SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Precies, want dan voel ik me, Arisch als ik al ben, nog superieurder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef Djeetje het volgende:
Het geeft Bakkert een kick om mensen als Hitler te steunen
Jij bent vast een dictator in je vrienden groep.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies, want dan voel ik me, Arisch als ik al ben, nog superieurder.
zegt onze wanna be youtuber die pics van zijn zusje postquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Djeetje het volgende:
Allemaal mensen die er van houden als hun ego word gestreeld
Ze moeten voor me knielen, dan weer opstaan en salueren om vervolgens 'Sieg Heil' te roepen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij bent vast een dictator in je vrienden groep.
Ik hou er van als mijn geslachtsdeel word gestreeldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zegt onze wanna be youtuber die pics van zijn zusje post
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme het gaat echt lekker... 4-2 winst, 7-1 winst en nu 4-0 winst.
Waarom zou je dan ook een mier als CB willen? Die wordt compleet verpletterd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit team wat ik had gemaakt getest en die verdediging (op Perea na) kan echt niethttp://wefut.com/en/squad/971
Nu moet ik iets anders bedenken.
Ik hoef echt niet te weten dat ze op hun knieën moeten voor je hoor..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze moeten voor me knielen, dan weer opstaan en salueren om vervolgens 'Sieg Heil' te roepen.
Deze reactie dekt de lading wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zegt onze wanna be youtuber die pics van zijn zusje post
tankstation jonguh kutquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:03 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand een goede site met goede bijbanen? liefst voor overdag
Nee, nog nooit gehad eigenlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:15 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb jij dit ook wel eens?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:15 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb jij dit ook wel eens?
[ afbeelding ]
Ik wel en als ik dan zeg dat ik Djeetje ben blokkeren ze me..quote:
Wist niet dat ik jou op Whatsapp had joh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
ok ik krijg net echt de meest bizarre foto ooit binnen via whatsapp
Betrokkenen: 2 negers, waarvan er 1 verdrietig in de camera kijkt. 1 dik tokkiewijf. 1 midget in een fairy outfit. Een volwassen kerel verkleed als baby. Een clown. En een emo.
jbggquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme het gaat echt lekker... 4-2 winst, 7-1 winst en nu 4-0 winst.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wist niet dat ik jou op Whatsapp had joh.
posteeeeequote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
ok ik krijg net echt de meest bizarre foto ooit binnen via whatsapp
Betrokkenen: 2 negers, waarvan er 1 verdrietig in de camera kijkt. 1 dik tokkiewijf. 1 midget in een fairy outfit. Een volwassen kerel verkleed als baby. Een clown. En een emo.
spoiler aubquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je de bukharovjes ook maar meegestuurd
Wtfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je de bukharovjes ook maar meegestuurd
Dan zit er vaak wel een speler bij die anders nooit in aanmerking zou komen..ben benieuwd. Wie zou de nieuwe Piiroja of Pieters worden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:20 schreef ThadCastle het volgende:
Volgende TOTW op basis van interlands![]()
Wat is daar goed aan ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:20 schreef ThadCastle het volgende:
Volgende TOTW op basis van interlands![]()
Ja precies. Hopen op goeie prestatie van NLquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zit er vaak wel een speler bij die anders nooit in aanmerking zou komen..ben benieuwd. Wie zou de nieuwe Piiroja of Pieters worden?
Wat Tim zegt, niet telkens dezelfde kneuzen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan ?
9 van de 10x heb je dan een konko TOTW
Beter doet Eikrem ff zn best ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zit er vaak wel een speler bij die anders nooit in aanmerking zou komen..ben benieuwd. Wie zou de nieuwe Piiroja of Pieters worden?
Depayquote:
Osvaldo en Patoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Welke LW - SP combo? Heb max 15k voor die twee samen, dacht eerst een Podolski - Giroud maar Podolski is links en heeft 3* WF
Rusland moet tegen Luxemburg en Azerbeidzjan, dat moet een IF kunnen worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor. Vaak genoeg gezien dat iemand laag begint en er een paar rond die prijs opkomen, maar dat hij zeldzamer is en dus een uur later voor 100k meer gaatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef Alovenac het volgende:
Is het niet zo dat degene met de eerste if, een beetje de prijs van de if kan bepalen?
Of is dat een slechte theorie:+
Slechte theorie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef Alovenac het volgende:
Is het niet zo dat degene met de eerste if, een beetje de prijs van de if kan bepalen?
Ja alsof iemand die als eerste Pelle heeft en hem er voor 1m opzet hij rond die prijs blijftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef Alovenac het volgende:
Haha, leuk he, iemand die dommere dingen post dan jij ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja alsof iemand die als eerste Pelle heeft en hem er voor 1m opzet hij rond die prijs blijft
Het moet wel geloofwaardig blijvenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef Alovenac het volgende:
Villa en Torres?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Welke LW - SP combo? Heb max 15k voor die twee samen, dacht eerst een Podolski - Giroud maar Podolski is links en heeft 3* WF
Slechte theorie. Een speler is waard wat de anderen willen betalen. Grootste factor is toch wel hoe vaak de kaart in pakjes zit. Als hij vaak in pakjes voorkomt dan drukt dat de prijs en als hij weinig in pakjes zit dan zal zijn prijs - mits populaire speler - heel duur zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef Alovenac het volgende:
Laatste zin is key, maar klopt wel idd dit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt wel hoor. Vaak genoeg gezien dat iemand laag begint en er een paar rond die prijs opkomen, maar dat hij zeldzamer is en dus een uur later voor 100k meer gaatMaar dat is alleen bij de zeldzame/populaire spelers.
Dan krijgt Sandro volgensmij 6chem..quote:
Ja daar wou ik even van profiterenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, leuk he, iemand die dommere dingen post dan jij ?
Dan heeft Sandro geen 9 chem...quote:
Assaidi en Soldado dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dan heeft Cazorla toch geen 9chem?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja daar wou ik even van profiteren
Manolevje natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als jullie een leuk idee hebben mag iedereen weg behalve Cazorla en Martinezquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom zou je Crouch willen als je budget 15k is voor LW en SP?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook een mier als CB willen? Die wordt compleet verpletterd.
Dat juist jij dit vraagtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom zou je Crouch willen als je budget 15k is voor LW en SP?
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:33 schreef Grandesco het volgende:
Over 30 minuten maar even IF Neymar pullen
Echte bazen drinken dat. Noobs drinken Monster Energyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Astublieft.
Ik ga nu even ook mijn blikje golden power leegdrinken.
Ah, kijk uit voor de tandenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Astublieft.
Ik ga nu even ook mijn blikje golden power leegdrinken.
Ik vond Soldado echt zo goed als spits. Staat altijd op de goede plaats.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat juist jij dit vraagtCrouch is de Engelse Pelle man...
Ja, papa Toefquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echte bazen drinken dat. Noobs drinken Monster Energy
Hier, dit is pas een goede spits. Met Soldado lukte niksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vond Soldado echt zo goed als spits. Staat altijd op de goede plaats.
Zie net dat Altidore 3 dagen na mij is geboren...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier, dit is pas een goede spits. Met Soldado lukte niks
[ afbeelding ]
koddig, kunnen jullie samen de verjaardag vierenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zie net dat Altidore 3 dagen na mij is geboren...
Gomesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:36 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Willian - Remy - Navas
Toure - Ozil - Ramires
Baines - Kompany - Silva - Rafael.
Is hier een keeper bij te passen? 433(4). En eventueel een betere RB?
Dingen niet doen/drinken om wat andere mensen er (misschien) van vinden..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:35 schreef Fuszy het volgende:
Sowieso energy drink nog drinken.of monster
Dat is weer iets andersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dingen niet doen/drinken om wat andere mensen er (misschien) van vinden..
Ik vind het een baas, al 45 wedstrijden mee gespeeld. 100% tevreden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]Is die een beetje ok in 14? Of beter Cech en mindere TG op de koop toe.
Energydrank, als er iets smerig is..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echte bazen drinken dat. Noobs drinken Monster Energy
Ieder zo zijn ding natuurlijk, maar als je nog niet doorhebt dat die dingen niet heel erg gezond voor je zijn (als je het regelmatig drinkt). Tjaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
De 'nog' in je post deed mij anders vermoeden
Aight. Dan is mijn elftal voorlopig compleet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het een baas, al 45 wedstrijden mee gespeeld. 100% tevreden.
Drink het zelf ook nog amper hoor. Zowieso lekkerder als je het slechts zelden drinkt. Iedereen drinkt/eet af en toe wel eens iets wat niet goed voor je isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding natuurlijk, maar als je nog niet doorhebt dat die dingen niet heel erg gezond voor je zijn (als je het regelmatig drinkt). Tjawhatever floats your boat zullen we dan maar zeggen. Ik heb er iig geen last van.
Coca Cola Vanille, fapfapfapfap. Mijn doorgaans enige guilty pleasure qua drinken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Drink het zelf ook nog amper hoor. Zowieso lekkerder als je het slechts zelden drinkt. Iedereen drinkt/eet af en toe wel eens iets wat niet goed voor je is
gozer pakte gister alles toen ik er tegen moestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]Is die een beetje ok in 14? Of beter Cech en mindere TG op de koop toe.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:44 schreef d1ce het volgende:
Ik word helemaal ondergesneeuwd door alle prijzen van spelers en krijg maar geen goed start kapitaal. Iemand tips?
Ik drink het ook nooit meer hoor, maar vroeger dronk ik dan wel Golden Powerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Energydrank, als er iets smerig is..
Dit. Monsterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dingen niet doen/drinken om wat andere mensen er (misschien) van vinden..
Ik vind het gewoon niet lekker. De keren dat ik het dronk kreeg ik er zo'n plakbek van joh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik drink het ook nooit meer hoor, maar vroeger dronk ik dan wel Golden Power. Ik vind het niet zo lekker en je tanden springen van zoetheid uit je bek.
Dat kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker. De keren dat ik het dronk kreeg ik er zo'n plakbek van joh.
Behouden. Alleen als je het geld nu hard nodig hebt verkopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:49 schreef Djeetje het volgende:
Jese verkopen of behouden hij is nu 70k..
Mwa niet echtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Behouden. Alleen als je het geld nu hard nodig hebt verkopen.
Ik vind het wel lekker op zich, maar het is gewoon pure troep voor je lichaam dus drink ik het niet meer. Maar op mijn 14/15e kon me dat wat minder rotten. En dan ook frikandel broodjes erbijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker. De keren dat ik het dronk kreeg ik er zo'n plakbek van joh.
Ach, er is zoveel troep voor je lichaam wat we eten/drinken. Energyblikjes zijn ook ongezond maar in elke frisdrank zit tegenwoordig zo taffesveel suiker.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker op zich, maar het is gewoon pure troep voor je lichaam dus drink ik het niet meer. Maar op mijn 14/15e kon me dat wat minder rotten. En dan ook frikandel broodjes erbij
Iedereen weet dat een dure IF na 1 week stijgtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef Kiid het volgende:
IF Hulk is ook met 20k gestegen ten opzichte van gister. Het zit me eens mee
voor iemand die gewoon kocht en dan wel zien of hij verlies of winst had hou je het best nauwkeurig bijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef Kiid het volgende:
IF Hulk is ook met 20k gestegen ten opzichte van gister. Het zit me eens mee
Dat is echt niet standaard zo. Verre van zelfs. Wijsneus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iedereen weet dat een dure IF na 1 week stijgt
9 van de 10 keer danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt niet standaard zo. Verre van zelfs. Wijsneus.
