Dat ik te licht bent valt niet te ontkennen. Niet dat het veel te maken had met het onderwerp.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wat onderwerpen is dat zeker zo, maar een normale vrouw is een vrouw die fysiek op gezond gewicht is in deze context. Dat is feitelijk.
Nee, ze rijden daar allemaal in Jaguars.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merk je nog iets van de stevige crisis in Spanje?
Dan heb ik echt een verkeerd beeld van de bevolking daarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hebben ze niet hier. Werk start om 8:30. Ontbijt van 9:30 - 10:00. Daarna werken tot 14:00. Lunchen tot een uur of 15:30 en dan weer werken tot 18:00/18:30.
Harde werkers die Spanjaarden.
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb ik echt een verkeerd beeld van de bevolking daar
Gelukkig ben jij er nu om het tegendeel te bewijzen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Die Spanjaarden denken dat alle Nederlanders een gebrek aan humor hebben en veel te serieus zijn.
Ik vind Spanjaarden kutvolk. Zijn allemaal van die figuren die alleen met mede-Spanjaarden omgaan op de Universiteit. Totaal niks extra's komt er ook uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Die Spanjaarden denken dat alle Nederlanders een gebrek aan humor hebben en veel te serieus zijn.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu om het tegendeel te bewijzen.
En dat we allemaal blowen en drinken vanaf ons 12e?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik heb die gozert gelijk neergehoekt. Hij is er helaas niet op terug gekomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu om het tegendeel te bewijzen.
Ook meteen weer verpaupering van het mboquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
Dat filmpje van Pownews over docenten heb ik nu al 10 keer gezien en ik zit nog altijd te lachen. Echt stereotype mocro's.
Mevrouw Ellens ik haat u, je bent een kankerwijf.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook meteen weer verpaupering van het mbo
Hij zei nog wel 'u'quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mevrouw Ellens ik haat u, je bent een kankerwijf.
GTAquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
700k profit gemaakt op de stock market in GTA
Online? Is wel tof verder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Offline.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe?
Snap niks van die aandelen, bij mij kelderen ze elke keer net nadat ik ze gekocht heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Offline.
[..]Op die laatste Lester missie maak je wel wat meer profitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd hoop houden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef Elan het volgende:
Interessant om te zien hoe sommige mensen het begrip kansloos een geheel nieuwe betekenis kunnen geven.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Offline.
[..]Ok thx ga wel even opnieuw beginnen dan, zit op 92% maar moet schijnbaar een of ander wijf bellen T..... alleen ze staat niet in de telefoon en weet ook niet waar die hoer uithangtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb ook alle filmpjes doorgeklikt omdat ik met iemand speelde die dat niet wilde zien dus geen idee waar het verhaal over gaat.
blablablabla
Was net even in terug in het buurtje waar ik 10 jaar geleden ongeveer woonde toen ik nog op school zat, meteen even een patatje gehaald daar waar ik dat altijd deed omdat oude tijden herleven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |