteerd. Saudische feministen voeren momenteel een online campagne die vrouwen oproept om op 26 oktober massaal auto’s te besturen. De petitie is door elfduizend vrouwen ondertekend.
Het hoofd van de machtige religieuze politie zei onlangs dat de sharia, de islamitische wet, geen tekst bevat die vrouwen verbiedt een auto te besturen.
pi_132019213
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Mijn beste vriend komt uit één van de rijkste families van Nederland. Zelf leeft hij in Biarritz waar hij in de winter als kok werkt en in de zomer z'n geld verdient met het spelen van gitaar op straat. Ik ken weinig mensen die gelukkiger zijn dan hij.
Zoiets zou ik ook kunnen doen, als ik financiële zekerheid had.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:12:40 #157
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132019230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Spijtig dat alle intelligentie in het Midden-Oosten zit. Ik vind dit meer dan plausibel.

[..]

:D

Mijn stiefmoeder heeft lang in Saudi-Arabie gewerkt. Ze mocht dan geen autorijden maar kreeg wel een privechauffeur toegewezen. Ook prima :+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:12:42 #158
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132019231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Saudis, wanneer hun olie opraakt worden ze platgebombardeerd :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:13:51 #159
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132019280
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zoiets zou ik ook kunnen doen, als ik financiële zekerheid had.
Levensstijl heeft hij ook gehad voordat hij die financiele zekerheid had. Ik heb zelf ook tijdenlang gelukkig geleefd met busken en had het ook prima vol kunnen houden. En ik heb geen familie met honderden miljoenen op de bank :+
pi_132019300
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Levensstijl heeft hij ook gehad voordat hij die financiele zekerheid had.
Dat kan, ik betrek het op mijzelf. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')