Dat klopt, daarom moet je ook keuzes maken daar in. Ik veroordeel niemand die het drinkt, maar zelf voel ik de behoefte niet om het nog te drinken. Moet trouwens wel zeggen dat ik alleen water drink en melk. Doe veel aan fitness dus ik let altijd op wat ik eet/drinkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, er is zoveel troep voor je lichaam wat we eten/drinken. Energyblikjes zijn ook ongezond maar in elke frisdrank zit tegenwoordig zo taffesveel suiker.
IF Isco beldequote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iedereen weet dat een dure IF na 1 week stijgt
Ik drink normaal gesproken vooral water. Maar nu ik al zolang thuis zit ben ik steeds meer frisdrank gaan zuipen. Dus ben blij als ik straks weer buiten de deur ben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom moet je ook keuzes maken daar in. Ik veroordeel niemand die het drinkt, maar zelf voel ik de behoefte niet om het nog te drinken. Moet trouwens wel zeggen dat ik alleen water drink en melk. Doe veel aan fitness dus ik let altijd op wat ik eet/drink
Kanny Doevermansquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef wonton het volgende:
Een goede allround Franse CM uit de Spaanse, Portugese, Franse of Duitse league. Zeg het maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine moeite om even te kijken voor welke prijs IF Hulk op de web app staat, toch? Ik verkoop hem niet, mits ik geld te kort kom voor Neymar en ik het met dat geld wel zou redden. Anders nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor iemand die gewoon kocht en dan wel zien of hij verlies of winst had hou je het best nauwkeurig bij
Niks gaat meer stijgen. Hele markt is kapot geglitched. Definitief. Komt nooit meer goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:55 schreef Fuszy het volgende:
Die tering Thiago Silva moet weer stijgen. nog geen week geleden was hij een dag 20k duurder dan nu
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kanny DoevermansSchele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks gaat meer stijgen. Hele markt is kapot geglitched. Definitief. Komt nooit meer goed.
Voor dit soort zoekopdrachten zijn die wefut filters zo heerlijk hè..veel fijner dan futheadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef wonton het volgende:
Een goede allround Franse CM uit de Spaanse, Portugese, Franse of Duitse league. Zeg het maar
neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Werken die +15% pace etc trainers ook met die kat,handschoen, motor, schaduw enz?
Ja wat een aids dit. Wil ff snel een pakket openenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet in FUT omdat de servers down zijn.. ik kan ook al niet op de web app en dat net na de TOTW release
zitten ze er wel al in danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat een aids dit. Wil ff snel een pakket openen
Zo typisch EA is dit weerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet in FUT omdat de servers down zijn.. ik kan ook al niet op de web app en dat net na de TOTW release
Ik toen ik 3-0 voorstondquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat zegt mijn baas ook altijdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, er is zoveel troep voor je lichaam wat we eten/drinken. Energyblikjes zijn ook ongezond maar in elke frisdrank zit tegenwoordig zo taffesveel suiker.
Leuk grapje opzichquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Kanniettttttttttttttttttttttttttt
ow grapje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had net een nieuw team bedacht.. nu kan ik dat dus niet uittesten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat een aids dit. Wil ff snel een pakket openen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:09 schreef Kiid het volgende:
Kan godverdomme niet eens op die web app man. EA![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben je mooi in het Eto'otje genomen.
Zo is ie beter. Niettemin leuke grap.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben je mooi in Eto'otje genomen.
Je hebt je lesje wel meteen geleerd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:11 schreef _NZT_ het volgende:
voor het eerst premium pack geopend...duff als het beste spelers en 3 rare gold contracts![]()
Net zoals vorig jaar lekker de EAids...laatste pack ook weer van dit jaar
Je krijgt altijd weer die hoop een if neymar te pullen, maar als je zelfs zulke aids krijgt dan ben je wel heel gauw klaar jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt je lesje wel meteen geleerd.
Lesbians FC .... really dudequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:15 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
1 verlies partij komt door een fout van EA
Voor de rest goed record in divisie 5
dit is geen haat, maar mijn blijk van medelijden.quote:
Welke divisie speelde jij ook al weer ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit is geen haat, maar mijn blijk van medelijden.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.easports.com/m(...)2014/video/173425460
Wat heeft zijn divisie ermee te maken dat jij een achterlijke clubnaam hebt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Welke divisie speelde jij ook al weer ?
Jovetic.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Af!
Zo uitproberen. Nu ok mn gemakje sparen voor Thiago Silva.
7quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Welke divisie speelde jij ook al weer ?
whutquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.easports.com/m(...)2014/video/173425460
Hoe moet ik dat zien? Kaal aan de zijkant en een dooie cavia op je hoofd ofzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:19 schreef _NZT_ het volgende:
Kut packs pullen en dan ook nog eens onbedoeld een kruising tussen een el sharawy/Sana/reus kapsel van de kapper krijgen. Mijn dag kan niet meer stuk
mag toch wel zeggen dat hij een kleuter clubnaam heeft.quote:
Komt dicht in de buurt, kaulo kapperquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Kaal aan de zijkant en een dooie cavia op je hoofd ofzo?
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172440756 Had je die gezien?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
whut
En dan klagen we hier al bij een OP finesse tegengoal
O ja wat doe je dan op FOK ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
7maar ik heb een leven dus dat telt niet
Die jongen heeft het al moeilijk zat met zijn slechte youtube filmpjes, robotstem en rood haar. Zeer laag om hem hier nu op te pakken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mag toch wel zeggen dat hij een kleuter clubnaam heeft.
Nee dat is de Benzema haircut.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Kaal aan de zijkant en een dooie cavia op je hoofd ofzo?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:19 schreef _NZT_ het volgende:
Kut packs pullen en dan ook nog eens onbedoeld een kruising tussen een el sharawy/Sana/reus kapsel van de kapper krijgen. Mijn dag kan niet meer stuk
komt dicht in de buurt...alleen bij hangt er ook nog zo'n dode cavia aan de andere kantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee dat is de Benzema haircut.
[ afbeelding ]
Hij is ook nog maar 15.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mag toch wel zeggen dat hij een kleuter clubnaam heeft.
jupquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172440756 Had je die gezien?Was gewoon een uitverdedigingsactie van Cavani.
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe eens Ctrl + F5 of Command+Shift+R. Bedankt.
Ging je naar Hanni Hanna?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
links voor de duidelijkheid
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik maak me nu toch iets bizars mee in FUT.
3-0 voor, Jovetic van de tegenstander schiet op doel en op hetzelfde moment dat hij schiet wordt hij onderuitgemaait door Quintero.
De bal vliegt in het net maar er is al gefloten dus krijgt de tegenstander een FK. Ik kijk naar het scorebord, staat er 3-1![]()
![]()
Bij wedstrijdevenementen staat nu dat Dembele van de tegenstander heeft gescoord.![]()
Zoveel fouten in UT dit jaar![]()
Bij mij blijft er altijd een of andere timer onderin staan. Niet echt storend maar wel weer een bugjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:32 schreef _NZT_ het volgende:
[..]Ik heb nu al twee wedstrijden gehad dat die balk die verschijnt als je gescoord hebt (onderin je scherm) blijft hangen voor de hele wedstrijd
Bij mij ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij mij blijft er altijd een of andere timer onderin staan. Niet echt storend maar wel weer een bugje
Toch weer 100k denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:37 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Tis geen Neymar, maar ik doe het er maar mee.
Xboxquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn blijkbaar ook mensen bij wie FIFA gewoon continu blijft crashen..dat is helemaal fucked up.
Rechtspoot toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef Djeetje het volgende:
Cerci zijn finesse shots zijn echt slecht ondanks dat hij hoge curve en finesse shot trait heeft
koevermansquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:45 schreef wonton het volgende:
Cesc of Benzema in de spits?
[ afbeelding ]
Ik denk als de next generation consoles uit zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer gaan ze Generations trouwens eens fixen..zal wel onderaan staan op de to do list met al die shit momenteel, maar toch
benzquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:45 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom jij aan Ribery? Zoveel coins kun je niet zelf hebben verdiend, hoeveel geld heb je dan wel niet in FIFA gestoken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:45 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht al krijg ik nou GJE praktijken, maar dat maakt het dus juist zo raarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rechtspoot toch?
Oh nee linkspootje
Ga gitaar spelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan Ribery? Zoveel coins kun je niet zelf hebben verdiend, hoeveel geld heb je dan wel niet in FIFA gestoken?
Dit soort reacties altijdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan Ribery? Zoveel coins kun je niet zelf hebben verdiend, hoeveel geld heb je dan wel niet in FIFA gestoken?
Dan weet ik het ook niet mien jongquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik dacht al krijg ik nou GJE praktijken, maar dat maakt het dus juist zo raar
quote:
Benzemaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:45 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
JBGSquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
cockyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:49 schreef DutchSL het volgende:
Ochoa en Valdivia als beste spelers in mijn drie packs
Jup. Heb m net gehaald en de chemkaartjes eropgezet. Nu nog een 2e team verzinnenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ik weiger te geloven dat er iemand zo achterlijk is dat die 7,5k betaalt voor een fucking Janmaatquote:
7.5k voor zo'n pauper. Van Rhijn is toch 20x beter man.quote:
Ja, daar moet ik dus nog steeds af en toe om huilen. Dat ik toen niet 3/4 vd Wiels heb gekocht (was mijn budget toen). En ik heb mijn Januzaj ook iets te vroeg verkochtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:02 schreef wonton het volgende:
Ik had een tijdje terug een vd Wiel gekocht voor 4400c. Zijn prijs is nu 4x zo hoog
Is gewoon een pricefix, gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
7.5k voor zo'n pauper. Van Rhijn is toch 20x beter man.
Ja, is allemaal van dezelfde verkoper.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is gewoon een pricefix, gedoemd te mislukken.
Had afgelopen weekend 3 x gescoord.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vind deze in mijn club...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
99 staminaquote:
240kquote:
Cheap voor dag 1 wel..had hem duurder verwacht.quote:
Ik hoop hem toch voor een miljoen te krijgen. Er loopt zo een Neymar af en hopelijk gaat 'ie hem undercuttenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cheap voor dag 1 wel..had hem duurder verwacht.
Nu verkopen want prijzen zijn hoogquote:
Gvd. Hij ging dus undercutten naar 1 miljoen, maar ik twijfelde paar seconde en toen was 'ie wegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop hem toch voor een miljoen te krijgen. Er loopt zo een Neymar af en hopelijk gaat 'ie hem undercutten
Die zal wel wat goedkoper worden gok ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gvd. Hij ging dus undercutten naar 1 miljoen, maar ik twijfelde paar seconde en toen was 'ie weg
Ja, maar hij is best zeldzaam. Bijna anderhalf uur verder en er zijn er iets van 8/9 ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die zal wel wat goedkoper worden gok ik.
dm even danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef DuTank het volgende:
Gisteren was de moed even in de schoenen gezakt wat betreft het traden. Maar de lijst die ik nu iedere keer afwerk, werkt goed en heb al flink wat deals opgepikt
Ik aan de Costa Concordiaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Elke keer als het over Costa gaat denk ik aan Tino Costa
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Elke keer als het over Costa gaat denk ik aan Tino Costa
30k binquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nu verkopen want prijzen zijn hoog
30k bin voor als je op de PS3 zit.
Op Klose na ook echt een baggerlijst zeg. Had dan afgelopen jaar Llorente transfervrij opgepiktquote:
Is dat geen Bask?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op Klose na ook echt een baggerlijst zeg. Had dan afgelopen jaar Llorente transfervrij opgepikt
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Godverdomme, dat duurt nog 5 maanden.
Ja. Wat maakt dat uit dan?quote:
nopequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:27 schreef Blistering het volgende:
Komt er ook altijd een happy hour na het bekendmaken van het TOTW?
Dat duo is tenminste complementair ja..dat heb ik ook veel liever.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Eto'o-BentekeVééél beter dan Lukaku-Benteke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |