Nee, ik zag dat er iemand ontbrak in de OP, dus ik ging even zoeken wie het was en heb diegene teruggezet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM wijzigt de OP zodat Kapi er niet aan gaat zitten.

Knut zou zoiets nooit doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat er iemand ontbrak in de OP, dus ik ging even zoeken wie het was en heb diegene teruggezet.
Overigens verdenk ik Knut er van.

wie was er uit de OP ontsnapt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat er iemand ontbrak in de OP, dus ik ging even zoeken wie het was en heb diegene teruggezet.
Overigens verdenk ik Knut er van.

Dat meisje dat d'r tieten weigert te posten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie was er uit de OP ontsnapt?

ow ze hoort er al bij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat meisje dat d'r tieten weigert te posten.

Eet een appel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haat het dat de training pas 20:15 is. Half 8 is een betere tijd, nu verveel ik me al 1,5 uur

Tegen huilie huilie morgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen, niet vandaag. Maar hij gooide wel ziek goed.

Ik ga morgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag of morgen ga sporten. Zo lui als een neger vandaag

Doping.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al gooit die papzak verdacht goed als hij tegen van gerwen moet

Ik hoop dat hij dik verliest en gaat huilen voor de camera.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Haten op Barneyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |